חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול בת מצווש בדיסנילנד פריז

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

שלום לכולם!
נסענו לטיול בת מיצווש – זוג עם 3 בנות ( 12, 10, 6).
אנחנו כעת בפריז אחרי 3 ימים בדיסנילנד.. הקבוצה פה מאוד עזרה לנו, אז החלטתי לתרום מחוויותינו כל עוד הכל טרי לי בראש✨
הגענו בשישי בערב למלון new port bay club שנמצא בתוך דיסנילנד, עד יום שני בבוקר.
תובנות ומסקנות:
1. מומלץ מאוד להוריד את האפליקציה של דיסנילנד שמספקת את כל המידע שצריך והכי חשוב אפשר לראות און ליין את זמני ההמתנה למתקנים ולהיערך בהתאם.
2. לבוא מוכנים מראש- לדעת איזה מתקנים חשוב לכם לעשות ואחרי זה לזרום.
3. מה שמאוד מאוד עזר זה העובדה שהמלון שלנו היה בדיסני. חוץ מזה שהוא היה מהמם, יש שני יתרונות בולטים- אחד זה שאתם מקבלים שעה יתרון בבוקר על פני שאר האורחים מבחוץ ובשעה הזאת הספקנו 3 מתקנים שהכי רצינו כמעט בלי לחכות בכלל. אחרי זה הפארק מתמלא בטירוף והתורים נהיים מתישים נורא. השני- כל יום עשינו עצירה באמצע היום, הלכנו לאכול ולנוח וחזרנו שוב לערב- לעוד מתקנים ולהופעות.
4. עוד דבר שעזר זה העובדה שהבאנו אוכל מהארץ, בדיעבד הייתי מביאה יותר. האוכל נוראיייי בכל הדיסני כולל בוילג׳, יקר נורא, והכל עמוס בטירוף. האוכל והחטיפים הצילו אותנו. (ואני כזו שבחיים לא אוכלת חטיפים).
5. מזג האויר היה הפכפך נורא- בבוקר היה קר נורא (מעילים, כובעי צמר) במהלך היום התחמם עד לחולצות קצרות.
6. לא להפסיד את המופעים, בעיני הם שווים אפילו יותר מהמתקנים.
7. מצד שני- זמני ההופעות הם זמנים מצוינים לרוץ למתקנים כי אז התורים מתקצרים להפליא.
8. ביום השני הלכנו לדיסני סטודיו היה מקסים, קטן ורגוע הרבה יותר. מצד שני די מהר מיצינו אותו וחזרנו חזרה לפארק דיסני המרכזי. בערב חזרנו להופעה בסטודיו והיה מהמם והרבה פחות צפוף.
9. בשעות בצהריים זה כמעט אבוד לנסות להעלות על המתקנים. כמעט בכל המתקנים התורים הם בלתי נגמרים. מהר מאוד הבנו שאין לנו סיכוי ולכן החלטנו לצאת ולחזור שוב בערב.
10. ארוחת בוקר אכלנו כל יום בסטארבקס. קפה וכריכים ממש סבבה יחסית לשאר. נקי ומסודר ומחירים סבירים. נפתח כל יום ב8:00 בדיוק, כך שהספקנו עדין לנצל את שעת היתרון שלנו.
11. מים- מילאנו בברזיות שמיועדות לשתייה שמפוזרות בפארקים.
12. המתקן שהכי אהבנו ועשינו פעמיים היה שודדי הקאריביים! אבל באמת שהכל ממש ממש מקסים, מהנה, מרשים ומשמח נורא!
לסיכום- המקום קסום, מושקע ומוקפד עד הפרט האחרון! תענוג מופלא לראות להיות ולחוות. פשוט חוויה של פעם בחיים!!! נהנינו מכל שניה ושניה, הבנות היו בעננים וגם אנחנו!
וטיפ אחרון ממני- תיהנו מהחוויה עצמה, אין צורך לרוץ ממתקן למתקן, יש אינספור מתקנים ואין סיכוי לעשות את כולם, יותר כדאי ליהנות מהחוויה עצמה…💫✨💫❤️

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!