חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

6 ימים בפריז כולל דיסנילנד

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

אני אסכם את הטיול שלי לפריז .
הינו הרכב של 3 אנשים אבא ושני מתבגרים 12 ו 15 מ 26.9-1.10.
טסנו עם אייזי ג'ט והטיסה יצאה וחזרה בזמן והיתה בסדר גמור.
הינו 6 ימים סה"כ (4 ימים מלאים , 2 הימים האחרים הגעה וחזרה ) .
ביום הראשון נחתנו בשאר דה גול ב 23:00 ואז חיכה לי נהג יהודי מקסים מחוץ לשדה בסביבות 00:00 (ואני מאוד ממליץ לנסוע עם נהג ולא בולט בשעה כזאת מאוחרת ). נסענו ישר למלון שקרוב כ 10 דקות מדיסני . בפריז סוגרים המון מחלפים בשעות לא שיגרתיות כמו 12 בלילה ואני חוויתי את זה בנסיעה משאר דה גול לדיסני ואז זמן ההגעה מתארך .
מונית כמו הובר גובה לפי שעון זמן הגעה ואם הזמן מתארך אז התשלום יגדל . הנהג שאני הזמנתי לא הוסיף לי על הזמן שהתארך ואני מאמין שגם נהגים פרטים אחרים שסוגרים איתם מחיר מראש לא יוסיפו . מה גם שהנהג שאני נסעתי איתו עצר לי כמחווה לקנות בקבוקי מים בדרך בתחנת דלק .
המלון היה ממוקם בקרבת תחנת אוטובוס במרחק של 5 דקות מהמלון והיה חינמי בהלוך ובחזור) .
המלון היה זול מאוד ומעולה (2100 ל 2 לילות ) ולקחתיי ארוחת בוקר שהיתה מעולה לילדים במחיר של 16 יורו לבנאדם .
הינו יום אחד מלא בדיסני ויום נוסף מלא באולפוני וולט דיסני ושניהם היו כפים והילדים מאוד נהנו .
הצלחתי לקבל פטור מתורים לכל המתקנים ל 2 הפארקים ליומים בזכות תו נכה לרכב שיש לי ואני מדגיש תו נכה לרכב ולא תו נכה לתורים .
מזג האוויר היה מעולה .
הינו עם ג'ינס ארוך כל היום בבוקר התחלנו עם חולצה קצרה וסוודר מעל ואז בסביבות 10 צפונה חולצה קצרה ובערב שוב סוודר.
חובה להישאר להופעה ב 21:00 בלילה .
בדיסני ההופעה היתה חצי שעה באולפני דיסני 10 דקות .
אני ממליץ מאוד ללכת להופעה של מייקי מאוס ולשבור את הקרח ולהגיע חצי שעה מראש לפני כל הופעה כי תמיד מלא .
יצאנו לאכול צוהריים בוויליג .
יש קניון מאוד גדול בקרבת המלון ויש שם חנויות מוכרות כמו זרה, H.M וכו' .
ביום הרביעי לטיול יצאנו מוקדם בבוקר לכיוון פריז ברכבת הפרברים (רכבת מהירה שנוסת מדיסני למרכז פריז והיא נקראת A(באדום) RER בתחנת רכבת עצמה לפני הנסיעה יש קופות אוטומטיות ויש גם קופה עם בנאדם . זמן הנסיעה מדיסני לפריז היה בערך שעה ורבע) לדירה שהשכרתי מחוץ לפריז באזור פונטאן במרחק של 25-45 דקות מהאתרים הפופלארים .
הדירה היתה קרובה מאוד למטרו במרחק 6 דקות הליכה ועלתה לנו ל 3 אנשים במחיר מצחיק של 1060 שקל ל 2 לילות , הדירה היתה מרווחת מאוד חדר שינה עם מיטה זוגית , סלון עם ספה נפתחת , פינת אוכל , שירותים ודוש סבירים , ומטבח מאובזר במקרר, מיקרוגל , כריים חשמלאים , קומקום , היה בקבוק מים במקרר, חלב , אבקת שוקו ושקיות תה.
בייחס למחיר החדר היה סביר מאוד היו דברים קטנים שלי לא הפריעו אישית שהדירה היתה בקומה 3 ובלילה לא היה אור בחדר מדרגות בגלל תקלה
אבל האזור היה מאוד בטוח דבר שבדקתי מראש עם מקומיים .
יש מסעדות טובות צמוד מאוד לחדר , אסייתי , אטלקי , הודי , צרכנייה קרובה .
לגבי המטרו:
הצלחתי להגיע לתובנה בנושא האם לרכוש כרטיס יומי או שבועי .
במידה וביום מסוים משתמשים במטרו רק עד 3 פעמים הלוך חזור מיותר לקנות כרטיסייה יומית אלא לקנות כרטיס רגיל פר נסיעה במחיר של 2 יורו .
אגב במטרו התשלום של 2 יורו יכול להיות על כמה רכבות בשרשרת כל עוד לא יצאת מהמתחם של המטרו .
רכבת הפרברים מדיסני למרכז פריז עלה 5 יורו לבנאדם .
רכבת מפריז לשאר דה גול עלה 11 דולר לבנאדם.
לשדה תעופה להגיע שעתיים וחצי לפני הטיסה ותמיד לקחת שעה מראש כי לפעמים טועים , ולפעמים מפספסים את הרכבת או שיש תקלה .
לגבי נהר הסן תכננתי לעשות ושהגעתי לשם ראיתי שמיותר לחלוטין במיוחד בלילה מיותר אולי ביום שווה .
אייפל חובה לעלות לקומה השניה מיותר לחלוטין לעלות לקומה שלישית .
להזמין כרטיסים מראש לעליה לאייפל בכדי לא לעמוד בתור .
צריך כושר בשביל לעלות לקומה השניה במדרגות לאייפל .
אני ממליץ על מוזיאון האשליות לילדים.
כרטיסים לדיסני ולאייפל הזמנתי ממפעל הפייס והכל היה בסדר.
אם תרצו עזרה וקישור למלונות שהייתי אני אשמח מאוד לעזור .