חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בת מצווש ל-5 ימי פריז + יומיים וחצי דיסני בסוף ספטמבר

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

מחזירה לקבוצה באהבה:
✨נסענו לנסיעת בת מצווש ל-5 ימי פריז+יומיים וחצי דיסני עכשיו בסוף ספטמבר (מזג אויר אחלה- הרוב שמשי לצד חצי יום גשם מפתיע כן לדחוף מטריה למזוודה, לגמרי ניתן לקיצור זמנים אנחנו התפנקנו כאן…)
✨ לא לוותר על שייט הערב על הסיין – גם הציניים יוציאו וואו כשהאייפל מנצנץ בשעה עגולה תוך כדי השייט(פונט נף – אין צורך להזמין מראש פשוט להגיע לתחנה במטרו ומשם לצעוד)
✨לא לוותר על לעלות לאייפל – אל מול חוויות פסיביות של גנים ושיטוט ברחובות משהו בחויה הפיזית נותן ערך מוסף וכיף משותף של ממש, אפשר להסתפק בקומה ה-1 עם קפה ומאפה ולא לדאוג: אפשר להתחרט ולרדת חזרה אם קשה מדי (הגענו בלי כרטיס מוזמן, חצי שעה המתנה לעליה במדרגות מול שעתיים בתור למעליות)
לובר– עשינו זריז יחסית (עד כמה שאפשר במרחקים העצומים האלה🙄) לא נרשמה התלהבות במחוזותינו(אל תגלו). האוזניות והנינטנדו הסברים היו מיותרים מאוד ורק הכבידו.
✨סיור טעימות במארה עם חברת ורייזון – נהנינו מאוד(ארוך לקחת בחשבון).
✨כרטיס נביגו – כן. חוסך התעסקות יומיומית ומשתלם בסוף. לא התעכבנו על באמת לצרף תמונה ולאף אחד לא אכפת.
✨דיסני – מלון ניו פורט ביי מומלץ למשפחות וזוגות – כן כולל שעת הקסם זה שווה את זה, כן כולל שני הפארקים זה התאים לגיל. לבקש חדר מול הכדור הפורח והאגם(תראו איזה יפה זה בתמונה). המתבגרת סיכמה שהפארק השני(הסטודיו)יותר שווה מהרגיל כי יש בו יותר מתקנים שמתאימים לגדולים (אני הוקסמתי שוב מ״הרגיל״🤭)
✨תהנו ותבלו ותודה על הטיפים שעזרו לנו בין לבין✨

תודה על הסיכום המושלם שלך 🙂 הנה קישור לפוסט המקורי!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!