חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסנילנד בחודש אפריל במשך יומיים

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

לאור בקשות העלתי את רשימת ה Top 10 שלנו כאחת התמונות
תודה לקבוצה על הטיפים המצוינים, עכשיו הזמן שלנו לשתף תובנות (אזהרת פוסט ארוך😊) הינו אמא ומתבגרת (בת 13.5) קנינו כרטיסים ליומיים לשני הפארקים, כלומר יכולנו לעבור בין הפארקים באותו יום. בפועל הינו יום בפארק המרכזי ויום בסטודיו. את הכרטיסים רכשנו באתר הרשמי. הינו בסוף אפריל.
להלן מספר המלצות ותובנות שהפכו את היומיים שלנו בפארקים למושלמים:
1. אפליקציה של דיסנילנד פריז להוריד אותה לכל הניידים של המבקרים. אפליקציה מעולה. בזמן אמת אפשר לדעת אורך תורים בכל מתקן, לרכוש כרטיסי עיקוף תור למתקנים פופולאריים ( יש אפשרות כזאת בחלק מהמתקנים), זמני תהלוכות, הצגות , איזה מתקנים לא פתוחים בזמן הביקור,
מסעדות … יש אפשרות גם לסמן מתקנים שאתם רוצים ולייצר רשימת משאלות. מאד נוח בזמן אמת לסנן לפי רשימת משאלות.
2. תכנון- כחודש לפני הנסיעה נכנסתי מספר רב של פעמים לאפליקציה, שיננתי את המפה ואלו מתקנים קיימים בכל אזור (לדוגמא הפארק המרכזי מחולק ל 5 אזורים). אספתי נתונים לגבי אורך התורים בזמנים שונים לאורך שעות היום והתובנות שלי להלן: ממש בפתיחה ממליצה לרוץ לעשות את המתקנים הפופולאריים שמעניינים אתכם. בזמן הופעות, במצעד ובמופע הסיום יש משמעותית פחות תור (טוב למי שמגיע ליותר מיום אחד). בערבים סביב 18:00 עד הסגירה התורים מתקצרים ולקראת הסגירה יש מתקנים שעומדים על 10 דקות המתנה. שימו לב יש מתקנים שנסגרים מוקדם. הרוב עד הסגירה, אבל חשוב להתעדכן כדי לא להתאכזב (מידע שאפשר בקלות למצוא באפליקציה).
3. מיפוי אטרקציות- לכל מבקר יש את ההעדפות שלו. כאלו שאוהבים רכבות הרים לשונאי קרוסלות ושות. ממליצה בחום רב להקדיש זמן לתיאום ציפיות מה מעניין אתכם כולל מיפוי מתקנים לפי גיל ועניין. אני והמתבגרת ישבנו לפני הטיול על היוטיוב וצפינו בסרטונים של המתקנים וקראנו תקציר באתר הרשמי ובנינו טבלה אלו מתקנים אנחנו חייבות לכאלו שממש לא מענין (כאלו שבעיקר מיועדים לצעירים). בנינו רשימה של Top 10. השיטה הזאת הוכיחה את עצמה, כי אחרי שהמשימה הושלמה בהצלחה, היה לנו זמן להנות מהאווירה, לנוח ולהמשיך לעוד מתקנים (יותר מפעם אחת). עלינו על כל המתקנים למעט כאלו שמראש לא רצינו.
4. אוכל יש מגוון רחב של מסעדות מיקרות מאד ליותר זולות (סגנון Fast food ). אנחנו העדפנו להביא (קראנו שיש תורים גם שמזמינים מקום). קנינו ליד הדירה שלנו בסופר סלטים מושקעים, כריכים מוכנים, חטיפים ושתיה. זאת היתה עבורינו החלטה מצויינת כי היה זול בהרבה מהעלויות בפארק ובעיקר גמישות.
5. נייד- יש WIFI חינם ובלי סיסמא. ממליצה בחום להתחבר על הבוקר כי שימוש באפליקציה במשך כל היום ישתה לכם את חבילת הדאטה. צריך לקחת בחשבון שלפעמים ה WIFI מתנתק. סוגיה נוספת התרוקנות הסוללה. ממליצה להביא מטען נייד (שלנו הפסיק לעבוד פתאום). אנחנו לא ראינו מקומות מוסדרים להטענה (יש בחלק מהמסעדות ונועד לאורחי המסעדה). אנחנו מצאנו שקע סמוך לכרכרה של סינדרלה (באזור הטירה), חצר שיש בה מקומות ישיבה וגם ממש נחמד לאכול את האוכל שמביאים.
6. מופע הסיום- מופע מרהיב. מומלץ מאד להשאר. כדי לראות טוב צריך קו ישיר לטירה. בסטודיו המופע שעה קודם וזה מקרין על הבנין של מתקן "מעלית האימה". אנשים תופסים מקום כבר שעה לפני שהמופע מתחיל. שעות המופע משתנות בהתאם לתקופה בשנה. המידע נמצא באתר ובאפליקציה.
7. הגעה בזמן הפתיחה – למרות שהפתיחה ב 09:30 (באפריל) הגענו כבר ב 08:40. תפסנו תור ליד השערים. בפועל זו היתה החלטה מצויינת כי רבים מגיעים מוקדם. היה לנו מזל שהיו רק כ 10 אנשים לפנינו. נכנסנו מהר ורצנו למתקנים הפופולאריים שמראש סימנו כחובה עם הפתיחה, כך שחיכינו 5-10 דקות. בשעה הראשונה כבר עשינו 3 מתקנים פופולאריים שלרוב זמן ההמתנה ארוך. לעומת זאת ביום שהלכנו לסטודיו הגענו ב 12:30 בידיעה שיש מתקנים לא רלוונטיים עבורנו (מתקנים לילדים צעירים) כולל מופעים לצעירים. והינו עד הסגירה ב 22:00. הספקנו כל מה שתיכננו כולל 3 פעמים לעלות על מתקן רטטוי הפופולארי והמצוין!
8. המצעד- מתרחש בשדרה המרכזית ובכיכר שסמוכה לטירה. בתקופה שאנחנו היינו התחיל ב17:30. מומלץ להגיע כבר 40-60 דקות קודם ולתפוס מקום. הכי טוב על שפת המדרכה. מי שנמצא בפארק יותר מיום אחד הרבה הולכים למצעד – זמן שיש פחות עומס במתקנים.
9. 30 שנה לדיסנילנד פריז- מתבטא בכל מיני אספקטים (דיסני מקושט בהתאם) ויש גם הופעות במהלך היום. שווה להתעדכן באפליקציה. הינו בסוף אפריל והיה מופע ממש נחמד שיש לו מספר זמנים לאורך היום. בדומה למצעד זה קורה בשדרה המרכזית עד הכיכר של הטירה. למופע הזה עדיף לתפוס מקום בכיכר על שפת המדרכה.
10. מזג אוויר- בגדול הפארק פתוח בכל מזג אוויר. מניחה שבמקרים קיצוניים יש שינויים. ביומיים שהיינו שם היה גשם לפרקים והכל עבד כרגיל. חלק גדול מהמתקנים בכלל בתוך מבנים. המלצה חמה תמיד שיהיה לכם מעיל גשם/ מטריה. בכל עונה יש גשמים באירופה.
11. מתי לבוא- דיסנילנד תמיד עמוס. אבל אפשר להגיע בימים פחות עמוסים. עדיף להגיע באמצע השבוע (תזכורת יום ראשון זה סופשבוע). לשים לב מתי יש חגים בצרפת, ימים לאומיים וחופשות ביה"ס וכמובן חופשת קיץ. יש לא מעט חופשות של תלמידים ואם אתם גמישים עדיף להימנע מהגעה לפארק בחופשות ביה"ס.
12. נעלים- הולכים המון חשוב לבוא עם נעלים טובות.
13. דיסני לא רק מתקנים- יש הרבה קסם בפארקים של דיסני. שווה להישאב לחוויה ופשוט להנות מהאווירה, מצעדים והופעות ולא רק מתקנים.
14. סטודיו- קטן יותר מהפארק המרכזי ונהננו בו מאד. המופע של דיסני והקוסם מצוין ממש והוא מאד פופולארי. תפסו מקום בתור 40 דקות לפני תחילת המופע. המופע של Frozen אין קשר לסרט והוא מתאים לילדים צעירים. בסוף השחקנית שמגלמת את אלזה שרה את השיר Let it go. נכנסנו לשם כי קיווינו שיהיה ברמה של מיקי והקוסם והתאכזבנו. מניחה שזה ענין של טעם. לילו וסטיץ מתאים לילדים צעירים וכאלו שמבינים אנגלית (יש גם מופע בצרפתית).
15. הגעה ולינה– הגענו לדיסנילנד אחרי 3 ימים בפריז. בחרתי למצוא דירה סמוך לפארק, אבל לא בכפר דיסני. הדירה היתה במרחק תחנה אחת ברכבת. דירה מצוינת ומומלצת מאד. המלצה חמה אם אתם לוקחים את הרכבת חזרה תדאגו שיש לכם כרטיס חזור. מלא אנשים יוצאים בבת אחת לתחנת רכבת (קחו בחשבון רכבות עמוסות) ומאד קשה לרכוש כרטיסים גם בדלפק השירות וגם במכונות.
איזה כיף לכל מי שנוסע! אומנם כתבתי הרבה על תכנון, אבל המלצה אחרונה להשאיר מקום להיות גם ספונטאניים ולשנות את הדעה על מתקן שלפני חשבתם שלא ילהיב אתכם.

לפוסט המקורי בקבוצת המטיילים שלנו בדיסנילנד לחצו פה!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!