חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסנילנד טוקיו באוראיאסו, צ'יבה, יפן מדריך למטיילים

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

חקור את העולם הקסום של דיסנילנד טוקיו באוראיאסו, צ'יבה, יפן, עם מדריך הטיולים המקיף שלנו. גלו את האטרקציות, המופעים, הקניות, המסעדות ועוד, כדי שתוכלו לתכנן את הביקור המושלם בפארק השעשועים האהוב הזה.

ברוכים הבאים לדיסנילנד טוקיו!

דיסנילנד טוקיו הוא אחד המקומות הקסומים ביותר על פני כדור הארץ, ויעד חובה עבור מעריצי דיסני בכל הגילאים. ממוקם ב-Uraysu, צ'יבה, יפן, הפארק נגיש בקלות מטוקיו ומציע חוויה קסומה באמת שתעביר אתכם לעולם של דמיון ופלא. מהאטרקציות המדהימות והנסיעות המרגשות ועד לאוכל הטעים והסחורה הייחודית שלו, דיסנילנד של טוקיו הוא מקום שבו חלומות מתגשמים.

עם הכניסה לפארק, תקבל את פניכם טירת סינדרלה האייקונית, המשמשת כחלק המרכזי של דיסנילנד טוקיו. הטירה היא באמת מחזה שאפשר לראות, והיא אחת הסיבות הרבות לכך שהפארק כל כך מיוחד. כשתחקור את הפארק, תגלה מגוון רחב של ארצות נושא, שלכל אחת מהן הקסם והאטרקציות הייחודיות שלה. מהעולם העתידני של Tomorrowland ועד למערב הפרוע בהשראת המערב הפרוע, יש משהו לכולם בדיסנילנד בטוקיו.

אחד הדברים שמייחדים את טוקיו דיסנילנד מפארקי דיסני אחרים הוא ההקפדה על הפרטים הקטנים. כל סנטימטר בפארק מעוצב בקפידה כדי ליצור חוויה סוחפת ובלתי נשכחת. מהתלבושות שלבשו הדמויות ועד לעיצוב המבנים והאטרקציות, כל פרט נשקל בקפידה כדי להחיות את קסם דיסני.

מבט אווירי של הכניסה של דיסנילנד טוקיו
מבט אווירי של הכניסה של דיסנילנד טוקיו

מה מייחד את טוקיו דיסנילנד?

ישנם מספר דברים שמייחדים את דיסנילנד של טוקיו מפארקי דיסני אחרים ברחבי העולם. ראשית, הפארק ידוע בהקפדה יוצאת דופן על הפרטים הקטנים, שניתן לראות בכל דבר, החל מעיצוב האטרקציות ועד לתלבושות שלבשו הדמויות. בנוסף, דיסנילנד טוקיו היא ביתם של מספר אטרקציות בלעדיות שלא ניתן למצוא בשום פארק דיסני אחר.

היבט ייחודי נוסף של דיסנילנד טוקיו הוא ההתמקדות שלו בתרבות היפנית. בעוד שהאטרקציות של הפארק שואבות השראה מסרטים ודמויות קלאסיות של דיסני, רבים מהם עוצבו מחדש עם טוויסט יפני מובהק. לדוגמה, גרסת הפארק לאחוזת הרדוף מתרחשת באחוזה מפחידה ונטושה שאומרים שהיא רדופה על ידי רוח רפאים יפנית.

דיסנילנד טוקיו ידועה גם בשירות הלקוחות יוצא הדופן שלה. אנשי צוות הפארק, המכונים חברי צוות שחקנים, מסורים להבטיח שלכל אורח תהיה חוויה קסומה ובלתי נשכחת. מעזרה לאורחים לנווט בפארק ועד לסיוע בסעודה וקניות, חברי השחקנים בטוקיו דיסנילנד עושים מעל ומעבר כדי לוודא שכל אורח ירגיש רצוי ומוערך.

לבסוף, דיסנילנד של טוקיו הוא פארק שמתאים באמת לכל הגילאים. למרות שזה בהחלט יעד פופולרי למשפחות עם ילדים צעירים, הפארק מציע גם שפע של אטרקציות ופעילויות המיועדות למבקרים מבוגרים יותר. בין אם אתם מחפשים רכבת הרים מרגשת או שייט מרגיע בסירה בעולם גחמני, דיסנילנד בטוקיו יש משהו לכולם.

אטרקציות שחובה לראות בדיסנילנד טוקיו

דיסנילנד טוקיו היא ביתם של מגוון רחב של אטרקציות, החל מטיולי דיסני קלאסיים ועד לחוויות ייחודיות שניתן למצוא רק ביפן. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. עם זאת, ישנן מספר אטרקציות שחובה לראות שצריכות להיות בראש רשימת המבקרים.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדיסנילנד טוקיו היא הר ספלאש. רכיבה זו על אבן עץ לוקחת את האורחים למסע מרגש בעולמם של בר'ר ארנב וחבריו. הנסיעה מגיעה לשיאה בירידה דרמטית שמותירה את הרוכבים ספוגים, מה שהופך אותה לדרך המושלמת להתקרר ביום חם.

אטרקציה נוספת שחובה לראות בטוקיו דיסנילנד היא It's a Small World. הנסיעה האהובה הזו לוקחת את האורחים למסע סירה גחמני דרך תרבויות שונות ברחבי העולם, כל זאת תוך כדי שירה לשיר האייקוני "It's a Small World". הסטים הצבעוניים של הרכיבה והדמויות האנימטרוניות של הנסיעה בטוח ישמחו מבקרים בכל הגילאים.

למי שמחפש חוויה מרגשת יותר, הר החלל הוא אטרקציה שחובה לראות. רכבת הרים מקורה זו לוקחת את הרוכבים למסע מהיר דרך הקוסמוס, עם פיתולים וסיבובים שבטוח יקפיץ את הלב שלך.

אטרקציות אחרות שחובה לראות בטוקיו דיסנילנד כוללות את שודדי הקאריביים, רכיבה אפלה קלאסית שלוקחת את האורחים להרפתקה מרתקת בעולם הפיראטים והאוצרות, ואת Big Thunder Mountain Railroad, רכבת הרים מרגשת שלוקחת את הרוכבים לנסיעה פראית. דרך עיירת כורים מערבית.

אורחים נהנים מהנסיעה המרגשת ב-Big Thunder Mountain
אורחים נהנים מהנסיעה המרגשת ב-Big Thunder Mountain

איך המצעדים והמופעים מביאים לחיים את קסמי דיסני?

מצעדים ומופעים הם מרכיב עיקרי בחוויית דיסני, ודיסנילנד טוקיו אינה יוצאת דופן. הפארק מציע מגוון רחב של אפשרויות בידור חי, החל ממצעדים יומיים ועד מופעי במה הכוללים דמויות דיסני אהובות.

אחת התוכניות הפופולריות ביותר בדיסנילנד בטוקיו היא "הקסם של מיקי". חווית סרט 4D זו לוקחת את האורחים למסע מוזיקלי דרך סרטי דיסני קלאסיים, עם אפקטים מיוחדים שמעוררים את האקשן לחיים. התוכנית היא חובה לראות עבור כל מעריץ דיסני, והיא בטוח תשאיר אותך לזמזם את המנגינות האהובות עליך הרבה אחרי שהיא תסתיים.

אפשרות בילוי נוספת שחובה לראות בטוקיו דיסנילנד היא המצעד היומי. המצעדים של הפארק כוללים מגוון רחב של מצופים ואמנים, כולם מכוסים בתלבושות צבעוניות שבוודאי ישמחו מבקרים בכל הגילאים. מדמויות דיסני קלאסיות ועד למועדפים לא ברורים יותר, המצעד הוא דרך מצוינת לראות כמה מהדמויות האהובות עליך מקרוב ואישי.

בנוסף למצעד היומי, דיסנילנד טוקיו מציעה גם תהלוכות ומופעים עונתיים מיוחדים לאורך כל השנה. מופעים אלה עוסקים בנושאים של חגים כמו חג המולד וליל כל הקדושים, והם דרך מצוינת להיכנס לרוח העונה. הם כוללים תלבושות מיוחדות, מוזיקה וכוריאוגרפיה, כולם נועדו להחיות את הקסם של דיסני.

סיור בבזאר העולמי של דיסני

הבזאר העולמי של דיסני הוא האזור הראשון שהאורחים נתקלים בו כשהם נכנסים לדיסנילנד של טוקיו, והוא עוצב כדי להידמות לכיכר עיר אמריקאית של ראשית המאה. האזור מלא בחנויות, מסעדות ואטרקציות, כולם ממוקמים מתחת לארקדה מקורה המאפשרת לאורחים לחקור גם במזג אוויר סגרירי.

  • קניות בבזאר העולמי:
    אחת האטרקציות העיקריות של הבזאר העולמי של דיסני היא הקניות. האזור הוא ביתם של מגוון חנויות המוכרות הכל ממזכרות ומתנות ועד בגדים ואביזרים. כמה מהחנויות הפופולריות ביותר כוללות את האמפוריום, שם המבקרים יכולים למצוא מגוון רחב של סחורה בנושא דיסני, ואת חנות דיסניאנה, המתמחה בפריטים נדירים וניתנים לאספנות.

  • אוכל בבזאר העולמי:
    בנוסף לקניות, World Bazaar הוא גם ביתם של מספר אפשרויות לסעודה. האזור ידוע במגוון הרחב של אפשרויות המזון שלו, כולל כל דבר, החל ממאכלים יפניים מסורתיים ועד למזון מהיר בסגנון מערבי. כמה מהמסעדות הפופולריות ביותר כוללות את מסעדת פלאזה, המגישה אוכל מנחם בסגנון אמריקאי, ואת אולם האירועים של מלכת הלבבות, שנושא סביב הסרט הקלאסי של דיסני "אליס בארץ הפלאות".

  • אטרקציות ב-World Bazaar:
    לבסוף, World Bazaar הוא ביתם של מספר אטרקציות שאסור לפספס. אחד הפופולריים ביותר הוא האומניבוס, אוטובוס קומותיים שלוקח את האורחים לסיור באזור. המבקרים יכולים גם לנסוע ברכבי הרחוב הראשיים, הכוללים כרכרות רתומות לסוסים ומכוניות עתיקות. אטרקציה פופולרית נוספת היא Penny Arcade, הכוללת משחקי קרנבל קלאסיים ומכונות ארקייד וינטג'.

קונים גולשים בבזאר העולמי של דיסני
קונים גולשים בבזאר העולמי של דיסני

מה הסוד מאחורי אחוזת הרדוף המסתורית?

האחוזה הרדופה היא אחת האטרקציות האייקוניות ביותר בדיסנילנד של טוקיו, וקל להבין מדוע. מהחוץ המפחיד ועד הפנים המפחיד, לא חסר ריגושים וצמרמורות. אבל מה הסוד מאחורי הנסיעה המסתורית הזו?

בתור התחלה, אחוזת הרדוף היא למעשה שילוב של שתי אטרקציות שונות: אחוזת הרדוף עצמה ואחוזת הפנטום. שתי הרכיבות חולקות נושא דומה, אך הן שונות בסיפור ובעיצוב שלהן.

ברגע שתיכנסו לאחוזת הרדוף, תועברו לעולם רפאים מלא בעיצוב מפחיד ואפקטים מפחידים. אחד המאפיינים המרשימים ביותר של הנסיעה הוא השימוש באודיו-אנימטרוניקה, המביאה לחיים את רוחות הרפאים והרוחות.

כשאתה עושה את דרכך באחוזה, תתקל במגוון סצנות מפחידות, מחדר סיאנס ועד אולם נשפים מלא ברוחות רפאים רוקדות. אבל אולי הסצנה המפורסמת ביותר היא רוחות הרפאים הטרמפיסטיות, שהפכו עם השנים לחביבות המעריצים.

אז מה הסוד מאחורי הפופולריות המתמשכת של האחוזה הרדופה? זהו שילוב של גורמים, כולל הנושא המרשים של הנסיעה, טכנולוגיה חדשנית וסיפור סיפורים מרגש. בין אם אתם חובבי אימה או סתם מחפשים הרפתקה מפחידה, אסור לפספס את האחוזה הרדופה.

מסע דרך הקוסמוס בהר החלל

הר החלל הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדיסנילנד טוקיו, וקל להבין מדוע. רכבת ההרים המרגשת הזו לוקחת אותך למסע בקוסמוס, עם פיתולים, סיבובים וטיפות שישאירו אותך חסר נשימה. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על Space Mountain:

  • הנסיעה:
    Space Mountain היא רכבת הרים שאינה דומה לשום רכבת הרים אחרת. במקום מסלול מסורתי, הנסיעה מתקיימת בחושך, עם אפקטי תאורה מיוחדים והקרנות היוצרות אשליה של מסע בחלל. מכוניות הנסיעה נועדו להיראות כמו חלליות עתידניות, והאפקט הכולל הוא לא פחות מעוצר נשימה.

  • הריגושים:
    אם אתה חובב רכבות הרים, Space Mountain הוא רכיבת חובה מוחלטת. הנסיעה כוללת סדרה של נפילות, לולאות וסיבובים הדוקים, כולם נועדו לדמות את תחושת הנסיעה בחלל. אבל אל דאגה, הנסיעה בטוחה לחלוטין, עם מאפייני בטיחות חדישים ששומרים על אבטחתך לאורך כל המסע שלך.

  • הנושא:
    אחד הדברים שמייחדים את Space Mountain מרכבות הרים אחרות הוא הנושא שלו. מהרגע שתיכנסו לתור, תרגישו שאתם נמצאים בתחנת חלל עתידנית, שלמה עם גאדג'טים הייטק ועיצוב עתידני. פס הקול של הרכיבה הוא גם גולת הכותרת, עם ציון קליט בהשראת מדע בדיוני שיישאר איתך הרבה אחרי שהנסיעה תסתיים.

  • טיפים לרכיבה:
    אם אתה רוצה לחוות את הר החלל במלואו, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, נסו לרכוב בשעות השפל, כאשר התורים קצרים יותר. אתה יכול גם להשתמש ב-FastPass כדי לדלג על התור לגמרי. ואם אתה נוטה למחלת תנועה, הקפד לנקוט באמצעי זהירות מתאימים, שכן הנסיעה יכולה להיות אינטנסיבית למדי.

החזית העתידנית של Space Mountain
החזית העתידנית של Space Mountain

למה שודדי הקאריביים אהובים על המעריצים?

שודדי הקאריביים היא אחת האטרקציות האהובות ביותר בדיסנילנד של טוקיו, ולא קשה להבין למה. הנסיעה הסוחפת הזו לוקחת אותך להרפתקה מרתקת דרך עולם הפיראטים, עם אפקטים מיוחדים שומטי לסתות, נושאים מדהימים והרבה הפתעות לאורך הדרך. הנה רק כמה סיבות מדוע שודדי הקאריביים אהובים על המעריצים:

  • הנושא:
    מהרגע שתיכנסו לתור, תרגישו כאילו הובלתם למאורה של פיראטים. נושא הנסיעה מפורט להפליא, כאשר כל פינה ופינה באטרקציה נועדה להיראות כמו מחבוא של פיראטים אותנטיים. מהלפידים המרצדים ועד לגילופים המורכבים על הקירות, כל פרט מעוצב בקפידה כדי ליצור חוויה סוחפת.

  • ההשפעות המיוחדות:
    אחד מנקודות השיא של שודדי הקאריביים הוא השימוש באפקטים מיוחדים. מהמים הערפיליים של סצנת הפתיחה של הרכיבה ועד לירי התותחים הנפיץ של קרב השיא, הרכיבה עמוסה ברגעים שומטי לסת שישאירו אותך ביראת כבוד. ועם הטכנולוגיה והאנימטרוניקה העדכניים ביותר, הפיראטים עצמם נראים כמו חיים להפליא, מה שמוסיף לתחושת הריאליזם של הנסיעה.

  • סיפור הסיפור:
    בליבו, שודדי הקאריביים הוא סיפור על הרפתקאות, אוצר וריגוש של הים הפתוח. ועם הנושא הסוחף שלה וחווית הנסיעה המרגשת שלה, האטרקציה מספרת את הסיפור הזה בצורה מרתקת ומשעשעת כאחד. בין אם אתה מעריץ של הסרטים או סתם אוהב סיפור פיראטים טוב, שודדי הקאריביים בטוח ישתבו את הדמיון שלכם וישאירו אתכם חשק לעוד.

חווה את העתיד ב-Tomorrowland

אם אתה חובב מדע בדיוני וההבטחה של מה שעתיד צופן, אז Tomorrowland בטוקיו דיסנילנד הוא המקום בשבילך. ארץ עתידנית זו היא ביתם של כמה מהאטרקציות המרגשות ביותר של הפארק וטכנולוגיה מתקדמת, מה שהופך אותה ליעד שחובה לבקר בו לכל חובב דיסני. הנה מה שאתה יכול לצפות לחוות ב-Tomorrowland:

  • 1. הר החלל:
    אחת האטרקציות האייקוניות ביותר בדיסנילנד טוקיו, הר החלל לוקח אותך למסע מרגש בקוסמוס. רכבת הרים מקורה זו מלאה בפיתולים, סיבובים ונפילות, והכל על רקע של כוכבים וכוכבי לכת. עם הנושא העתידני והריגושים המהירים שלו, אין פלא ש-Space Mountain הוא חביב המעריצים.

  • 2. טיולי כוכבים:
    אטרקציית חובה נוספת בטומורולנד היא Star Tours, סימולטור תנועה שלוקח אתכם למסע ביקום מלחמת הכוכבים. עם הוויזואליה התלת-ממדית והנושא הסוחף שלה, Star Tours היא הדרך המושלמת לחוות את ההתרגשות של הגלקסיה רחוק, רחוק.

  • 3. ה-Astro Blasters של Buzz Lightyear:
    לחוויה אינטראקטיבית יותר, בדוק את Astro Blasters של Buzz Lightyear. הנסיעה הזו מעמידה אותך במושב הנהג של סיירת החלל שלך, כשאתה נלחם בקיסר המרושע זורג וחניכיו עם הלייזר הנאמן שלך. עם המשחק התחרותי והנושא הצבעוני שלו, זה להיט בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

    4. פגוש ותברך עם הדמויות האהובות עליך:
    ב-Tomorrowland, תהיה לך גם הזדמנות לפגוש כמה מהדמויות האהובות עליך של דיסני ומלחמת הכוכבים. מ-R2-D2 ו-C-3PO ועד Buzz Lightyear ו-Stitch, לא חסרות הזדמנויות צילום ורגעים בלתי נשכחים.

אטרקציות עתידניות בטמורולנד
אטרקציות עתידניות בטמורולנד

הגשימו את חלומות האגדות שלכם ב- Fantasyland

היכנסו לעולם הקסום של ארץ הפנטזיה בדיסנילנד טוקיו, שם האגדות מתעוררות לחיים וחלומות באמת מתגשמים. ארץ קסומה זו היא ביתם של כמה מהסיפורים והדמויות האהובות ביותר של דיסני, מה שהופך אותה ליעד חובה לכל מי שמחפש חוויה מהאגדות. הנה מה שאתה יכול לצפות למצוא בארץ הפנטזיה:

  • 1. טירת סינדרלה:
    מרכז הפנטזיה הוא טירת סינדרלה, אייקון מדהים שמתנשא מעל הפארק ומשמש כתפאורה לרבות מהאטרקציות של הארץ. הטירה היא אתר חובה לכל חובב דיסני, ומציעה מגוון חוויות, החל מסעודה באולם האירועים המלכותי ועד לחקור את פינותיה הרבות של הטירה.

  • 2. אטרקציות קלאסיות של דיסני:
    פנטזילנד היא גם ביתם של אטרקציות קלאסיות של דיסני רבות, כמו הטיסה של פיטר פן, זה עולם קטן, וההרפתקאות של שלגיה. טיולים אלה מציעים טיול נוסטלגי דרך כמה מסיפורי דיסני האהובים ביותר, והם מושלמים למשפחות עם ילדים צעירים.

  • 3. נפגש עם נסיכות דיסני:
    אחד משיאי הפנטזיה הוא ההזדמנות לפגוש כמה נסיכות דיסני האהובות עליך, כולל סינדרלה, בל ואורורה. חוויות המפגש והברכה הללו מציעות הזדמנות לצלם תמונות, לקבל חתימות וליצור אינטראקציה עם הדמויות בצורה קסומה באמת.

  • 4. אוכל מהאגדות:
    עבור חווית אוכל ייחודית, הקפד לבדוק את המסעדות בנושא אגדות בפנטזילנד. מאולם האירועים הגחמני של מלכת הלבבות ועד לאולם האירועים המלכותי האלגנטי, המסעדות הללו מציעות מגוון של חוויות אוכל שבטוח ישאירו אתכם מוקסמים.

תתכוננו להרפתקה בארץ ההרפתקאות

ארץ ההרפתקאות בטוקיו דיסנילנד היא היעד המושלם עבור מחפשי ריגושים והרפתקנים כאחד. כאן תמצאו מגוון אטרקציות מרגשות שמבטיחות לקחת אתכם לרכיבות פראיות ולהרפתקאות נועזות. מנהרות הג'ונגל של רכבת נהר המערב ועד לכיף המטורף של שודדי הקאריביים, לנד ההרפתקאות יש משהו לכולם.

  • 1. שודדי הקאריביים:
    אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בארץ ההרפתקאות היא שודדי הקאריביים. הנסיעה הקלאסית הזו לוקחת אותך למסע בעולם שורץ פיראטים, עם פיראטים אנימטרוניים, אוצרות ושפע של שפע של אקשן.

  • 2. שייט בג'ונגל:
    אטרקציה נוספת שחובה לראות בארץ ההרפתקאות היא שייט בג'ונגל. השייט הזה לוקח אתכם למסע בין ג'ונגלים ונהרות אקזוטיים, שם תתקלו בכל מיני חיות בר וסכנות בדרך.

  • 3. הרפתקאות אינדיאנה ג'ונס:
    לחוויה מרגשת באמת, הקפד לבדוק את הרפתקאות אינדיאנה ג'ונס. הנסיעה הזו לוקחת אתכם למסע מלא אקשן דרך מקדש נסתר, שבו תתקלו במלכודות טמבל, נחשים וסכנות אחרות. זו הרפתקה שלא תשכח במהרה.

  • 4. בית עצי משפחה שוויצרי:
    אם אתה מחפש משהו קצת יותר שקט, בדוק את בית העצים השוויצרי. האטרקציה הייחודית הזו מאפשרת לכם לחקור בית עץ שעוצב על פי זה מהסרט הקלאסי משפחת רובינסון השוויצרית. זו חוויה מהנה ואינטראקטיבית לכל המשפחה.

  • 5. אפשרויות לסעודה טרופית:
    Adventureland הוא גם ביתם של מגוון אפשרויות לסעודה עם נושא טרופי, כגון מסעדת Polynesian Terrace ו-Tropical Hideaway. מסעדות אלו מציעות מגוון מנות ומשקאות טעימים שבטוח יובילו אתכם לגן עדן טרופי.

אורחים החוקרים את הנופים השופעים של ארץ ההרפתקאות
אורחים החוקרים את הנופים השופעים של ארץ ההרפתקאות

גלה את פלאי ווסטרלנד

צעד אחורה בזמן למערב הפרוע ב-Westerland בטוקיו דיסנילנד. ארץ נושא זו נועדה להעביר אתכם לעידן עברו, עם בוקרים, סלונים ומכרות זהב. הנה כמה מהאטרקציות שחובה לראות ב-Westerland:

  • 1. Big Thunder Mountain Railroad:
    האטרקציה הפופולרית ביותר במערבלנד היא ללא ספק Big Thunder Mountain Railroad. רכבת הרים זו לוקחת אותך למסע במהירות גבוהה דרך מכרה זהב רדוף, עם פיתולים, סיבובים ונפילות. זו נסיעה מרגשת שלא מיועדת לבעלי לב חלש.

  • 2. תיאטרון דוב קאנטרי:
    לחוויה נינוחה יותר, בדוק את תיאטרון הדוב הקאנטרי. הרוויו המוזיקלי הזה כולל צוות של דובים אנימטרונים המבצעים שירי קאנטרי קלאסיים. מדובר במופע מהנה ומשעשע שמתאימה לכל המשפחה.

  • 3. סירת נהר מארק טווין:
    צאו לשייט נינוח במורד נהרות אמריקה בסירת הנהר של מארק טווין. סירת משוטים מונעת בקיטור מציעה נופים מדהימים של הפארק והיא דרך מצוינת להירגע ולקחת הפסקה מההתרגשות שבטיולים.

  • 4. אוכל בסגנון מערבי:
    ווסטרןלנד הוא גם ביתם של מגוון אפשרויות לסעודה המגישות מאכלים אמריקאים קלאסיים עם טוויסט של המערב הפרוע. הקפד לבדוק את הקפה Lucky Nugget ואת עגלת המשקאות של Frontierland עבור כמה מאכלים טעימים ומשקאות מרעננים.

  • 5. האי טום סוייר:
    אחרון חביב, אל תפספסו את סיור האי טום סוייר. אטרקציה אינטראקטיבית זו מאפשרת לכם לחקור העתק של האי מהרומן הקלאסי. אתה יכול לטפס דרך מערות, לחצות גשרי חבלים, ואפילו לחקור ספינת פיראטים.

ארץ קריטר: איפה הדברים הפרועים נמצאים

ארץ קריטר היא אחד האזורים המקסימים והגחמניים ביותר של דיסנילנד טוקיו. ממוקם ממש ליד ווסטרלנד, קריטר קאנטרי הוא אזור קטן ונעים עם נושא סביב עולם יצורי החורש. הנה כמה מרגעי השיא של Critter Country.

  • 1. Splash Mountain:
    ללא ספק האטרקציה הפופולרית ביותר ב-Critter Country היא Splash Mountain. הטיול הזה בעץ העץ לוקח אותך למסע מותח בעולמם של בר'ר ארנב וחבריו מהסרט הקלאסי של דיסני "שיר הדרום". הנסיעה מגיעה לשיאה בירידה מרגשת של 50 רגל שבטוח תזניק את הלב שלך.

  • 2. הרפתקאותיו הרבות של פו הדוב:
    לנסיעה ידידותית יותר למשפחות, בדוק את ההרפתקאות הרבות של פו הדוב. הנסיעה האפלה והגחמנית הזו לוקחת אותך דרך עולמם של הדוב האהוב וחבריו ביער מאה עכו. תטיילו בסצנות מסיפורים קלאסיים כמו "פו הדב והיום המבולגן" ו"פו הדב וגם נמר".

  • 3. קאנו אקספלורר האחים ביבר:
    אם אתם מחפשים חוויה אינטראקטיבית יותר, הקפידו לבדוק את ה-Beaver Brothers Explorer Canoes. אטרקציה זו מאפשרת לכם לחתור סביב נהרות אמריקה בקאנו, מה שמעניק לכם נקודת מבט ייחודית על הפארק והזדמנות להתאמן.

    בנוסף לאטרקציות הללו, קריטר קאנטרי הוא גם ביתם של מגוון אפשרויות לסעודה, כולל מסעדת הדב הרעב ו-Critter Country Fruit Cart. תמצאו גם שפע של הזדמנויות צילום עם דמויות כמו פו הדוב, טיגר ו-Eeyore.

מהן האפשרויות המובילות לסעודה בטוקיו דיסנילנד?

כשזה מגיע לסעודה בטוקיו דיסנילנד, יש הרבה אפשרויות לבחירה. בין אם אתם מחפשים חטיף מהיר או ארוחה לשבת, יש משהו לכולם. הנה כמה מהאפשרויות המובילות לסעודה בטוקיו דיסנילנד:

  • 1. אולם אירועים מלכת הלבבות:
    אם אתם מעריצים של "אליס בארץ הפלאות", לא תרצו לפספס את אולם האירועים של מלכת הלבבות. מסעדה זו מעוצבת סביב הטירה של מלכת הלבבות ומגישה מגוון מנות טעימות, כולל רוסטביף ועוף צלוי. המאפיין הבולט של המסעדה הזו הוא העיצוב, הכולל קלפי משחק ענקיים וספלי תה גדולים.

  • 2. מסעדת קריסטל פאלאס:
    לחוויית אוכל יוקרתית יותר, בדוק את מסעדת Crystal Palace. מסעדה אלגנטית זו ממוקמת בלב דיסנילנד טוקיו ומגישה מגוון מנות בהשראה צרפתית. התפריט משתנה בהתאם לעונה, אבל אפשר לצפות למצוא בתפריט מנות כמו שקדי בקר וביסק לובסטר.

  • 3. דוכני פופקורן:
    אחד המאפיינים הייחודיים של דיסנילנד טוקיו הוא דוכני הפופקורן הפזורים ברחבי הפארק. דוכנים אלה מציעים מגוון של טעמים שונים, כולל קרמל, דבש ורוטב סויה וחמאה. הפופקורן נעשה טרי במקום ומהווה חטיף נהדר ליהנות ממנו בזמן ההמתנה בתור לאטרקציה.

    בנוסף לאפשרויות האוכל הללו, תמצאו גם מגוון של מסעדות עם שירות מהיר, דוכני חטיפים ובתי קפה ברחבי הפארק. כמה אפשרויות פופולריות אחרות כוללות את מסעדת Blue Bayou, הממוקמת בתוך האטרקציה שודדי הקאריביים, ומסעדת Hungry Bear, שמגישה המבורגרים וצ'יפס.

התפנקו עם פינוקים וחטיפים מענגים

שום טיול לדיסנילנד טוקיו לא יהיה שלם בלי להתפנק עם כמה מהפינוקים והחטיפים הטעימים של הפארק. מפינוקי דיסני קלאסיים ועד טעמים יפניים ייחודיים, יש משהו לכל בלוטת טעם. הנה כמה מהפינוקים שחובה לנסות בטוקיו דיסנילנד:

  • 1. מוצ'י בצורת מיקי מאוס:
    מוצ'י הוא מתוק יפני מסורתי העשוי מקמח אורז דביק. בטוקיו דיסנילנד תוכלו למצוא מוצ'י בצורת מיקי מאוס המגיע במגוון טעמים, כולל תות שדה, תה ירוק ושוקולד. הפינוקים האלה לא רק מקסימים אלא גם טעימים.

  • 2. גליל נקניק גיוזה:
    החטיף המלוח הזה הוא שילוב של טעמים יפניים ומערביים. הוא כולל גליל נקניק פריך במילוי כופתאות גיוזה עסיסיות ומהווה חטיף פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד.

  • 3. Toy Story Alien Mochi:
    פינוקי המוצ'י המקסימים האלה מעוצבים כמו החייזרים הירוקים הקטנים מ"צעצוע של סיפור". הם מגיעים במגוון טעמים, כולל רפרפת ותות, וזמינים בדוכני חטיפים ברחבי הפארק.

  • 4. פופקורן:
    כפי שהוזכר בפסקה הקודמת, פופקורן הוא חטיף פופולרי בדיסנילנד של טוקיו. בנוסף לטעמים הקלאסיים, ניתן למצוא גם טעמים ייחודיים כמו קארי ופלפל שחור. דוכני הפופקורן פזורים ברחבי הפארק, כך שלעולם אינכם רחוקים מדי ממנה טרייה.

  • 5. צ'ורו:
    Churros הם פינוק דיסני קלאסי, ואלה שבדיסנילנד טוקיו אינם יוצאי דופן. הם עשויים טריים ומצופים בסוכר קינמון, מה שהופך אותם לחטיף המתוק המושלם.

חנות עד שתרד: הסחורה הטובה ביותר של דיסנילנד של טוקיו

עבור מבקרים רבים, אחד משיאי הטיול לדיסנילנד בטוקיו הוא ההזדמנות לקחת הביתה סחורה ייחודית ואיכותית. מקטיפה בלעדית של דמויות דיסני ועד לבוש מסוגנן, יש משהו לכל אחד בחנויות ובבוטיקים הרבים של הפארק. הנה כמה מההצעות הטובות ביותר של דיסנילנד של טוקיו:

אחד הפריטים הפופולריים ביותר להביא הביתה מטוקיו דיסנילנד הוא קטיפה אופי. הצעצועים הרכים והמחבקים האלה מגיעים במגוון רחב של גדלים וסגנונות, כולל דמויות דיסני אהובות כמו מיקי מאוס, מיני מאוס ופו הדוב. חלק מהפלאשיות אפילו מגיעות בתלבושות מיוחדות שהן בלעדיות לדיסנילנד של טוקיו.

יעד נוסף לקניות שחובה לראות הוא הבזאר העולמי. חלק זה של הפארק מעוצב על פי רחוב ראשי אמריקאי מסורתי, והוא ביתם של מגוון חנויות המוכרות סחורה ייחודית. מבגדים ואביזרים בסגנון וינטג' ועד כלי חרס בעבודת יד ועיצוב הבית, יש משהו לכל טעם ותקציב בבזאר העולמי.

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר יוקרתי, פנו לחנות Bon Voyage, שנמצאת ממש מחוץ לכניסה לפארק. כאן תמצאו מגוון רחב של מוצרים יוקרתיים בנושא דיסני, כולל שעונים במהדורה מוגבלת, תיקי מעצבים ובגדים ואביזרים מסוגננים.

לקחת הפסקה: אתרי הרפיה של דיסנילנד של טוקיו

עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות בדיסנילנד בטוקיו, חשוב לקחת הפסקה ולטעון מצברים מדי פעם. למרבה המזל, הפארק מציע מגוון מקומות הרפיה בהם תוכלו לנוח, להירגע ולהתחדש.

אחד המקומות הטובים ביותר להירגע בו הוא במלון דיסנילנד טוקיו. מלון מפואר זה ממוקם במרחק צעדים ספורים מהכניסה לפארק, וזה המקום המושלם לברוח מההמונים ולטעון מצברים. הלובי של המלון הוא חלל יפהפה ושליו, עם תקרות גבוהות, עיצוב אלגנטי ושפע של מקומות ישיבה נוחים. תוכלו לשתות כוס קפה או תה מבית הקפה של המלון, או פשוט לשבת וליהנות מהאווירה השלווה.

מקום מנוחה נהדר נוסף הוא קרוסל הטירה. הרכיבה הקלאסית הזו ממוקמת בארץ הפנטזיה, וזה המקום המושלם לקחת הפסקה וליהנות מהנוף היפהפה. הנסיעה נעה בקצב עדין, והיא מציעה נופים מדהימים של טירת סינדרלה האייקונית של הפארק. אתה יכול לשבת בחיבוק ידיים, להירגע וליהנות מהנסיעה בזמן שאתה צופה מהמראות והקולות של דיסנילנד של טוקיו.

אם אתם מחפשים דרך פעילה יותר להירגע, פנו אל הגנים והמרחבים הירוקים הרבים של הפארק. הפארק הוא ביתם של מגוון רחב של גנים יפים, כולל גן ווסטרןלנד, הכולל מגוון של צמחי קקטוסים ומדבר, ומבוך אליס בארץ הפלאות, שהוא מקום גחמני וכיף לחקור. תוכלו גם לטייל בשטחים המיוערים של הפארק, המציעים מפלט שליו ושלו מהמולת הפארק.

טיפים לביקור בטוקיו דיסנילנד

  • הגיעו מוקדם:
    דיסנילנד טוקיו הוא יעד פופולרי, ולכן עדיף להגיע מוקדם כדי למנוע תורים ארוכים וצפיפות. הפארק נפתח ב-8:00 בבוקר, אז נסו להגיע לפחות חצי שעה לפני שעת הפתיחה כדי להתחיל את היום.

  • 2. השתמשו ב-FastPass:
    טוקיו דיסנילנד מציעה מערכת FastPass, המאפשרת לדלג על התורים הארוכים לאטרקציות פופולריות. אתה יכול להשיג FastPass באמצעות כרטיס הפארק שלך במכונות FastPass הממוקמות בסמוך לכניסה לנסיעה.

  • 3. התלבשו לנוחות:
    דיסנילנד של טוקיו יכול להיות יום ארוך של הליכה ועמידה, אז הקפידו לנעול נעליים ובגדים נוחים. כמו כן, כדאי להביא ג'קט קל או סוודר, מכיוון שהפארק יכול להיות קריר בערבים.

  • 4. הביאו חטיפים ומשקאות:
    אמנם יש הרבה אפשרויות לסעודה הזמינות בטוקיו דיסנילנד, אבל הבאת חטיפים ומשקאות משלכם יכול לעזור לחסוך זמן וכסף. הפארק מאפשר לאורחים להביא מזון ומשקאות משלהם, כל עוד הם לא נמצאים במיכלי זכוכית.

  • 5. בדקו את תחזית מזג האוויר:
    דיסנילנד טוקיו הוא פארק חיצוני, לכן חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני הביקור. היו מוכנים לגשם או למזג אוויר חם ולח, ושקול להביא מטריה או קרם הגנה במידת הצורך.

  • 6. הורד את אפליקציית טוקיו דיסנילנד:
    אפליקציית טוקיו דיסנילנד היא כלי נהדר לניווט בפארק ולבדיקת זמני המתנה לאטרקציות. אתה יכול גם להשתמש באפליקציה כדי לבצע הזמנות לסעודה ולצפות בלוחות זמנים של מופעים.

  • 7. נצלו את התורים לרוכב יחיד:
    כמה אטרקציות בטוקיו דיסנילנד מציעות קווים לרוכב יחיד, שיכולים לעזור לכם לדלג על התורים הארוכים לרכיבות פופולריות. אם לא אכפת לכם לרכוב לבד, זו יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך זמן ולחוות עוד אטרקציות.

  • 8. צפו במצעדים ובמופעים:
    דיסנילנד טוקיו ידועה במצעדים ובמופעים המרהיבים שלו, אז הקפידו לקבוע זמן לצפות בהם במהלך ביקורכם. המופעים הם דרך מצוינת להניח את הרגליים וליהנות מקצת קסם של דיסני.

דיסנילנד טוקיו: חוויה קסומה שלעולם לא תשכח

דיסנילנד טוקיו היא באמת חוויה קסומה שלעולם לא תשכחו. מהרגע שאתה נכנס דרך השערים, אתה מועבר לעולם של פנטזיה והרפתקאות. ההקפדה על הפרטים הקטנים ורמת האומנות הנלווית ליצירת האטרקציות והסביבות היא באמת מדהימה.

בין אם אתה מעריץ של סרטי דיסני קלאסיים או אהובים חדשים, יש משהו לכולם בדיסנילנד טוקיו. מהריגוש של הר החלל ועד לגחמה של It's a Small World, האטרקציות נועדו לשמח ולשעשע אורחים בכל הגילאים.

אבל לא רק הרכיבות הופכות את דיסנילנד של טוקיו למיוחדת. המצעדים והמופעים הם מהמרהיבים ביותר שתראו אי פעם, עם מצופים משוכללים, תלבושות מדהימות ומוזיקה בלתי נשכחת. תשומת הלב לפרטים כל כך גדולה שתרגיש שאתה חלק מהמופע.

האוכל בטוקיו דיסנילנד הוא גם גולת הכותרת של כל ביקור. ממנות יפניות קלאסיות כמו ראמן וסושי ועד לאהובים אמריקאים כמו פופקורן וצ'ורוס, יש משהו לכל חיך. והחטיפים והפינוקים כמעט חמודים מכדי לאכול, עם עיצובים מקסימים שמציגים את הדמויות האהובות של דיסני.

לבסוף, האווירה בטוקיו דיסנילנד פשוט קסומה. הפארק נקי ומטופח ללא דופי, עם צוות ידידותי שתמיד שמח לעזור. ותחושת הפליאה והשמחה החודרת לפארק היא מדבקת, ואי אפשר שלא להעלות חיוך על הפנים.

אטרקציות בדיסנילנד טוקיו באוראיאסו, צ'יבה, יפן:

משיכהמקוםמחיר (ILS)סוג
ארץ הפנטזיהאוראיאסו, צ'יבה, יפן85.70פארק שעשועים
טונטאוןאוראיאסו, צ'יבה, יפן85.70פארק שעשועים
בזאר העולמיאוראיאסו, צ'יבה, יפן85.70קניות ואוכל
ארץ ההרפתקאותאוראיאסו, צ'יבה, יפן85.70פארק שעשועים

דיסנילנד טוקיו מציעה חוויה בלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים. עם השילוב הייחודי של קסם דיסני ותרבות יפנית, פארק השעשועים הזה יוצר זיכרונות שיימשכו לכל החיים. תכננו את הטיול שלכם היום וטבלו את עצמכם בעולם של קסם והרפתקאות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!