חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה יש דיסנילנד בעולם?

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

דיסנילנד הוא העולם הקסום שנוצר על ידי וולט דיסני וצוות האנימטורים ויוצרי הסרטים שלו. זהו מקום שמוציא את הילד מכולם, עם הרכיבות והאטרקציות המדהימות שלו לאנשים בכל הגילאים. פארקי דיסנילנד ממוקמים ברחבי העולם, מקליפורניה לטוקיו, מפריז להונג קונג. פארקים אלו הם לא רק יעדי תיירות פופולריים אלא משמשים גם כמקור בילוי לתושבים המקומיים. במאמר זה, נבדוק היכן תוכלו למצוא פארקים של דיסנילנד ברחבי העולם ומה יש לכל אחד מהם להציע.

איפה יש דיסנילנד בעולם?

הנה רשימה של כל פארקי השעשועים של דיסנילנד בעולם:

  • פארק דיסנילנד באנהיים, קליפורניה, ארה"ב
  • Magic Kingdom Park באתר הנופש וולט דיסני וורלד באגם בואנה ויסטה, פלורידה, ארה"ב
  • דיסנילנד טוקיו באוראיאסו, צ'יבה, יפן
  • פארק דיסנילנד בדיסנילנד פריז במארן-לה-וואלי, צרפת
  • דיסנילנד הונג קונג באי לנטאו, הונג קונג
  • דיסנילנד שנגחאי בפודונג, שנגחאי, סין

Disneyland Park at Disneyland Paris in Marne-la-Vallée, France

פארק דיסנילנד בדיסנילנד פריז, הידוע בעבר בשם יורו דיסנילנד, ממוקם במארן-לה-ואל, צרפת, כ-20 מייל מזרחית לפריז. הוא נפתח ב-12 באפריל 1992, והוא פארק השעשועים השני של דיסני שנבנה מחוץ לארצות הברית. הפארק משתרע על שטח של 140 דונם וכולל חמש "קרקעות" עם נושאים: רחוב ראשי, ארה"ב, ארץ ההרפתקאות, פרונטירלנד, פנטזילנד ו-דיסקברילנד. דיסנילנד פריז כולל גם אטרקציות פופולריות רבות כמו הר החלל, רכבת הר ביג רעם ושודדי הקאריביים, כמו גם הצעות בידור כמו מצעדים, מופעים ומפגש עם אופי.

Disneyland Park in Anaheim, California, USA

Magic Kingdom Park באתר הנופש וולט דיסני וורלד ממוקם באגם בואנה ויסטה, פלורידה, ארה"ב. הוא נפתח ב-1 באוקטובר 1971, והוא פארק השעשועים של וולט דיסני וורלד. הפארק משתרע על פני 107 דונם וכולל שש "קרקעות" בנושא: רחוב ראשי, ארה"ב, ארץ ההרפתקאות, פרונטירלנד, פנטזילנד, טומורולנד וכיכר החירות. הוא כולל גם אטרקציות פופולריות רבות, כגון טירת סינדרלה, הר החלל, ו-It's a Small World, כמו גם הצעות בידור כגון מצעדים, זיקוקים ומפגש עם אופי.

Tokyo Disneyland in Urayasu, Chiba, Japan

דיסנילנד טוקיו הוא פארק שעשועים הממוקם באוראיאסו, צ'יבה, יפן. הוא נפתח ב-15 באפריל 1983, והיה פארק השעשועים הראשון של דיסני שנבנה מחוץ לארצות הברית. הפארק משתרע על שטח של 115 דונם ומחולק לשבע "ארצות" בנושאים: World Bazaar, Adventureland, Westernland, Fantasyland, Tomorrowland, Toontown ו-Critter Country. דיסנילנד טוקיו מציגה גם אטרקציות, מופעים ומצעדים רבים בהשראת סרטים ודמויות של דיסני, כמו שודדי הקאריביים, אחוזה רדופת רוחות ו-It's a Small World.

Hong Kong Disneyland on Lantau Island, Hong Kong

הונג קונג דיסנילנד הוא פארק שעשועים הממוקם באי לנטאו, הונג קונג. הוא נפתח ב-12 בספטמבר 2005, והוא פארק השעשועים החמישי של דיסני שנבנה ברחבי העולם. הפארק משתרע על שטח של 68 דונם וכולל שבעה "קרקעות" בנושא: רחוב ראשי, ארה"ב, ארץ ההרפתקאות, פנטזילנד, טומורולנד, גריזלי גולץ', מיסטיק פוינט ו-Toy Story Land. דיסנילנד הונג קונג כולל גם אטרקציות פופולריות כמו הר החלל, זה עולם קטן ומכוניות המכרות הגדולות של הר גריזלי בריצה, כמו גם הצעות בידור כמו מצעדים, מופעים ומפגש עם אופי.

Shanghai Disneyland in Pudong, Shanghai, China

שנגחאי דיסנילנד הוא פארק שעשועים הממוקם בפודונג, שנגחאי, סין. הוא נפתח ב-16 ביוני 2016, והוא התוספת האחרונה למשפחת פארקי השעשועים של דיסני. הפארק משתרע על שטח של 963 דונם וכולל שש "קרקעות" בנושא: שדרת מיקי, גני הדמיון, פנטזילנד, אי ההרפתקאות, טרז'ר קוב וטומורולנד. דיסנילנד שנגחאי כולל גם אטרקציות פופולריות רבות, כגון שודדי הקאריביים: הקרב על האוצר השקוע, TRON Lightcycle Power Run ורכבת המכרה שבעה גמדים, כמו גם הצעות בידור כמו מצעדים, מופעים ומפגש עם אופי. .

Disneyland Park in Anaheim, California, USA

פארק דיסנילנד באנהיים, קליפורניה הוא פארק השעשועים המקורי של דיסנילנד, שנפתח ב-17 ביולי 1955. הוא ממוקם במחוז אורנג', דרום קליפורניה, ומשתרע על שטח של 85 דונם. הפארק כולל שמונה "קרקעות" בנושא, כולל רחוב ראשי, ארה"ב, ארץ ההרפתקאות, פרונטירלנד, פנטזילנד, Tomorrowland, Critter Country, ניו אורלינס סקוור ומיקי'ס טונטאון. הוא כולל גם אטרקציות, מופעים ומצעדים רבים בהשתתפות דמויות דיסני אהובות, כמו מיקי מאוס, סינדרלה ובאז שנות אור.

אתם שאלתם - אנחנו ענינו!

מבחינת גודל פיזי, שנגחאי דיסנילנד הוא פארק השעשועים הגדול ביותר של דיסני, המשתרע על שטח של 963 דונם. עם זאת, אם ניקח בחשבון את מספר המבקרים, ממלכת הקסם באתר הנופש וולט דיסני וורלד באגם בואנה ויסטה, פלורידה היא פארק השעשועים הגדול ביותר של דיסני, עם למעלה מ-20 מיליון מבקרים ב-2019.

פארקי דיסני הם מהאטרקציות הפופולריות ביותר בעולם. מיליוני אנשים מבקרים בהם מדי שנה, מכל קצוות תבל. הם מספקים חוויה ייחודית המשלבת בידור, תרבות וחינוך.

זמני הפתיחה של יורודיסני משתנים בהתאם לעונתיות, אך בדרך כלל פתוחים ב-10:00 ונסגרים ב-20:00 או 21:00 במהלך חודשי עונת השיא כמו אפריל עד אוקטובר.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!