חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק דיסנילנד בדיסנילנד פריז במארן-לה-וואלי, צרפת מדריך למטיילים

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

גלו את הקסם של פארק דיסנילנד בדיסנילנד פריז, הממוקם במארן-לה-וואלי, צרפת. מדריך טיולים זה מציע סקירה כללית של האטרקציות, אפשרויות הסעודה והבילויים של הפארק, ומבטיח חוויה בלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים.

הקדמה: הקסם של דיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז, הממוקם במארן-לה-וואלי, צרפת, הוא מקום קסום שבו חלומות מתגשמים. הפארק הוא יעד חובה לכל מי שאוהב את דיסני ורוצה לחוות את הקסם של המקום הכי מאושר עלי אדמות. דיסנילנד פריז הוא המקום המושלם למשפחות, זוגות ומטיילים בודדים, המציע משהו לכולם. הפארק הוא ביתם של דמויות דיסני אייקוניות רבות, טיולים מרתקים, מופעים מרהיבים ואוכל טעים.

ברגע שתיכנסו לדיסנילנד פריז, תועברו לעולם של פנטזיה ופלא. הפארק מחולק לחמישה אזורי נושא, כל אחד עם האווירה והאטרקציות הייחודיות לו. מהרחוב הראשי המקסים, ארה"ב ועד דיסקברילנד העתידני, תמיד יש משהו חדש לגלות.

דיסנילנד פריז הוא לא רק פארק שעשועים, זו חוויה. בכל מקום שתפנה, תהיה מוקף בקסם של דיסני. ההקפדה על הפרטים הקטנים מדהימה, מהקישוטים המעוצבים בקפידה ועד לעיצוב הרכיבות, הכל נבנה כדי ליצור חוויה סוחפת באמת.

אחד הדברים שמייחדים את דיסנילנד פריז הוא ההיסטוריה העשירה שלו. הפארק נפתח בשנת 1992 בשם יורו דיסני, ומאז הוא עבר שינויים והרחבות רבות. כיום, דיסנילנד פריז הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה, ומושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה.

בין אם אתם מבקרים בפעם הראשונה או חובבי דיסני ותיקים, דיסנילנד פריז הוא מקום שישאיר אתכם עם זיכרונות שיימשכו לכל החיים. מהרכיבות הקלאסיות כמו "זה עולם קטן" ועד לאטרקציות המרגשות כמו "הר החלל", יש משהו לכולם. הפארק כולל גם כמה מהמופעים והמצעדים הטובים בעולם, כולל המופע המהפנט של Disney Illuminations.

מבט אווירי של פארק דיסנילנד בדיסנילנד פריז
מבט אווירי של פארק דיסנילנד בדיסנילנד פריז

איפה חלומות מתגשמים: רחוב ראשי, ארה"ב

רחוב ראשי, ארה"ב הוא האזור המוטיב הראשון שתפגשו כשתיכנסו לדיסנילנד פריז. הרחוב המקסים הזה נועד להידמות לעיירה אמריקאית מתחילת המאה ה-20 והוא עמוס בחנויות, מסעדות ואטרקציות.

  • 1. חנויות:
    החנויות ברחוב הראשי, ארה"ב הן ביקור חובה לכל חובב דיסני. כאן תמצאו הכל, החל ממרצ'נדייז קלאסי של דיסני ועד למזכרות ייחודיות. האמפוריום היא החנות הגדולה ביותר ברחוב הראשי ויש בה הכל, מצעצועים מקטיפה ועד בגדים. The Disney Clothiers הוא מקום נהדר לאסוף בגדים בנושא דיסני, בעוד שה-Harrington's Fine China & Porcelains הוא המקום המושלם למצוא בו מתנות ייחודיות.
  • 2. אטרקציות:
    הרחוב הראשי, ארה"ב הוא ביתם של כמה מהאטרקציות האייקוניות ביותר בדיסנילנד פריז. רכבת דיסנילנד היא נסיעה חובה, ולוקחת אתכם לסיור בפארק, בעוד שהחשמליות הרתומות לסוסים מציעות נסיעה נינוחה יותר במורד הרחוב הראשי. אם אתם מחפשים משהו מרגש יותר, רכבת ההר ביג רעם היא רכבת הרים מהירה שלוקחת אתכם דרך עיירת כורים במערב הפרוע.
  • 3. מסעדות:
    ברחוב הראשי, ארה"ב נמצאות כמה מהמסעדות הטובות ביותר בדיסנילנד פריז. The Walt's – מסעדה אמריקאית היא ביקור חובה לכל מי שמחפש חווית אוכל משובח. המסעדה מעוצבת כדי להידמות לחדר אוכל מהתקופה הוויקטוריאנית ומגישה מנות אמריקאיות קלאסיות. אם אתם מחפשים משהו סתמי יותר, ה-Casey's Corner הוא מקום נהדר לתפוס נקניקייה וסודה תוך כדי צפייה במצעד ברחוב הראשי, ארה"ב.

    Main Street, ארה"ב הוא גם ביתם של כמה מהמצעדים והמופעים הטובים ביותר בפארק. המצעד היומי, "כוכבי דיסני במצעד", מציג את כל הדמויות האהובות עליך של דיסני, בעוד שהמצעד הלילי המרהיב, "Disney Illuminations", הוא מופע עוצר נשימה של אורות, מוזיקה וזיקוקים.

"יו הו, יו הו!" – שודדי הקאריביים

אם אתה מעריץ של זיכיון שודדי הקאריביים, לא תרצה לפספס את הנסיעה של שודדי הקאריביים בדיסנילנד פריז. טיול חשוך קלאסי זה לוקח אותך למסע בסירה דרך אי קריבי שורץ פיראטים.

כשאתה עושה את דרכך בנסיעה, תתקל במגוון של פיראטים אנימטרונים, כולל קפטן ג'ק ספארו עצמו. תשומת הלב לפרטים בנסיעה הזו מדהימה, מהתנועות המציאותיות של האנימטרוניקה ועד לאפקטים הקוליים והמוזיקה הריאליסטיים.

אחד משיאי הנסיעה הוא סצנת הקרב בין שתי ספינות פיראטים, עם ירי תותחים ופיצוצים. הנסיעה כוללת גם ירידה בסוף, מה שמוסיף אלמנט מרגש לאטרקציה הקלאסית הזו.

הנסיעה של שודדי הקאריביים מתאימה לכל הגילאים, אם כי ילדים צעירים יותר עשויים למצוא חלק מהסצנות והאפקטים הקוליים מעט מפחידים. הנסיעה נגישה לכסא גלגלים, אם כי האורחים חייבים להיות מסוגלים לעבור מכיסא הגלגלים שלהם לסירה.

אם אתם חובבי סרטי שודדי הקאריביים, הקפידו לשים לב לפרטים בנסיעה. תוכלו לזהות הפניות לסרטים לאורך האטרקציה, כולל קמיע מג'ק ספארו הידוע לשמצה.

החלק החיצוני של רכיבת שודדי הקאריביים, עם ספינת פיראטים ועצי דקל
החלק החיצוני של רכיבת שודדי הקאריביים, עם ספינת פיראטים ועצי דקל

חווה את המערב הפרוע: Frontierland

אם אתם חובבי סרטי מערבונים וקאובויים, אז Frontierland בדיסנילנד פריז הוא המקום המושלם עבורכם. ארץ נושא זו נועדה להסיע את האורחים בחזרה למערב הישן של המאה ה-19 של אמריקה.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בפרונטירלנד היא רכבת הר Big Thunder Mountain. רכבת הרים מרגשת זו לוקחת אותך לנסיעה פראית דרך עיירת כרות זהב וממכרה רדוף. הרכיבה כוללת פיתולים, סיבובים וצניחה, מה שהופך אותה לרכיבה חובה עבור מחפשי ריגושים.

אטרקציה פופולרית נוספת ב-Frontierland היא Phantom Manor, טיול מפחיד וסוחף בבית רדוף רוחות. הנסיעה לוקחת אותך דרך אחוזה רעועה מלאה ברוחות רפאים וגולים. תשומת הלב לפרטים ברכיבה זו מרשימה, כאשר כל חדר מספר חלק אחר בסיפור.

Frontierland מציעה גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות ברביקיו Cowboy Cookout ו-Silver Spur Steakhouse. מסעדות אלה מגישות מאכלים מערביים קלאסיים, כגון צלעות ברביקיו וסטייק.

למזכרת ייחודית, פנו ל- Frontierland Trading Post של Frontierland. כאן תמצאו מגוון של סחורה בסגנון מערבי, כולל כובעי בוקרים ורוחי צעצוע.

בנוסף לאטרקציות, Frontierland כולל גם בידור חי, כמו מופע המערב הפרוע. המופע הזה כולל בוקרים, סוסים, ואפילו רקדן יכול.

אם אתם מבקרים בדיסנילנד פריז במהלך ליל כל הקדושים, הקפידו לבדוק את הקישוטים והחגיגות של Frontierland. הארץ הופכת לעיירה מערבית מפחידה, עם פנסים ורוחות רפאים.

לנצח ומעבר! חוקרים את Discoveryland

Discoveryland בדיסנילנד פריז היא ארץ נושא עתידני, בהשראת יצירותיהם של ז'ול ורן וחלוצים אחרים של מדע בדיוני. עם הנושא הייחודי והאטרקציות המרגשות שלה, דיסקברילנד הוא ביקור חובה עבור כל אורח דיסנילנד פריז. הנה כמה מנקודות השיא של הארץ המרגשת הזו:

  • הר החלל:
    משימה 2
    אחת האטרקציות הפופולריות ביותר ב-Discoveryland היא Space Mountain:
    Mission 2. רכבת הרים מרגשת זו לוקחת אותך למסע בחלל, חולפת על פני כוכבי לכת וגלקסיות. הנסיעה כוללת שיגור, היפוכים מרובים ומטר מטאורים מדומה. זוהי רכיבת חובה לכל נרקומן אדרנלין.
  • Buzz Lightyear Blast Laser
    אטרקציה פופולרית נוספת בדיסקברילנד היא Buzz Lightyear Laser Blast. הנסיעה האפלה האינטראקטיבית הזו מאפשרת לאורחים לעזור ל-Buzz Lightyear להביס את הקיסר המרושע זורג על ידי ירי לייזרים לעבר מטרות. הנסיעה מהנה לכל הגילאים והיא דרך מצוינת להתקרר ביום חם.
  • Star Tours:
    The Adventures Continue
    מעריצי מלחמת הכוכבים לא ירצו לפספס את Star Tours:
    The Adventures Continue. רכיבת סימולטור תנועה תלת מימדית זו לוקחת אותך למסע ביקום מלחמת הכוכבים, ונתקל בדמויות כמו יודה, דארת' ויידר ו-BB-8. הרכיבה כוללת רצפים אקראיים, מה שהופך כל רכיבה לייחודית.
  • אטרקציות ובידור אחרות
    בנוסף לאטרקציות, דיסקברילנד כולל גם מגוון אפשרויות בילוי וסעודה. האורחים יכולים ליהנות מארוחה ב-Cafe Hyperion או לחקור את אטרקציית ההליכה נאוטילוס.

באז שנות אור עומד מחוץ לכניסה לדיסקברילנד
באז שנות אור עומד מחוץ לכניסה לדיסקברילנד

אתה יכול להרגיש את האהבה הלילה? מלך האריות: מקצבי ארצות הגאווה

מלך האריות:
מקצבי ארצות הגאווה הוא מופע מוזיקלי מרהיב המתרחש בתיאטרון Frontierland בדיסנילנד פריז. המופע כולל שירים וריקודים מהסרט הקלאסי של דיסני, מלך האריות, והוא אתר חובה לכל מעריץ של הסרט. הנה כמה מרגעי השיא של המופע המדהים הזה:

  • המוזיקה
  • אחד המרכיבים הבולטים ב-The Lion King:
    Rhythms of the Pride Lands הוא המוזיקה. התוכנית כוללת רבים מהשירים האייקוניים מהסרט, כמו "מעגל החיים", "האקונה מטטה" ו"האם אתה יכול להרגיש את האהבה הלילה?" המוזיקה מבוצעת בשידור חי על ידי צוות מוכשר של זמרים ומוזיקאים, מה שיוצר חוויה סוחפת באמת.
  • התלבושות והכוריאוגרפיה
  • גם התלבושות והכוריאוגרפיה ב"מלך האריות:
    מקצבי ארצות הגאווה" מרשימים. המבצעים לובשים תלבושות צבעוניות מלאות חיים בהשראת עיצובים שבטיים אפריקאים. הכוריאוגרפיה גם בהשראת סגנונות ריקוד אפריקאים, מה שיוצר מופע מדהים מבחינה ויזואלית.
  • הסיפור
    בנוסף למוזיקה, התלבושות והכוריאוגרפיה, The Lion King:
    Rhythms of the Pride Lands מספר גם סיפור. ההצגה עוקבת אחר מסעו של סימבה, האריה הצעיר שעליו ללמוד להיות מלך ולהביס את דודו המרושע סקאר. הסיפור מסופר באמצעות שילוב של מוזיקה, ריקוד וקריינות, ובטוח ישאיר קהל מכל הגילאים מעורב.

היכנס לעולם של מלחמת הכוכבים: הר היפרספייס

אם אתה חובב מלחמת הכוכבים, הר היפרספייס בדיסנילנד פריז הוא אטרקציית חובה מוחלטת. רכבת הרים מרגשת זו לוקחת אותך למסע בחלל, שם תתקל בלוחמי TIE, X-wings וכלי רכב איקוניים אחרים של מלחמת הכוכבים. הנה מה שאתה יכול לצפות מהנסיעה המדהימה הזו:

  • הנושא
    מרגע הכניסה לתור, תהיו שקועים לגמרי בעולם של מלחמת הכוכבים. אזור התור מתוכנן להיראות כמו בסיס של ברית המורדים, עם כנפי X וחלליות אחרות. כשאתה עושה את דרכך בתור, תראה פוסטרים וקישוטים אחרים הכוללים דמויות מיקום מלחמת הכוכבים. ההקפדה על הפרטים הקטנים באמת מרשימה, ומכינה את הבמה להתרגשות שתבוא.
  • הנסיעה
    ברגע שתעלו על הנסיעה, תפוצצו לתוך היפר-חלל ותשלחו אתכם להסתער בחלל במהירות מסחררת. התחתית עצמה היא גרסה מחודשת של האטרקציה הקלאסית של הר החלל, וכוללת אפקטים מיוחדים ואפקטים קוליים חדשים שגורמים לך להרגיש כאילו אתה באמצע קרב חלל. הנסיעה מהירה ומרגשת, עם שפע של פיתולים, סיבובים ונפילות כדי לשמור אותך על קצה המושב שלך.
  • הניסיון
    מה שמייחד את הר Hyperspace משאר התחתיות הוא החוויה הסוחפת. הנסיעה מסונכרנת עם פסקול מלחמת הכוכבים, וכוללת הקרנות של לוחמי TIE וספינות אחרות שטסות לצדך. לנסיעה יש גם קו עלילה, שכן מוטל עליך לעזור לברית המורדים להפיל את האימפריה המרושעת. החוויה כל כך סוחפת שתשכחו שאתם בכלל על רכבת הרים.

רכבת ההרים המרגשת Hyperspace Mountain בפעולה
רכבת ההרים המרגשת Hyperspace Mountain בפעולה

מה חדש בדיסנילנד פריז?

דיסנילנד פריז תמיד מתפתח, עם אטרקציות, מופעים וחוויות חדשות שמתווספות לפארק על בסיס קבוע. הנה רק כמה מהדברים החדשים שאתה יכול לצפות לראות במהלך הביקור שלך:

1. מפעל החלומות של דיסני ג'וניור – מופע הבמה החדש הזה מציג דמויות פופולריות מתוכניות דיסני ג'וניור כמו מיקי ורוכבי הרודסטר, Vampirina ופנסי ננסי. המופע מלא בשירה, ריקוד והשתתפות הקהל, מה שהופך אותו מושלם למבקרים צעירים יותר.

2. Cars Road Trip – האטרקציה החדשה הזו לוקחת אתכם למסע דרך Radiator Springs, שם תתקלו ב-Lightning McQueen, Mater ודמויות אהובות אחרות מהזיכיון קארס. הנסיעה כוללת טכנולוגיה חדישה ואפקטים מיוחדים, מה שהופך אותה לחוויה סוחפת.

3. קמפוס הנוקמים – הארץ החדשה הזו בפארק אולפני וולט דיסני היא ביקור חובה עבור מעריצי מארוול.

הארץ כוללת אטרקציות כמו Web Slingers: A Spider-Man Adventure ו-Iron Man Experience, כמו גם אפשרויות לסעודה כמו Pym Test Kitchen וארמון שווארמה.

4. Disney Illuminations – המרהיב הלילי הזה עודכן עם הקרנות חדשות, מוזיקה ואפקטים מיוחדים. התוכנית מציגה דמויות דיסני אהובות כמו מיקי מאוס, אלזה ובאז שנות אור, ובטוח תותיר אותך ביראת כבוד.

5. הרפתקאות הרטטוי של רמי – אטרקציה חדשה לגמרי זו לוקחת אותך לרכיבת 4D דרך עולם הרטטוי. אתה תצטמצם לגודל של חולדה ותתרוצץ דרך מטבח פריזאי, תתחמק ממכשולים ותנסה להימנע מלהיתפס.

המקום הכי מאושר עלי אדמות: המצעדים של פארק דיסנילנד

אחת הסיבות הרבות לכך שדיסנילנד פריז היא מקום כל כך קסום לבקר בו היא בגלל המצעדים שמתקיימים לאורך היום. מצעדים אלה הם אירוע חובה עבור מבקרים בכל הגילאים, מכיוון שהם כוללים דמויות דיסני אהובות, מצופים מסנוורים ומוזיקה קליטה. הנה רק כמה מהמצעדים שתוכלו לצפות לראות בפארק דיסנילנד:

1. כוכבי דיסני במצעד – המצעד הזה הוא חביב המעריצים, וכולל דמויות מסרטי דיסני קלאסיים כמו מלך האריות, פיטר פן וקפוא. המצופים מפורטים וצבעוניים להפליא, והמוזיקה בטוח תתקע לכם בראש.

2. חגיגת ליל כל הקדושים של מיקי – מצעד זה מתקיים בעונת ליל כל הקדושים וכולל גרסאות מפחידות של הדמויות האהובות עליכם של דיסני. תראה את מיקי וחבריו לבושים בתחפושות ליל כל הקדושים שלהם, כמו גם מצופים עם רוחות רפאים, דלעות ויצורים מפחידים אחרים.

3. מצעד חג המולד של דיסני – מצעד זה הוא מסורת חג בדיסנילנד פריז, הכולל מצופים מעוטרים באורות ושלג, כמו גם דמויות לבושות במיטב החג שלהן. תשמעו שירי חג מולד קלאסיים ותראו איילי צפון רוקדים, ג'ינג'ר ויצורים חגיגיים אחרים.

חווה את הקסם: מופע ההארות של דיסני

מופע האילומינציות של דיסני הוא מחזה לילה מדהים שמתקיים בפארק דיסנילנד. המופע הזה הוא אירוע חובה למבקרים בכל הגילאים, שכן הוא משלב טכנולוגיה חדישה, אפקטים מיוחדים מדהימים ודמויות דיסני אהובות כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת. הנה מה שאתה יכול לצפות ממופע האילומינציות של דיסני:

1. קו העלילה – מופע האילומינציות של דיסני מספר סיפור שובה לב שלוקח אותך למסע בין כמה מהסרטים האייקוניים ביותר של דיסני. תראה סצנות מהיפה והחיה, בת הים הקטנה, פרוזן ועוד, כמו גם הופעות של דמויות כמו מיקי מאוס, באז שנות אור וסינדרלה.

2. המוזיקה – מופע האילומינציות של דיסני כולל פסקול מדהים שיגרום לכם לשיר יחד ולהקיש על הרגליים. תשמעו שירים קלאסיים של דיסני כמו "A Whole New World", "Let It Go" ו-"Be Our Guest", כמו גם מוזיקה מקורית שהולחנה במיוחד עבור התוכנית.

3. האפקטים המיוחדים – מופע האילומינציות של דיסני משתמש במגוון אפקטים מיוחדים כדי ליצור חוויה סוחפת באמת. תוכלו לראות לייזרים, זיקוקים והקרנות שהופכים את הפארק לארץ פלאות קסומה. האפקטים המיוחדים מסונכרנים עם המוזיקה והעלילה, ויוצרים מחזה מגובש ומעורר יראה.

הקפידו להגיע מוקדם כדי להבטיח מקום צפייה טוב למופע האילומינציות של דיסני. המקומות הטובים ביותר נמצאים מול טירת היפהפייה הנרדמת, שם תיהנה מנוף ללא הפרעה של המופע. אם אתם מחפשים חוויה סוחפת יותר, שקול להזמין חבילת אוכל הכוללת מקומות ישיבה שמורים למופע. זה יאפשר לכם ליהנות מארוחה טעימה תוך כדי צפייה במופע ההארות של דיסני ממיקום מעולה.

סעדו בסטייל: וולט'ס – מסעדה אמריקאית

עבור מבקרים המעוניינים להתפנק בחוויית אוכל משובחת בדיסנילנד פריז, Walt's – An American Restaurant היא היעד המושלם. מסעדה זו, שנקראה על שם מייסד הפארק, נועדה להסיע את האורחים אחורה בזמן לתור הזהב של הוליווד ולימיה הראשונים של דיסנילנד. הנה מה שאתה יכול לצפות מ-Walt's – An American Restaurant:

1. האטמוספירה – וולט'ס – מסעדה אמריקאית בעלת אווירה יוקרתית ואלגנטית המושלמת לאירוע מיוחד או לארוחת ערב רומנטית. העיצוב הוא בהשראת חייו והקריירה של וולט דיסני, עם תמונות ומזכרות המעטרות את הקירות והשולחנות.

2. התפריט – התפריט ב- Walt's – An American Restaurant כולל מנות אמריקאיות קלאסיות עם טוויסט צרפתי. האורחים יכולים לבחור מתוך מגוון אפשרויות, לרבות סטייק, פירות ים ומנות צמחוניות. המסעדה מציעה גם מבחר של יינות וקוקטיילים משובחים כדי להשלים את הארוחה שלכם.

3. השירות – השירות בוולט'ס – מסעדה אמריקאית הוא ללא דופי, עם צוות קשוב וידידותי שעושה מעל ומעבר כדי להפוך את חווית האוכל שלך לבלתי נשכחת. המסעדה מציעה גם חדר אוכל פרטי לאירועים או אירועים מיוחדים.

4. הלוקיישן – וולט'ס – מסעדה אמריקאית ממוקמת ברחוב הראשי, ארה"ב, בלב דיסנילנד פארק. זה הופך אותה לאופציה נוחה לאורחים שרוצים לקחת הפסקה מהטרמפים והאטרקציות וליהנות מארוחה נינוחה.

5. המחיר – בעוד וולט'ס – מסעדה אמריקאית היא בהחלט בילוי, אורחים רבים מוצאים שהחוויה שווה את המחיר. המסעדה מציעה מגוון אפשרויות תפריט, כאשר המחירים משתנים בהתאם למנה ולשעה ביום.

A Taste of Adventure: Captain Jack's – Restaurant des Pirates

אם אתם מחפשים חווית אוכל שהיא קצת יותר הרפתקנית, Captain Jack's – Restaurant des Pirates היא הבחירה המושלמת. מסעדה זו ממוקמת בלב ארץ ההרפתקאות ומעוצבת על פי נושא הנסיעה של שודדי הקאריביים. הנה מה שאתה יכול לצפות מ-Captain Jack's – Restaurant des Pirates:

1. האווירה – קפטן ג'ק'ס – מסעדת דה פיראטים כוללת אווירה כיפית ותוססת שמתאימה למשפחות ולקבוצות. העיצוב הוא בהשראת הנסיעה של שודדי הקאריביים, עם הדגשים ופרטים בנושא פיראטים ברחבי המסעדה.

2. התפריט – התפריט ב-Captain Jack's – Restaurant des Pirates כולל מגוון מנות בהשראת המטבח הקאריבי והפיראטים. האורחים יכולים לבחור בין מנות פירות ים, המבורגרים, סלטים ועוד. המסעדה מציעה גם מגוון של קוקטיילים וקוקטיילים כדי להשלים את הארוחה שלך.

3. השירות – השירות ב- Captain Jack's – Restaurant des Pirates ידידותי ויעיל, עם צוות לבוש בתחפושות פיראטים ומוכן להפוך את חווית האוכל שלכם לבלתי נשכחת. המסעדה מציעה גם תפריט מיוחד לילדים ופעילויות בנושא כדי לבדר את הילדים.

4. הלוקיישן – Captain Jack's – Restaurant des Pirates ממוקמת בארץ ההרפתקאות, ממש ליד הנסיעה של שודדי הקאריביים. זה הופך אותו לאופציה נוחה עבור אורחים שרוצים להמשיך בהרפתקת הפיראטים שלהם לאחר הארוחה.

5. המחיר – המחירים ב-Captain Jack's – Restaurant des Pirates סבירים, עם מגוון אפשרויות תפריט שיתאימו לתקציבים שונים. האורחים יכולים לבחור מתוך אפשרויות תפריט קבועות או להזמין א-לה-קארט, בהתאם להעדפותיהם.

לא רק לילדים: אפליקציית דיסנילנד פריז

אפליקציית דיסנילנד פריז היא פריט חובה לכל מי שמבקר בפארק. למרות שקל להניח שהאפליקציה מיועדת רק לילדים, היא למעשה כלי שימושי לאורחים בכל הגילאים. להלן כמה מהתכונות שתוכלו לצפות מאפליקציית דיסנילנד פריז:

1. מידע על הפארק – אפליקציית דיסנילנד פריז מספקת לאורחים מידע עדכני על הפארק, כולל זמני המתנה של אטרקציות, לוחות זמנים להצגות ומפות פארק. זה מקל על תכנון היום והניווט בפארק.

2. הזמנה סלולרית – כעת ניתן להשתמש באפליקציה להזמנת אוכל ושתייה ממסעדות נבחרות בפארק. זה אומר שאתה יכול לדלג על התורים ולהכין את הארוחה שלך לאיסוף כשאתה מגיע למסעדה.

3. Meet & Greets של דמויות – האפליקציה כוללת רשימה של מקומות וזמנים של מפגש וברכת אופי. זה מועיל במיוחד למשפחות עם ילדים צעירים שרוצות לפגוש את הדמויות האהובות של דיסני.

4. PhotoPass – אפליקציית דיסנילנד פריז מחוברת גם היא לשירות PhotoPass. זה מאפשר לאורחים לצפות ולרכוש את תמונות הפארק שלהם ישירות מהאפליקציה.

על ידי שימוש באפליקציית דיסנילנד פריז, תוכל לחסוך זמן ולמקסם את חווית הפארק שלך. עם זמני המתנה בזמן אמת ולוחות זמנים למופעים, אתה יכול לתכנן את היום שלך בצורה יעילה יותר ולהפיק את המרב מהזמן שלך בפארק. בנוסף, תכונת ההזמנה הניידת יכולה לחסוך לך עוד יותר זמן בכך שהיא מאפשרת לך לדלג על התורים במסעדות נבחרות.

ניווט בפארק: מפות דיסנילנד פריז

אחד הדברים החשובים ביותר שיש בביקור בדיסנילנד פריז הוא מפה של הפארק. למרבה המזל, הפארק מספק מפות חינם בכניסה וברחבי הפארק. מפות אלו חיוניות לניווט בארצות ובאטרקציות השונות, כמו גם למציאת מסעדות, שירותים ומתקנים נוספים.

המפה מחולקת למקטעים שונים, או ארצות, לכל אחד נושא משלו ומערך אטרקציות משלו. אלה כוללים את Main Street, ארה"ב, Fantasyland, Adventureland, Frontierland, Discoveryland ופארק אולפני וולט דיסני. כל אדמה מסומנת בצבע ותווית, מה שמקל על התמצאות.

אחד המאפיינים המועילים ביותר של המפה הוא מיקום האטרקציות והרכיבות השונות. כל נסיעה מסומנת עם דרישות זמן ההמתנה וגובה, כך שתוכל לקבוע במהירות אם היא מתאימה לך ולמסיבה שלך. בנוסף, המפה מציגה את המיקום של מכונות FastPass, מה שיכול לחסוך לך זמן בכך שהוא מאפשר לך לשריין משבצת זמן לנסיעות פופולריות.

המפה כוללת גם מידע על אפשרויות אוכל, שירותים ושירותים אחרים. זה מועיל במיוחד אם אתה מטייל עם ילדים צעירים או שיש לך צרכים תזונתיים ספציפיים. באמצעות המפה, תוכלו לאתר בקלות את המסעדה או השירותים הקרובים ביותר ולתכנן את היום שלכם בהתאם.

לבסוף, חשוב לציין שהמפה מתעדכנת באופן שוטף כדי לשקף כל שינוי או סגירה בפארק. המשמעות היא שכדאי תמיד לבדוק את התאריך במפה ולוודא שיש לכם את הגרסה העדכנית ביותר. אתה יכול גם להוריד גרסה דיגיטלית של המפה באפליקציית דיסנילנד פריז, שהיא אפשרות מצוינת אם אתה מעדיף שהכל יהיה בטלפון שלך.

להפיק את המרב מהביקור שלך: Disneyland Paris FastPass

אם אי פעם ביקרת בפארק דיסני, אתה יודע שהתורים לאטרקציות פופולריות יכולים להיות ארוכים מאוד. למרבה המזל, דיסנילנד פריז מציעה תכונה בשם FastPass שיכולה לעזור לך להפיק את המרב מהביקור שלך. ככה זה עובד.

  • מה זה FastPass?

    FastPass הוא שירות חינמי המאפשר לך לשריין משבצת זמן לאטרקציה פופולרית. המשמעות היא שבמקום להמתין בתור הרגיל, ניתן לחזור בשעה המיועדת ולהיכנס דרך תור קצר יותר שזז מהר יותר.

  • כיצד להשתמש ב-FastPass:

    כדי להשתמש ב-FastPass, חפשו את מכונות ה-FastPass ליד הכניסה של האטרקציה עליה אתם רוצים לנסוע. הכנס את כרטיס הפארק או השנתית שלך למכונה, והוא ידפיס כרטיס FastPass עם משבצת זמן ייעודית. אתה יכול לקבל רק FastPass אחד בכל פעם, אבל לאחר שעובר פרק זמן מסוים או לאחר שהשתמשת ב-FastPass שלך, אתה יכול לקבל אחד נוסף.

  • לאילו אטרקציות יש FastPass?

    לא לכל האטרקציות בדיסנילנד פריז יש FastPass, אבל לרבות מהפופולריות ביותר יש. אלה כוללים את Space Mountain, Big Thunder Mountain, Peter Pan's Flight ו-Bazz Lightyear's Laser Blast. בדוק את מפת הפארק או באפליקציית דיסנילנד פריז כדי לראות אילו אטרקציות מציעות FastPass.

  • טיפים לשימוש ב-FastPass:

    להלן מספר טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מחוויית ה-FastPass שלך:

  • 1. קבל FastPasses מוקדם ביום:
    FastPasses יכולים להיגמר במהירות, במיוחד בזמני שיא. נסה להשיג את ה-FastPasses שלך מוקדם ביום כדי להבטיח שתגיע לרכוב על האטרקציות האהובות עליך.

    2. בדוק את זמן ההחזרה לפני קבלת FastPass:
    ודא שזמן ההחזרה של ה-FastPass עובד עם לוח הזמנים שלך. אם זה מוקדם מדי או מאוחר מדי, אולי כדאי לחכות ולקבל FastPass לאטרקציה אחרת.

    3. השתמשו בקו ההמתנה לאטרקציות עם זמני המתנה קצרים:
    אם לקו ההמתנה הרגיל של אטרקציה יש זמן המתנה קצר, ייתכן שלא כדאי לקבל FastPass. שמור את ה-FastPass שלך לאטרקציה עם זמן המתנה ארוך יותר.

לינה המתאימים למלכות: מלונות דיסנילנד פריז

כשאתם מבקרים בדיסנילנד פריז, אתם רוצים להתארח במלון שהוא קסום לא פחות מהפארק עצמו. למרבה המזל, יש מגוון מלונות לבחירה, כל אחד עם הנושא והשירותים הייחודיים שלו. הנה כמה מהמלונות המובילים בדיסנילנד פריז.

  • מלון דיסנילנד:

    אם אתם רוצים את חווית דיסני האולטימטיבית, מלון דיסנילנד הוא המקום לשהות בו. מלון זה ממוקם במרחק צעדים ספורים בלבד מהכניסה לפארק, ומציע חדרים מפוארים עם עיצוב דיסני ונופים של הפארק. תהיה לך גם גישה להטבות בלעדיות, כמו כניסה מוקדמת לפארק ומפגש עם אופי.

  • מועדון ניופורט ביי של דיסני:

    לחופשה עם נושא ימי, בדוק את מועדון ניופורט ביי של דיסני. מלון זה שואב השראה מאתרי נופש על חוף הים בניו אינגלנד וכולל חדרים מרווחים עם עיצוב בהשראת הים. תוכלו גם ליהנות מהבריכה המקורה והחיצונית, הספא ומאפשרויות הסעודה על קו המים.

  • סקויה לודג' של דיסני:

    אם אתם מחפשים מקום מפלט כפרי, סקויה לודג' של דיסני הוא הבחירה המושלמת. מלון זה מעוצב על פי אכסניה בפארק הלאומי וכולל חדרים נעימים עם עיצוב עץ. תוכלו גם להירגע בבריכה המקורה והחיצונית, בסאונה ובאמבטי העיסוי.

  • מלונות אחרים:

    בנוסף לשלושת המלונות הללו, ישנן מספר אפשרויות נוספות לבחירה. Disney's Hotel Cheyenne מציע חוויה בסגנון מערבי, ואילו מלון דיסני סנטה פה כולל עיצוב בהשראת כביש 66. אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, Villages Nature Paris by Center Parcs הוא בחירה מצוינת. אתר נופש ידידותי לסביבה זה מציע דירות וקוטג'ים עם גישה לפארק מים ופעילויות כמו טיפוס צוקים ומיני גולף.

    לא משנה באיזה מלון תבחרו, תהיו שקועים בחוויית דיסני קסומה. מהנושאים ועד השירותים, מלונות דיסנילנד פריז מציעים את כל מה שאתה צריך לשהייה נוחה ובלתי נשכחת.

  • טיפים לבחירת מלון:

    הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המלון המתאים לחופשת דיסנילנד פריז שלכם:

  • 1. קחו בחשבון את התקציב שלכם:
    מלונות דיסנילנד פריז נעים במחירים, אז ודאו שאתם בוחרים באחד שמתאים לתקציב שלכם.
  • 2. חשבו על המיקום:
    אם אתם רוצים להיות קרובים לפארק, בחרו מלון עם גישה נוחה לכניסה. אם אתם מעוניינים יותר ברגיעה, שקול מלון רחוק יותר מהפארק.
  • 3. בדקו את השירותים:
    כל מלון מציע שירותים שונים, אז וודאו שאתם בוחרים באחד שמתאים לצרכים שלכם. אתה רוצה בריכה? ספא? גישה לפגישה עם אופי?

תחבורה: הגעה לדיסנילנד פריז

ההגעה לדיסנילנד פריז קלה, הודות למיקומו הנוח ממש מחוץ לפריז. להלן מספר אפשרויות תחבורה שכדאי לקחת בחשבון:

  • ברכבת:

    אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגיע לדיסנילנד פריז היא באמצעות רכבת. לפארק יש תחנת רכבת משלו, Marne-la-Vallée/Chessy, אותה משרת קו רכבת RER A. רכבות פועלות באופן קבוע מפריז ומערים סמוכות אחרות, מה שהופך אותה לנסיעה מהירה וקלה.

  • במכונית:

    אם אתם מעדיפים לנהוג, דיסנילנד פריז נגיש בקלות ברכב. הפארק ממוקם ממש ליד הכביש המהיר A4, ויש שפע של אפשרויות חניה זמינות באתר. עם זאת, זכור כי חניה עשויה להיות יקרה, ולכן עשוי להיות משתלם יותר לנסוע ברכבת במקום.

  • במטוס:

    אם אתם מגיעים מרחוק יותר, טיסה לפריז היא אופציה מצוינת. דיסנילנד פריז נמצא במרחק נסיעה קצרה ברכבת או במונית משדות התעופה שארל דה גול ואורלי. אתה יכול גם להזמין שירות הסעות שייקח אותך ישירות לפארק.

  • בהסעה:

    אפשרות נוספת היא להזמין שירות הסעות, כמו Magical Shuttle או SuperShuttle. חברות אלו מציעות הסעות משני שדות התעופה של פריז לדיסנילנד פריז, כמו גם מערים סמוכות אחרות.

טיפים וטריקים לביקור קסום

טיול לדיסנילנד פריז הוא הגשמת חלום עבור מבקרים רבים. כדי להפיק את המרב מהביקור שלך, הנה כמה טיפים וטריקים שכדאי לזכור:

ראשית, שקול לבקר במהלך העונה מחוץ לעונה. לא רק שההמונים יהיו קטנים יותר, אלא גם תמצאו מחירים נמוכים יותר על כל דבר, החל מכרטיסים ועד חדרי מלון. בנוסף, יהיה לך קל יותר לצאת לרכיבות האהובות עליך ללא זמני המתנה ארוכים.

שנית, נצלו את מערכת ה-FastPass של דיסנילנד פריז. זה מאפשר לך לשמור מקום בתור לרכיבות פופולריות, וחוסך לך זמן וטרחה. רק הקפד לבדוק את זמן ההחזרה ב-FastPass שלך לפני ביצוע ההזמנה, מכיוון שעשויה להיות זמינות מוגבלת.

שלישית, תכננו את היום שלכם מראש. זה אומר לבדוק את שעות הפעילות של הפארק, להכין רשימה של הרכיבות והאטרקציות שאתם רוצים לראות, ומיפוי המסלול שלכם בפארק. אתה יכול גם להוריד את אפליקציית דיסנילנד פריז כדי לעזור לך להישאר מאורגן ובמסלול לאורך כל היום.

רביעית, שקול להזמין תוכנית ארוחות מראש. זה יחסוך לך כסף על מזון ומשקאות ברחבי הפארק, כמו גם יעניק לך גישה למגוון אפשרויות לסעודה. ישנן מספר תוכניות ארוחות לבחירה, אז הקפד לבחור אחת שמתאימה לתקציב ולהעדפות שלך.

חמישית, אל תשכחו לעשות הפסקות לאורך היום. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, קל להיקלע להתרגשות ולשכוח לנוח. קח קצת זמן לשבת, להירגע ולטעון מצברים לפני שאתה צולל בחזרה אל הכיף.

שישית, הקפידו לתפוס את אחד מהמצעדים או המופעים של הפארק. אלה הם גולת הכותרת של כל ביקור בדיסנילנד פריז ובטוח ישאירו אתכם מופתעים ובידור.

מסקנה: ההרפתקה מחכה

לסיכום, פארק דיסנילנד בדיסנילנד פריז הוא יעד חובה לכל מי שאוהב קסמים, הרפתקאות וחוויות בלתי נשכחות. מהטרמפים המרגשים והאטרקציות ועד למופעים ומצעדים מדהימים, לכולם יש משהו ליהנות. עם הארכיטקטורה המדהימה שלו, הגינון היפהפה ותשומת הלב לפרטים, הפארק באמת מרגיש כמו עולם משלו.

בין אם אתה מעריץ ותיק של דיסני או מבקר בפעם הראשונה, דיסנילנד פריז בטוח ישאיר אותך נדהם ומוקסם. אז אל תחכו יותר – התחילו לתכנן את הטיול עוד היום והתכוננו להרפתקה של פעם בחיים.

מרגע שתצעדו דרך השערים, תועברו לעולם של פלא והתרגשות. בין אם אתם חוקרים את הרחוב הראשי, ארה"ב, נאבקים בכוחות הרשע בהר היפרספייס, או צופים במלך האריות מתעורר לחיים על הבמה, תהיו שקועים בעולם של קסם ופנטזיה.

אטרקציות, מסעדות ובידור בפארק דיסנילנד:

משיכה סוג מחיר (ILS) הגבלת גיל
הר החלל: משימה 2 רכבת הרים 75 8+
שודדי הקאריביים נסיעה חשוכה 60 אף אחד
ארץ הפנטזיה אזור חינם אף אחד
מסעדת Blue Lagoon שירות שולחן 150 אף אחד

פארק דיסנילנד בדיסנילנד פריז מציע חוויה קסומה למבקרים צעירים ומבוגרים. עם מגוון אטרקציות, אפשרויות לסעודה ובידור, יש משהו לכל אחד ליהנות. תכננו את ביקורכם ביעד הקסום הזה וצרו זיכרונות בלתי נשכחים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!