חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סרטי מלחמת הכוכבים של דיסני וכיצד זה מקבל ביטוי במתקנים הופעות דמויות בפארקים של דיסנילנד דיסניוורלד

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

פוסט זה בבלוג בוחן את הזיכיון של זיכיון סרטי מלחמת הכוכבים של דיסני לפארקי השעשועים המפורסמים בעולם, דיסנילנד ודיסניוורלד. הוא בוחן כיצד הדמויות, קווי העלילה והנושאים האיקוניים מיקום מלחמת הכוכבים מתעוררים לחיים בפארקים, ומשפיעים על ההופעות, האטרקציות והחוויה הכוללת של המבקרים.

שיתוף הפעולה בין דיסני למלחמת הכוכבים: עידן חדש?

מאז רכישת לוקאספילם על ידי דיסני ב-2012, שיתוף הפעולה בין שתי מעצמות הבידור הללו יצר עידן חדש בעולם מלחמת הכוכבים. השותפות הזו לא רק החיה מחדש את הזיכיון האהוב אלא גם סללה את הדרך לשילוב של מלחמת הכוכבים במחוזות הקסומים של דיסנילנד ודיסניוורלד. עם השקת סרטים חדשים, אטרקציות וחוויות סוחפות, שיתוף הפעולה של דיסני-מלחמת הכוכבים הפך לכוח שיש להתחשב בו בתעשיית פארקי השעשועים.

  • מיזוג גלקטי של מותגים איקוניים
    האיחוד של דיסני ומלחמת הכוכבים הפגיש שני מותגים איקוניים שכבשו את הקהל במשך עשרות שנים. שיתוף הפעולה הזה אפשר את הסינרגיה של חזונות יצירתיים ויכולת סיפור, וכתוצאה מכך השתלבה חלקה של מלחמת הכוכבים בפארקים של דיסני. השילוב של עולמות הדמיון של דיסני ואופרת החלל האפית של מלחמת הכוכבים יצר חוויה ייחודית וחסרת תקדים עבור מעריצי שתי הזכייניות.
  • הרחבת יקום מלחמת הכוכבים
    שיתוף הפעולה בין דיסני למלחמת הכוכבים הרחיב את היקום של מלחמת הכוכבים מעבר לגבולות מסך הכסף. עם יצירת ארצות בנושא מלחמת הכוכבים כמו Galaxy's Edge בדיסנילנד ודיסניוורלד, מעריצים יכולים כעת להיכנס לעולם הסוחף של מלחמת הכוכבים כמו שלא היה מעולם. אדמות אלה תוכננו בקפידה כדי להעביר מבקרים לגלקסיה רחוקה, רחוקה, עם מיקומים איקוניים, דמויות אהובות ואטרקציות מרגשות. תשומת הלב לפרטים והמחויבות לאותנטיות בארצות הנושא הללו מעלה את חווית מלחמת הכוכבים לגבהים חדשים.
  • מסע רב חושי
    שיתוף הפעולה בין דיסני למלחמת הכוכבים הביא לחיים את הדמויות והסיפורים של סאגת מלחמת הכוכבים בצורה הכי שובה שאפשר. הופעות אופי בפארקים של דיסנילנד ודיסניוורלד מאפשרות לאורחים לקיים אינטראקציה עם גיבורי מלחמת הכוכבים והנבלים האהובים עליהם בצורה סוחפת באמת. ממפגשים עם אבירי ג'די ועד לעימותים עם חיילי סער, הופעות דמויות אלה מציעות הזדמנות למעריצים להפוך לחלק מהיקום של מלחמת הכוכבים. השימוש באנימטרוניקה מתקדמת, בתלבושות מורכבות ובמבצעים מומחים מבטיח שהדמויות הללו יישארו נאמנות לעמיתיהם על המסך, ויוצרים חוויה בלתי נשכחת עבור המבקרים.

איך דמויות מלחמת הכוכבים פלשו לדיסנילנד ולדיסניוורלד

הפלישה של דמויות מלחמת הכוכבים למחוזות דיסנילנד ודיסניוורלד הייתה לא פחות ממרהיבה. הדמויות האהובות הללו מגלקסיה רחוקה רחוקה שילבו את עצמן בצורה חלקה במרקם של הפארקים הקסומים האלה, ומשמחים מעריצים מכל הגילאים. מדארת' ויידר האייקוני ועד לצמד הדרואידים החביב של R2-D2 ו-C-3PO, ניתן למצוא דמויות ממלחמת הכוכבים מסתובבות ברחובות, מארחות אורחים ומצטלמים לתמונות בלתי נשכחות.

אי אפשר שלא לחוש תחושת יראת כבוד כשהם נתקלים בכוחות סופה המפטרלים בפארק, תוך עין פקוחה על המבקרים. הדמויות האלה נשארות נאמנות לפרסונות שלהן על המסך, צועדות בדייקנות ומתקשרות עם אורחים באופן שמביא את היקום של מלחמת הכוכבים לחיים. ובואו לא נשכח את חוויות האימון המדהימות בג'דיי, שבהן צעירים פדאונים יכולים ללמוד את דרכי הכוח ולהתמודד מול סית' לורדים הידועים לשמצה כמו דארת' ויידר.

הפלישה של דמויות מלחמת הכוכבים מתרחבת מעבר להזדמנויות לפגוש ולברך. לאורחים יש הזדמנות לחזות בקרבות אפיים בין כוחות הטוב והרע בתוכניות כמו "מלחמת הכוכבים: מרהיב גלקטי" ו"אימון ג'דיי: ניסיונות המקדש". ההופעות הללו כוללות אפקטים מיוחדים מדהימים, כוריאוגרפיה מרשימה ורגעים מפעימים שמותירים את הקהל ביראת כבוד.

אבל לא רק הדמויות המרכזיות פלשו לדיסנילנד ולדיסניוורלד. אפילו הדרואידים הקטנים ביותר כמו BB-8 והתוספת החדשה של Grogu המקסים (הידוע בכינויו Baby Yoda) מצאו את דרכם אל הפארקים, וכבשו את לבם של מעריצים בכל מקום. ניתן לזהות את הדמויות הללו במצעדים, מופעים ואפילו סחורה לפי נושא, מה שמאפשר למבקרים להביא איתם חלק מהקסם של מלחמת הכוכבים הביתה.

ממסך למציאות: השינוי של דמויות מלחמת הכוכבים

השינוי של דמויות מלחמת הכוכבים מהמסך הגדול לעולם האמיתי הוא הישג יוצא דופן של יצירתיות ואומנות. כדי להחיות את הדמויות האהובות הללו, ה-Imagineers ומעצבי התלבושות של דיסני לומדים בקפדנות את הפרטים המורכבים של כל דמות, ומבטיחים שכל ניואנס נלכד בדיוק. ממרקם הפרווה של צ'ובקה ועד לשריון הנוצץ של ה-Stormtroopers, אף פרט לא מתעלם.

התהליך מתחיל במחקר מקיף ובשיתוף פעולה בין דיסני ללוקאספילם. אמני קונספט עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם יוצרי קולנוע ומעצבי תלבושות כדי ליצור עיבודים מפורטים וסקיצות קונספט, ומבטיחים שהמהות של כל דמות מיוצגת נאמנה. סקיצות אלו משמשות שרטוטים ליצירת תלבושות, תותבות ואנימטרונית.

לאחר סיום העיצובים, אומנים וטכנאים מיומנים מתחילים לעבוד. התחפושות מיוצרות בקפידה, לרוב תוך שימוש בבדים וחומרים מותאמים אישית. כל תפר ותפר ממוקמים בקפידה כדי להבטיח הן נוחות והן אותנטיות עבור המבצעים.

עבור דמויות הדורשות תותבות או אנימטרוניקה, צוות של פסלים וטכנאים מוכשרים מביאים את החזון לחיים. מתותבות הפנים המורכבות של דמויות כמו יודה ועד לתנועות הביטוי של דמויות אנימטרוניות כמו BB-8, כל פרט מעוצב בדיוק ומומחיות.

כדי להבטיח שהאמנים יוכלו לגלם את הדמויות במלואן, ניתנת הכשרה מקיפה. שחקנים מלמדים לחקות את התנועות והגינונים של הדמויות, מה שמאפשר חוויה סוחפת ואותנטית לאורחי הפארק. הם לומדים את הדרך שבה הדמויות הולכות, מדברות ואפילו נושמות, ומבטיחות שהקסם של מלחמת הכוכבים יובא לחיים בכל אינטראקציה.

השפעת מלחמת הכוכבים על אטרקציות הנושא של דיסני

אי אפשר להמעיט בהשפעה של מלחמת הכוכבים על אטרקציות הנושא של דיסני. מאז שדיסני רכשה את לוקאספילם ב-2012, זיכיון מלחמת הכוכבים הפך לאבן יסוד בחוויית הפארקים של דיסני. התוספת של אטרקציות בנושא מלחמת הכוכבים הביאה רמה חדשה לגמרי של התרגשות וטבילה לפארקים, ומושכת מעריצים מכל העולם.

אחת ההשפעות המשמעותיות ביותר של מלחמת הכוכבים על אטרקציות הנושא של דיסני היא הפופולריות והביקוש העצום שהיא יצרה.

ההקדמה של Star Wars: Galaxy's Edge, ארץ נושא המוקדשת ליקום מלחמת הכוכבים, משכה קהל עצום והגדילה את הנוכחות בפארק. המבקרים עומדים בשקיקה להזדמנות לטייס את המילניום פלקון או להצטרף לרזיסטנס בקרב נגד המסדר הראשון.

השילוב של מלחמת הכוכבים באטרקציות הנושא של דיסני הוביל גם לגיוון של חוויות בתוך הפארקים.

מטיולים מרתקים כמו Star Tours: The Adventures המשך למופעים אינטראקטיביים כמו Jedi Training: Trials of the Temple, יש משהו לכולם ליהנות. הרחבת האטרקציות בנושא מלחמת הכוכבים לא רק הוסיפה מגוון אלא גם הגדילה את הקיבולת והמשיכה הכוללת של הפארקים.

יתר על כן, ניתן לראות את ההשפעה של מלחמת הכוכבים ברמת הפירוט וההתעמקות שהשיגה דיסני באטרקציות הנושא שלה. מהנושא המורכב של האדמות ועד האביזרים האותנטיים ועיצובי התפאורה, כל היבט נועד להעביר אורחים לגלקסיה רחוקה רחוקה. תשומת הלב לפרטים והמחויבות לסיפור סיפורים יוצרים חוויה שאין שניה לה שבאמת לוכדת את המהות של מלחמת הכוכבים.

בנוסף, השילוב של מלחמת הכוכבים באטרקציות הנושא של דיסני הוביל להתקדמות טכנולוגית חדשנית. מהשימוש פורץ הדרך במערכות נסיעה ללא מסלול באטרקציות כמו Star Wars: Rise of the Resistance ועד לשילוב של מציאות מדומה בחוויות כמו Star Wars: Secrets of the Empire, דיסני דחפה את גבולות הבידור הסוחף.

למה מלחמת הכוכבים חשובה בדיסנילנד ובדיסניוורלד?

מלחמת הכוכבים חשובה בדיסנילנד ובדיסניוורלד מכמה סיבות. בראש ובראשונה, מדובר בזיכיון אהוב ואייקוני שכבש את הקהל כבר למעלה מארבעה עשורים. הסרטים, הדמויות והסיפורים הפכו לתופעה תרבותית, ושילוב מלחמת הכוכבים בפארקי דיסני מאפשר למעריצים לטבול את עצמם בעולם שהם אוהבים.

שנית, מלחמת הכוכבים מביאה רמה חדשה של התרגשות והרפתקאות לפארקי דיסני. הזיכיון ידוע בקרבות האפיים שלו, דמויות בלתי נשכחות והרפתקאות החלל המרגשות. על ידי שילוב אטרקציות בנושא מלחמת הכוכבים, דיסני מסוגלת לספק לאורחים חוויות ייחודיות וסוחפות שמעבירות אותם לגלקסיה רחוקה רחוקה.

יתרה מכך, למלחמת הכוכבים יש קהל מעריצים מסור ונלהב שנפרש על פני דורות. על ידי הכללת מלחמת הכוכבים בדיסנילנד ובדיסניוורלד, דיסני מסוגלת להתחבר לקהל המעריצים האדיר הזה ולמשוך מבקרים מכל העולם. התוספת של אטרקציות בנושא מלחמת הכוכבים לא רק פונה למעריצים ותיקים אלא גם מציגה דור חדש לקסם ולפלא של הזיכיון.

יתר על כן, למלחמת הכוכבים יש קשר חזק לערכים ולנושאים שדיסני מוקירים. שני הזכיינים חולקים מחויבות לסיפור סיפורים, לדמיון ולכוחה של תקווה. מלחמת הכוכבים מציגה נושאים של גבורה, ידידות והקרב בין טוב לרע, שמתיישרים עם ערכי הליבה של דיסני. על ידי שילוב מלחמת הכוכבים בפארקים, דיסני מסוגלת לחזק את הערכים הללו וליצור אינטגרציה חלקה בין שני הזכיינים.

"הכוח יהיה איתך": השפעת מלחמת הכוכבים על הופעות בפארק

למלחמת הכוכבים הייתה השפעה משמעותית על הופעות הפארק בדיסנילנד ובדיסניוורלד, והעצימה את חווית הבילוי הכוללת למבקרים. ניתן לראות זאת באמצעות שילוב של דמויות מלחמת הכוכבים, מוזיקה וביטויים איקוניים במופעים ומצעדים שונים.

  • 1. אינטראקציות עם דמויות:
    אחת הדרכים הבולטות ביותר שבהן מלחמת הכוכבים השפיעה על הופעות הפארק היא דרך אינטראקציות הדמויות הסוחפות. המבקרים יכולים לפגוש ולקיים אינטראקציה עם דמויות אהובות כמו דארת' ויידר, לוק סקייווקר והנסיכה ליה. הדמויות הללו מעוצבות בקפידה ומופיעות באופי, מה שגורם לאורחים להרגיש שהם באמת חלק מהיקום של מלחמת הכוכבים.
  • 2. מופעי במה מרהיבים:
    מלחמת הכוכבים השפיעה גם על יצירת מופעי במה מרהיבים המציגים קרבות מרתקים, רגעים איקוניים ואפקטים מיוחדים עוצרי נשימה. תכניות אלו מציגות לעתים קרובות דו-קרב חרבות אור, קרבות חלל אפיים, והמאבק בין הצד האור והאפל של הכוח. המופעים מוכנים בקפידה כדי לתפוס את מהות הסרטים ולספק חוויה מלהיבה לקהל.
  • 3. מצעדים נושאיים:
    מלחמת הכוכבים הותירה את חותמה גם על המצעדים בדיסנילנד ובדיסניוורלד. המצעדים האלה כוללים מצופים משוכללים, דמויות מחופשות ומוזיקה מפסי הקול של מלחמת הכוכבים. מסלולי המצעד רצופים לרוב במעריצים נלהבים, שמחכים בקוצר רוח לבואן של הדמויות האהובות עליהם. ההכללה של מלחמת הכוכבים במצעדים מוסיפה תחושה של התרגשות וציפייה, ויוצרת עבור המבקרים זיכרונות בלתי נשכחים.

קבלת הפנים השנויה במחלוקת של מלחמת הכוכבים בפארקי דיסני

  • הטהרנים נגד המעריצים המזדמנים:
    ההכללה של מלחמת הכוכבים בפארקי דיסני עוררה פיצול בין המעריצים. הטהרנים טוענים שהשילוב של מלחמת הכוכבים משבש את הקסם המסורתי של דיסני ומדלל את חווית פארק השעשועים המקורית. הם מאמינים שמלחמת הכוכבים לא שייך לאותו תחום כמו דמויות וסיפורים קלאסיים של דיסני. מצד שני, מעריצים מזדמנים מאמצים את התוספת של מלחמת הכוכבים, ורואים בכך דרך להרחיב את ההיצע של הפארק ולמשוך קהל רחב יותר.
  • 2. התנגשות הנושאים:
    נקודת מחלוקת נוספת סובבת סביב התנגשות הנושאים בין מלחמת הכוכבים לאגדות דיסני המסורתיות. יש הטוענים שהאלמנטים האפלים והעתידניים של מלחמת הכוכבים אינם משתלבים היטב עם האווירה הגחמנית והקסומה של דיסנילנד ודיסניוורלד. ההתנגשות הזו יכולה להיות צורמת עבור מבקרים מסוימים שמצפים למעבר חלק בין אזורי הנושא השונים של הפארקים. המבקרים טוענים שההכללה של מלחמת הכוכבים משבשת את הקוהרנטיות והטבילה הכוללת של חווית הפארק.
  • 3. המסחור של מלחמת הכוכבים:
    אחד החששות העיקריים שהעלו מתנגדים הוא המסחור הנתפס של מלחמת הכוכבים בתוך פארקי דיסני. המבקרים טוענים שהנוכחות הכבדה של הסחורה והמיתוג של מלחמת הכוכבים לוקחת מהקסם האותנטי והנוסטלגי שפארקי דיסני ידועים בו. הם טוענים שההתמקדות במכירת מוצרי מלחמת הכוכבים פוגעת בחוויה הסוחפת והקסומה שהמבקרים מחפשים בפארקים.

איך מלחמת הכוכבים משנה את העתיד של פארקי דיסני

הכללת מלחמת הכוכבים בפארקי דיסני לא רק עוררה מחלוקת אלא גם סימנה שינוי משמעותי בעתידם של הממלכות הקסומות הללו. עם הפופולריות העצומה וההשפעה התרבותית של זיכיון מלחמת הכוכבים, דיסני זיהתה את הפוטנציאל לצמיחה וחדשנות על ידי שילובו בפארקים שלהם.

אחת הדרכים שבהן מלחמת הכוכבים משנה את עתיד פארקי דיסני היא באמצעות הכנסת טכנולוגיה חדשנית. האטרקציות בנושא מלחמת הכוכבים דחפו את גבולות החוויות הסוחפות על ידי שילוב אפקטים מיוחדים מתקדמים, אלמנטים אינטראקטיביים ומציאות מדומה. מבקרים יכולים כעת להטיס את ה-Millenium Falcon, להשתתף בקרבות חרבות אור, ולחקור את הגלקסיה רחוק, רחוק כמו שלא היה מעולם. שילוב זה של טכנולוגיה מתקדמת לא רק משפר את חווית האורחים הכוללת, אלא גם מהווה תקדים להתפתחויות עתידיות באזורי נושא אחרים של הפארקים.

יתרה מכך, הצלחת מלחמת הכוכבים בפארקי דיסני סללה את הדרך לשיתופי פעולה נוספים עם זכייניות פופולריות אחרות. דיסני זיהתה את הפוטנציאל של מיתוג צולב וסינרגיות בין נכסים רוחניים שונים. זה הוביל לשילובם של גיבורי על של מארוול, דמויות פיקסאר וזכיונות אהובים אחרים בפארקים. על ידי התרחבות מעבר לדמויות דיסני המסורתיות, הפארקים מסוגלים לתת מענה למגוון רחב יותר של תחומי עניין ולמשוך קהל רחב יותר.

בנוסף, השילוב של מלחמת הכוכבים פתח הזדמנויות חדשות לסיפור סיפורים בתוך פארקי דיסני. הידע העצום והעשירה של יקום מלחמת הכוכבים מספק שפע של חומר לנרטיבים וחוויות סוחפות. זה הביא ליצירת קווי עלילה ייחודיים ומשכנעים המתפרשים לאורך האטרקציות, המופעים ואינטראקציות הדמויות. השילוב של מלחמת הכוכבים עורר דמיון מחדש של טכניקות סיפור בפארקים, מעודד חוויות דינמיות ומרתקות יותר למבקרים.

'הגלקסיה רחוקה, רחוקה' ממש בדיסנילנד ובדיסניוורלד

הכללת יקום מלחמת הכוכבים בדיסנילנד ובדיסניוורלד הביאה את "גלקסי רחוק, רחוק" האייקונית ממש לפתחם של מבקרי הפארק. עם אזורים מעוצבים בקפידה ומוטיבים, האורחים יכולים לטבול את עצמם בעולם של מלחמת הכוכבים כמו שלא היה מעולם. כשהם נכנסים לתוך Batuu, כוכב הלכת התוסס המופיע בסרטים האחרונים, המבקרים יכולים לחקור את השוק ההומה של Black Spire Outpost ולקיים אינטראקציה עם התושבים, כולל דרואידים ויצורים חייזרים.

תשומת הלב לפרטים באזורים האלה בנושא מלחמת הכוכבים היא באמת יוצאת דופן. כל אלמנט, מהארכיטקטורה ועד האביזרים, מעוצב בקפידה כדי להעביר אורחים ללב היקום של מלחמת הכוכבים. המראות, הצלילים ואפילו הריחות יוצרים חוויה אותנטית וסוחפת המאפשרת למבקרים להרגיש כאילו נכנסו לעולם אחר.

אחד מנקודות השיא של אזורים אלה בנושא מלחמת הכוכבים הוא ההזדמנות לפגוש ולתקשר עם דמויות אהובות מהזיכיון. המבקרים יכולים לנהל שיחה עם צ'ובקה, להצטלם עם דארת' ויידר, או אפילו להצטרף לאקדמיה להכשרת ג'דיי כדי ללמוד את דרכי הכוח. אינטראקציות עם דמויות אלה מביאות לחיים את הקסם של סרטי מלחמת הכוכבים, ומאפשרות למעריצים בכל הגילאים ליצור זיכרונות בלתי נשכחים.

בנוסף לאזורי הנושא ואינטראקציות הדמויות, הפארקים כוללים גם אטרקציות מרגשות בהשראת סאגת מלחמת הכוכבים. המבקרים יכולים לצאת למשימות מרתקות ברכיבת ה-Star Wars: Rise of the Resistance, להטיס את אטרקציית ה-Millennium Falcon המפורסם ב-Millenium Falcon: Smugglers Run, או לחוות קרב אפי בין ההתנגדות ל-First Order in the Star Tours. אטרקציות אלו משלבות טכנולוגיה חדשנית וסיפור סיפורים כדי לספק חוויה מלהיבה וסוחפת לאורחי הפארק.

הערעור הרב שנתי של מלחמת הכוכבים בממלכות הקסומות של דיסני

ניתן לייחס את המשיכה המתמשכת של מלחמת הכוכבים בממלכות הקסומות של דיסני למספר גורמים מרכזיים.

  • 1. סיפורים נצחיים:
    מלחמת הכוכבים כבשה את לב הקהל במשך יותר מארבעה עשורים עם הסיפור הנצחי שלה. המאבק האפי בין כוחות הטוב והרע, נושאי התקווה והגאולה וחקר המצב האנושי מהדהדים עם אנשים מכל הגילאים. פארקי דיסני ניצלו את הערעור הזה על ידי שילוב אלמנטים של היקום של מלחמת הכוכבים באטרקציות שלהם, מה שמאפשר למבקרים לחיות מחדש רגעים איקוניים מהסרטים.
  • 2. בסיס מעריצים בין-דורי:
    אחת הסיבות להמשך ההצלחה של מלחמת הכוכבים היא היכולת שלו לכבוש את דמיונם של דורות מרובים. מהטרילוגיה המקורית ועד הפריקוולים וסרטי ההמשך האחרונים, כל פרק חדש הציג את הזיכיון לגל חדש של מעריצים. הערעור הבין-דורי הזה בא לידי ביטוי בפארקי דיסני, שבהם מבקרים מכל הגילאים יכולים להתכנס כדי לחגוג את אהבתם למלחמת הכוכבים.
  • 3. יקום מורחב וספין-אוף:
    בנוסף לסאגת הסרטים הראשית, מלחמת הכוכבים הרחיבה את היקום שלה באמצעות סרטי ספין-אוף, סדרות אנימציה, רומנים וקומיקס. השטיח העשיר הזה של סיפורים ודמויות אפשר למעריצים להעמיק לתוך היקום של מלחמת הכוכבים ולגלות הרפתקאות חדשות. פארקי דיסני אימצו את היקום המורחב הזה על ידי שילוב אלמנטים מהספין-אוף הללו באטרקציות שלהם, מה שמבטיח שתמיד יהיה משהו חדש ומרגש למעריצים לחוות.

לסרטי מלחמת הכוכבים של דיסני הייתה השפעה משמעותית על הופעות הדמויות והאטרקציות בדיסנילנד ובדיסניוורלד. הפארקים הפכו בצורה מבריקה את היקום הקולנועי לחוויה אמיתית עבור מעריצי מלחמת הכוכבים, מה שהבטיח ביקור ייחודי וסוחף בכל פעם. למרות הביקורות, העיבודים האלה ממשיכים להתפתח, ומבטיחים לשמור על הקסם של מלחמת הכוכבים בחיים לדורות הבאים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!