Search

יומיים טיול בת מצווה לדיסנילנד אמא ובת

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

מסכמת יומיים בדיסני (רביעי-חמישי שבוע שעבר)-
הרכב: ילדת בת מצווה, אמא שלה (אני) ואמא שלי (מסתייעת בכסא גלגלים).
הגעה: הגענו מפריז (במונית בגלל המזוודות והכסא גלגלים), הסעות סגרנו דרך יוהן, נהגים מקסימים ושירות אדיב. לקחנו הסעה מהשדה לפריז למלון ומפריז לדיסני.
מהשדה למלון עלה 70
מפריז לדיסני 90 יורו. אבל היינו צריכות רכב גדול בגלל הכסא גלגלים. רכב רגיל עולה פחות
תכנית: יום רביעי הגענו סביבות 10:00, השארנו את המזוודות במלון ונסענו בשאטל לפארק.
בחרנו להתחיל בפארק סטודיו בגלל שהיה ״יום קצר״
סידרנו לאמא שלי כרטיס נכה בכניסה לפארק (למי שצריך- חשוב להביא את הכרטיס הפיזי מהארץ + דרכון- לא צילום).
ביום השני קמנו מוקדם ל״שעת הקסם״ (פרטים בהמשך) הלכנו רגלית לפארק הראשי, הפוגה במלון, חזרה לפארק אחה״צ, ארוחת ערב במלון וחזרה למופע הלילה הקסום.

טיפים:

1- תעשו שיעורי בית. תסתכלו באפליקציה על רשימת המתקנים, תחפשו ביו טיוב לפי שם המתקן כדי לראות מה זה, צרו לכם רשימת wish list באפליקציה של המתקנים שהם חובה מבחינתכם.
2- תיכנסו יום לפני לאפליקציה ותראו בערך מה מצב התורים למתקנים שאתם רוצים, סמנו לעצמכם איפה התורים הכי ארוכים ואותם תעשו בשעות השקטות יותר.
3- אם אתם ישנים במלון של דיסני – יש לכם את ה- magic hour. כשמה כן היא. קסם!!! הפארק נפתח עבורכם שעה לפני כולם. אנחנו הספקנו בשעה הזאת + קצת אחרי את רוב המתקנים שסימנו לנו כחובה, וחלק אפילו יותר מפעם אחת. שווה!!!
4- בערך מ16:30 הפארק מתרוקן בחצי. התורים מתקצרים באופן משמעותי. אז אם יש לכם אפשרות לצאת בצהריים למנוחה ולחזור אחה״צ, מומלץ בחום!
5- הכרטיס המהיר- אני יכולה רק להעיד ספציפית לימים שאנחנו היינו (רביעי-חמישי, שזה לא סופ״ש ולא חג וכנראה לא עונת השיא) – איזה מזל שלא שרפתי כסף על זה. בשיא היום (11:00-15:00) התורים הכי ארוכים היו 50 דקות וזה היה נקודתי למתקן אחד או שניים. מעבר לזה עמדנו לא יותר מחצי שעה, שעוברת מהר ולרוב גם התור הוא חלק מהחוויה כי בדיסני דואגים לכל הפרטים. מה שהיו תורים ארוכים, דחינו לאחהצ וכאמור בסעיף קודם- הכל קוצר לחצי.
6- כריכים כריכים כריכים! ממליצה בחום להצטייד מראש בכריכים ונשנושים. אנחנו קנינו בסופר בפריז יום קודם מצרכים, התארגנו עם כריכים, חטיפים, פירות- ופשוט אכלנו כל פעם כשהיינו רעבות, בתור, בין לבין, מול המצעד… לא בזבזנו זמן וכסף על ארוחות צהריים בפארק וזה היה מעולה.
7- ארוחות ערב- פה למדתי מהטעויות שלי- אכן אם לא מזמינים שבועות (שלא לומר חודשים) מראש, אין מקום במסעדות היותר שוות. אז אם יש לכם עוד זמן, ממליצה להזמין כבר עכשיו.
מה שכן- לא נשארנו רעבות. במסעדה של המלון שלנו (סקויה לודג׳) היה מקום בשני הערבים גם כשהזמנו באותו היום, היה מבחר עצום, בופה, בסקאלת המחירים הנמוכה יותר (45 יורו למבוגר, 25 יורו לילד), והיה אוכל ממש סבבה. לא גורמה, אבל מגוון וטעים ואפשר לקחת קצת מכל דבר ולנסות.
8- מופעים- ממליצה בחום על המופע של פיקסאר בסטודיו פארק, מרהיב. תודה להמלצה פה בקבוצה.
מופע הלילה- אני מבינה את כל מי שלא החזיק מעמד, או לא היה לו כוח לחזור בלילה, אבל אם אתם מצליחים, אם יש לכם אפשרות אפילו לחזור למלון להתרעננות ומנוחה ולבוא במיוחד- אל תחמיצו. שווה כל רגע.
9- כרטיס נכות- הלוואי ואף אחד לא יזדקק, אבל אם כבר יש, בדיסני נותנים המון כבוד לדבר. אם זה תורים מקוצרים ונגישים למתקנים, ואם זה המקומות הכי שווים שיש למופעים. אז אם כבר יש, נצלו את זה ותהנו מזה, מגיע לכם ❤️
זהו, מקווה שעזרתי למישהו כמו שהקבוצה הזו עזרה לי!
לא התייחסתי למתקנים ספציפיים כי זה תלוי גיל וסגנון אבל מוזמנים לשאול ואשמח לענות מנסיוני.
תהנו 😊

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

error: Content is protected !!