חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטיול שלנו בדיסני פריז – 2 מבוגרים + 2 ילדים

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

אני רוצה לסכם את הטיול שלנו בדיסני פריז – 2 מבוגרים + 2 ילדים (6 ו 3).
מבחינת טיסה – אלעל היה הכי זול ונוח בשעות שרצינו (להגיע בבוקר ולחזור בשעות הלילה).
מלון + כרטיסים – לקחנו מלון במתחם של דיסני Cheyenne שהוא בנושא של המערב הפרוע בהשראת Toy Story והדמות של וודי.
בסה"כ מלון נחמד מאד, באווירה טובה. במלון יש סטארבקס למי שאוהב, ואוכל שהיה לטעמי (פחות למי ששומר כשרות). הצוות שהיה ממש נחמד, ולמשך שעתיים כל בוקר וונדי ווודי נמצאים בלובי כדי לפגוש ילדים.
מכיוון שהזמנו את המלון באתר דיסני קיבלנו גם את הכרטיסים עם Magic Pass שמאפשר להגיע לפארק שעה קודם. מהמלון הזה עדיף שאטל, למרות שבהליכה לדעתי זה 15 דקות מהכניסה לפארק
לגבי שעה קודם – זה נחמד אם יודעים לאיזה מתקן רוצים להיכנס קודם זה בפועל מגיעים הרבה תיירים שישנים במלונות האחרים, כך זה לא שבאמת הפארק ריק מאדם.
כן קיצרתי כל בוקר את התור למתקנים שממש רצינו, + המתנה לתור של הנסיכות.
כל יום תכננו את סדר המתקנים/מפגשים עם דמויות לפי זמני ההמתנה כך שנוכל להספיק הכל.
ההמתנה הכי מיותרת לדעתי האישית היא לנסיכות. שעתיים וחצי (הגענו לפני פתיחה כדי לתפוס מקום), בשביל נסיכה שלא יודעים מראש, ואם הילדים לא מכירים את הנסיבה זה יכול ליצור אי נעימות – אצלנו הייתה הנסיכה מרידה (מהסרט Brave).
לא השתמשנו בשום כרטיס מהיר – זה נראה לי בזבוז של כסף ברוב המתקנים, בשביל לחסוך 30 דקות המתנה במרבית המתקנים.
שווה ביותר להגיע מחופשים – הילדים שלי קיבלו יחס מיוחד מדמויות שפגשו על הדרך רק בגלל התחפושות שלהם – וזה חוויה לכל החיים. (הילד התחפש ללוחם ג'דאי והילדה לאלזה).
אכלנו גם במסעדות שהזמנו מראש – והיה בסדר גמור. אנחנו אכלנו ב Plaza שממוקמת ליד הכיכר.זה 140 אירו ל 2 מבוגרים ו 2 ילדים אכול כפי יכולתך זה הקטע במסעדות שם. צריך להזמין מראש אבל אפשר להיכנס בשעות יחסית מתות (אחרי 16:00) נגיד גם בלי הזמנה דרך האפליקציה. יש מסעדה ליד מתחם הסיכות עם Fish and Chips שהיא נחמדה ועוד מסעדה עם פיצות גם באיזור הנסיכות.
נכון – עמוס מאד בכל מקום. אבל זה מה יש שמגיעים לפארק עשרות אלפי אנשים כל יום.
לפני שמגיעים לפארק כדאי לעשות שעורי בית ולא לפתח ציפיות מוגזמות, אחרת מתאכזבים מאד. העומסים בלתי נסבלים. אין מה להגיד זה מדהים במיוחד המופע של צעצוע של סיפור פשוט מושלם. עם הדמויות לא כולם מספיקים להצטלם כל הקודם זוכה נראה ששומרים עליהם כמו על נשיא צרפת חחח המתקנים נסגרים מוקדם מהצפוי.
היה חוויתי – נחזור לשם עוד 25 שנה שוב (הייתי שם גם לפני 25 שנה בהיותי נער).

לפוסט המקורי בקבוצת המטיילים שלנו לדיסנילנד בפריז לחצו פה!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!