חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסנילנד שנגחאי בפודונג, שנגחאי, סין מדריך למטיילים

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

גלה את הקסם של דיסנילנד שנגחאי בפודונג, שנגחאי, סין עם מדריך טיולים מקיף זה, הכולל טיפים, אטרקציות ומידע פנימי כדי להפוך את הביקור שלך לבלתי נשכח.

הקדמה: ברוכים הבאים לקסם של דיסנילנד שנגחאי

ברוכים הבאים לעולם הקסום של דיסנילנד שנגחאי, הממוקם בלב פודונג, שנגחאי. כפארק השעשועים הראשון של דיסני ביבשת סין והשני באסיה, דיסנילנד שנגחאי מציע חוויה ייחודית המשלבת קסם דיסני מסורתי עם תרבות ומסורות סיניות. מהרגע שתיכנסו לפארק, תועברו לעולם של פלא ודמיון, שבו הדמויות האהובות של דיסני מתעוררות לחיים והרפתקאות חדשות מחכות בכל פינה.

עם למעלה מ-11 מיליון מבקרים מדי שנה, דיסנילנד שנגחאי הפך במהרה לאחד מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר בעולם. הוא מתהדר בשש אדמות עם נושאים, כל אחת עם אטרקציות ייחודיות משלה, מופעים ואפשרויות לסעודה, כמו גם טירת סיפורים קסומים מדהימה, שהיא טירת דיסני הגדולה והגבוהה בעולם. בין אם אתם חובבי דיסני או סתם מחפשים יום כיף עם משפחה וחברים, דיסנילנד שנגחאי מציעה משהו לכולם.

כשתחקור את הפארק, תגלה עולם של הרפתקאות, התרגשות ותהיות. מרכבות ההרים המרגשות וטיולי המים ועד למופעים ומצעדים מרתקים, אין רגע משעמם בדיסנילנד שנגחאי. אתה יכול לצאת להרפתקה של פיראטים ב-Treasure Cove, לנסוע דרך יער מאה האקרים עם פו הדוב, או להתפוצץ לחלל ב-Tomorrowland. אתה יכול גם לפגוש ולברך את הדמויות האהובות של דיסני, לטייל בשדרת מיקי או להירגע בגני הדמיון השלווים.

נוף פנורמי של הכניסה של דיסנילנד שנגחאי
נוף פנורמי של הכניסה של דיסנילנד שנגחאי

מה מייחד את דיסנילנד שנגחאי?

שנגחאי דיסנילנד הוא פארק שעשועים מיוחד במינו המציע שילוב ייחודי של קסם דיסני ותרבות סינית. מטירת הספרים הקסומים המדהימה, בהשראת הארכיטקטורה והאמנות הסינית המסורתית, ועד לגן גלגל המזלות הסיני, החוגג את 12 החיות של גלגל המזלות הסיני, דיסנילנד שנגחאי היא חגיגה של מסורת דיסני וסינית כאחד.

אחד הדברים שמייחדים את דיסנילנד שנחאי מפארקי שעשועים אחרים של דיסני הוא ההתמקדות בטכנולוגיה וחדשנות. הפארק כולל אטרקציות ורכיבות חדישות, כמו TRON Lightcycle Power Run ושודדי הקאריביים: הקרב על האוצר השקוע, המשתמשים בטכנולוגיה חדשנית כדי ליצור חוויות סוחפות ואינטראקטיביות. שנגחאי דיסנילנד מציעה גם את שירות Disney Fastpass+ הראשון אי פעם, המאפשר לאורחים לשריין את מקומם ברכיבות ואטרקציות פופולריות מראש, להפחית את זמני ההמתנה ולמקסם את זמנם בפארק.

מאפיין ייחודי נוסף של דיסנילנד שנגחאי הוא הדגש שלו על בידור והופעות חיות. הפארק מציע מגוון רחב של מופעים ומופעים, החל ממצעד "מצעד אגדות הזהב" והמרהיב הלילי "להצית את החלום", ועד ל"עין הסערה: הפעלולים של קפטן ג'ק" ו"חגיגת השירה הקפואה". ". מופעים אלו משלבים מוזיקה, ריקוד ואפקטים מיוחדים כדי ליצור חוויות בלתי נשכחות לאורחים בכל הגילאים.

בנוסף לאטרקציות, הטכנולוגיה והבידור שלה, דיסנילנד שנגחאי ידועה גם בזכות אפשרויות האוכל והקניות ברמה עולמית שלה. הפארק כולל מגוון רחב של מסעדות ודוכני אוכל, המציעים כל דבר, החל ממטבח סיני מסורתי ועד מאכלים אמריקאים קלאסיים. האורחים יכולים גם לקנות מזכרות וסחורה במגוון חנויות, לרבות חנות המתנות של מלון דיסנילנד שנגחאי וחנות העולם של דיסני.

"המקום הכי מאושר בסין": האם זה שווה את הנסיעה?

שנגחאי דיסנילנד זכה לכינוי "המקום המאושר ביותר בסין" מסיבה כלשהי. זהו פארק שעשועים המציע שילוב ייחודי של תרבות סינית ודיסני, עם אטרקציות ובילויים חדישים שבטוח ישמחו מבקרים בכל הגילאים. אבל האם שווה את הנסיעה לשנגחאי רק כדי לבקר בפארק?

התשובה הקצרה היא כן. שנגחאי דיסנילנד הוא פארק שעשועים ברמה עולמית ששווה לבקר בו, גם אם אינכם חובבי דיסני מושבעים. הפארק מציע חוויה ייחודית המשלבת את הקסם של דיסני עם התרבות הסינית, מה שהופך אותו ליעד חובה לכל מי שנוסע לשנחאי.

אחת האטרקציות העיקריות של דיסנילנד שנגחאי היא הטכנולוגיה המתקדמת והאטרקציות החדשניות שלו. מ-TRON Lightcycle Power Run ועד לשודדי הקאריביים: הקרב על האוצר השקוע, הפארק מציע כמה מהרכיבות המתקדמות והסוחפות ביותר בעולם. אטרקציות אלו בטוח ירגשו את המבקרים ויספקו חוויות בלתי נשכחות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

סיבה נוספת לבקר בדיסנילנד בשנחאי היא הדגש שלו על בידור והופעות חיות. הפארק מציע מגוון רחב של הופעות, כולל תהלוכות, מופעי זיקוקים והפקות תיאטרון חיות. מופעים אלה אינם רק משעשעים, אלא גם מציגים את השילוב הייחודי של תרבות סינית ודיסני שמייחד את דיסנילנד שנגחאי מפארקי שעשועים אחרים.

כמובן, שום טיול לדיסנילנד שנגחאי לא יהיה שלם בלי לדגום את התענוגות הקולינריים של הפארק. הפארק כולל מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, ממטבח סיני מסורתי ועד לארוחה אמריקאית קלאסית. המבקרים יכולים למצוא גם מגוון חטיפים ופינוקים, כמו בייגלה בצורת מיקי מאוס ושיפודי אננס.

פוזות משפחתית עם מיקי מאוס וחברים
פוזות משפחתית עם מיקי מאוס וחברים

חקור את ששת ארצות הנושא

שנגחאי דיסנילנד מחולק לשש ארצות עם נושא, כל אחת עם אטרקציות ייחודיות משלה, מופעים ואפשרויות לסעודה. שש האדמות כוללות את שדרת מיקי, גני הדמיון, פנטזילנד, טרז'ר קוב, אי ההרפתקאות וטומורולנד.

שדרת מיקי היא המבקרים היבשתיים הראשונים שיפגשו כשהם נכנסים לפארק. זוהי חזרה נוסטלגית לרחוב הראשי, ארה"ב, עם חנויות, מסעדות ואופי נפגשים ומברכים. המבקרים יכולים גם לתפוס כאן את טקס הפתיחה של הפארק, שבו מיקי וחבריו מקבלים את פני האורחים לפארק.

גני הדמיון הם המרכז המרכזי של דיסנילנד שנגחאי, עם גנים מדהימים, מזרקה יפה וטירת ספרי הסיפורים הקסומים האייקונית. האדמה היא גם ביתם של מספר אטרקציות, כולל הנסיעה ב-Soaring Over the Horizon ו-Fantasia Carousel. המבקרים יכולים גם לתפוס את מצעד היום של הפארק, "ספר הסיפורים של מיקי אקספרס", כאן.

ארץ הפנטזיה היא ארץ שבה סיפורי דיסני קלאסיים מתעוררים לחיים. המבקרים יכולים לחקור את יער מאה האקרים עם פו הדוב, לרכוב על ספינת פיראטים עם פיטר פן ולצאת למסע דרך רכבת מכרה שבעת הגמדים. האדמה היא גם ביתה של טירת ספרי הסיפורים הקסומים, שהיא טירת דיסני הגבוהה והגדולה בעולם.

Treasure Cove היא ארץ ייחודית לדיסנילנד שנגחאי, עם נושא פיראטים ואטרקציות המבוססות על זיכיון שודדי הקאריביים. המבקרים יכולים לרכוב על אטרקציית שודדי הקאריביים: הקרב על האוצר השקוע, המשתמשת בטכנולוגיה חדשנית כדי ליצור חוויה סוחפת. הקרקע כוללת גם מסעדה בנושא פיראטים ואטרקציות נוספות בנושא פיראטים.

אי הרפתקאות היא ארץ המציעה ריגושים והרפתקאות, עם אטרקציות המבוססות על העולם של אינדיאנה ג'ונס. המבקרים יכולים לטפס דרך מבוך ג'ונגל, לרכוב על הרפתקת רפטינג מרגשת ולחקור את מקדש גולגולת הקריסטל. האדמה כוללת גם מספר אפשרויות לסעודה, כולל מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח הסיני.

Tomorrowland היא ארץ שכולה עניין של העתיד, עם אטרקציות שמציגות את הטכנולוגיה והחדשנות העדכניים ביותר. המבקרים יכולים לרכוב על TRON Lightcycle Power Run, שהיא רכבת הרים המדמה רכיבה על אופנוע קל מבית הזיכיון TRON. הארץ כוללת גם את אטרקציית Buzz Lightyear Planet Rescue, שבה מבקרים יכולים לעזור ל-Buzz Lightyear להציל את הגלקסיה.

מיקי אווניו: טיול נוסטלגי במורד הזיכרון

שדרת מיקי היא הנושא הראשון שמבקרים יבשתיים יתקלו בהם כשהם נכנסים לדיסנילנד שנגחאי. אזור זה נותן כבוד לדמויות דיסני הקלאסיות ומהווה שיטוט נוסטלגי במורד הזיכרון עבור מבקרים רבים. להלן שלוש כותרות משנה המדגישות כמה מהמאפיינים העיקריים של שדרת מיקי:

  • 1. חנויות ומסעדות:
    שדרת מיקי היא ביתם של מספר חנויות ואפשרויות אוכל שבטוח ישמחו את המבקרים. האורחים יכולים לרכוש מגוון סחורות של דיסני, כולל בגדים, צעצועים ומזכרות. יש גם מספר אפשרויות לסעודה, לרבות מאפייה המגישה מאפים וחטיפים, כמו גם מסעדה עם שירות מהיר המגישה מאכלים בסגנון סיני.
  • 2. דמות נפגשים ומברכים:
    אחד משיאי שדרת מיקי הוא ההזדמנות לפגוש כמה מהדמויות הקלאסיות של דיסני. מבקרים יכולים לצלם תמונות עם מיקי מאוס, מיני מאוס ודמויות אהובות אחרות. המפגש והברכות הללו הם הזדמנות מצוינת למבקרים להכיר מקרוב את הדמויות האהובות עליהם.
  • 3. טקס פתיחה:
    חוויה נוספת שאסור לפספס בשדרת מיקי היא טקס הפתיחה של הפארק. בטקס זה משתתפים מיקי וחבריו מקבלים את פני האורחים לפארק ומתחילים באופן רשמי את חגיגות היום. הטקס מלא במוזיקה, ריקודים וקסמים של דיסני, ונותן את הטון להמשך היום.

חלונות הראווה הצבעוניים והאווירה התוססת של מיקי אווניו
חלונות הראווה הצבעוניים והאווירה התוססת של מיקי אווניו

גני הדמיון: איפה החלומות משתרשים

גני הדמיון היא ארץ בנושא בדיסנילנד שנגחאי שחוגגת את כוחו של הדמיון. אזור זה שואב השראה מיצירותיו של וולט דיסני וכולל מספר אטרקציות וגנים אינטראקטיביים. הנה כמה מהמאפיינים המרכזיים של גני הדמיון:

  • – הגן של שנים עשר החברים:
    גן זה כולל פסלים טופיים של שנים עשר החיות של גלגל המזלות הסיני. המבקרים יכולים לחקור את הגן ולצלם תמונות עם חיית גלגל המזלות האהובה עליהם.
  • – דמבו הפיל המעופף:
    האטרקציה הקלאסית הזו של דיסני עוצבה מחדש עבור גני הדמיון. המבקרים יכולים לרכוב על דמבו וליהנות ממבט ממעוף הציפור של הפארק.
  • – קרוסלת פנטזיה:
    קרוסלה זו נוצרה בהשראת הסרט הקלאסי של דיסני פנטזיה. הנסיעה כוללת יצירות אמנות יפהפיות ומוזיקה מהסרט.
  • – Marvel Super Hero Universe:
    מבקרים יכולים לפגוש את גיבורי-העל האהובים עליהם מ-Marvel ולצלם איתם תמונות באזור האינטראקטיבי הזה.

    גני הדמיון כוללים גם כמה אזורים שבהם המבקרים יכולים להירגע וליהנות מהנוף. פארק המשאלות הוא גן שליו הכולל עץ משאלות ומזרקה יפה. פסל מספרי הסיפורים הוא מחווה לוולט דיסני וכולל פסל שלו יושב על ספסל, מוקף ביצירותיו.

    אולי המאפיין האיקוני ביותר של גני הדמיון הוא החלק המרכזי:
    טירת ספרי הסיפורים הקסומים. טירה זו היא טירת דיסני הגדולה בעולם והיא ביתה של חוויה אינטראקטיבית בשם "הרפתקה של פעם". המבקרים יכולים לחקור את הטירה ולגלות את סיפוריהן של נסיכות דיסני האהובות עליהם.

פנטזילנד: הבית הקסום של סיפורי דיסני קלאסיים

פנטזילנד היא אחת מששת ארצות הנושא בדיסנילנד שנגחאי והיא עולם קסום שמביא לחיים סיפורי דיסני קלאסיים. אדמה זו תוכננה להיראות כמו כפר אירופאי מימי הביניים וכוללת ארכיטקטורה מדהימה וגנים יפים. להלן כמה מהאטרקציות והמאפיינים העיקריים של Fantasyland:

  • – רכבת מכרה שבעה גמדים:
    רכבת הרים זו לוקחת את המבקרים למסע דרך מכרה היהלומים משלגיה ושבעת הגמדים. הנסיעה כוללת סצנות יפות מהסרט והיא רכיבה חובה לכל חובב דיסני.
  • – הטיסה של פיטר פן:
    טיול דיסני קלאסי זה לוקח את המבקרים למסע בעולמו של פיטר פן. המבקרים עולים על ספינת פיראטים מעופפת ומרחפים בשמי ארץ לעולם לא.
  • – מבוך אליס בארץ הפלאות:
    מבוך אינטראקטיבי זה נוצר בהשראת הסרט הקלאסי של דיסני אליס בארץ הפלאות. המבקרים יכולים לנווט במבוך ולגלות הפתעות נסתרות לאורך הדרך.
  • – טירת ספרי סיפורים קסומים:
    הטירה האייקונית בארץ הפנטזיה היא החלק המרכזי של הפארק ונועד להיראות כמו שילוב של כל טירות הנסיכות של דיסני. המבקרים יכולים לחקור את הטירה ולגלות את סיפוריהן של הנסיכות האהובות עליהם.
  • – שלב טירת הסיפורים:
    הבמה הזו מול טירת ספרי הסיפורים הקסומים היא ביתם של מספר מופעים והופעות לאורך היום. המבקרים יכולים לצפות בהופעות מוזיקליות חיות ולפגוש את דמויות דיסני האהובות עליהם.

אורחים נהנים מאטרקציית טיסת פיטר פן בארץ הפנטזיה
אורחים נהנים מאטרקציית טיסת פיטר פן בארץ הפנטזיה

Treasure Cove: אהה, מאטיס! הרפתקה מחכה!

אם אתם מחפשים ריגוש והרפתקאות, אז Treasure Cove הוא המקום בשבילכם. ארץ נושא זה בהשראת זיכיון שודדי הקאריביים והיא ביקור חובה לכל חובב פיראטים. האזור מתוכנן להיראות כמו עיירת נמל בקריביים, עם ספינות פיראטים, תותחים ותיבות אוצר. הנה כמה מהאטרקציות והתכונות העיקריות של Treasure Cove:

  • – שודדי הקאריביים:
    הקרב על האוצר השקוע:
    רכיבה זו היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדיסנילנד שנגחאי והיא מבט ייחודי על הרכיבה הקלאסית של שודדי הקאריביים. המבקרים עולים על סירה ומטיילים בעולם תת ימי מדהים, עם פיראטים אנימטרונים, אוצרות וקרבות.
  • – נקמת הסירנה:
    ספינה זו היא מגרש משחקים בקנה מידה גדול המושלם לילדים ולמבוגרים כאחד. המבקרים יכולים לעלות על הסיפון ולחקור את הספינה, עם מעברים סודיים, תותחים ומגלשה ענקית.
  • – אקספלורר קאנו:
    אטרקציה זו לוקחת את המבקרים לשיט נינוח במימי Treasure Cove. לאורך הדרך, המבקרים יכולים לראות את מראות הארץ ואפילו להציץ ברכיבה של שודדי הקאריביים.
  • – Barbossa's Bounty:
    מסעדה זו נועדה להיראות כמו ספינת פיראטים ומגישה מנות פירות ים טעימות. המבקרים יכולים לסעוד על הספינה בעודם נהנים מנופי הנמל.

אי הרפתקאות: האם אתה אמיץ מספיק?

Adventure Isle הוא המקום להיות בו עבור מחפשי ריגושים והרפתקנים. ארץ זו נוצרה בהשראת הסרט "Up" והיא נועדה להיראות כמו גן עדן בג'ונגל טרופי. הנה כמה מהאטרקציות והמאפיינים העיקריים של אי אדוונצ'ר:

  • – Rapids רועם:
    רכיבה זו היא הרפתקת רפטינג במים לבנים שלוקחת את המבקרים למסע מרגש דרך הג'ונגל. המבקרים צריכים להתכונן להירטב מכיוון שהמפלים מהירים וזועמים.
  • – דאייה מעל האופק:
    נסיעה זו לוקחת את המבקרים לטיסת רחיפה מדומה מעל כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר בעולם. זו חוויה עוצרת נשימה שאסור לפספס.
  • – Camp Discovery:
    האטרקציה הזו היא מסלול חבלים מסיבי המושלם למי שמחפש אתגר. המבקרים יכולים לטפס, להתנדנד ולאזן את דרכם במסלול תוך שהם נהנים מנופים מדהימים של הארץ.

    באי אדוונצ'ר יש גם מספר מסלולי הליכה המאפשרים למבקרים לחקור את הג'ונגל ולגלות פנינים נסתרות לאורך הדרך. אחד המסלולים הפופולריים ביותר הוא שביל האתגרים, שלוקח את המבקרים דרך שורה של מכשולים ואתגרים.

    הנושא באי אדוונצ'ר הוא באמת מדהים ומוסיף לחוויה הסוחפת של הפארק. המבקרים יכולים לחקור חורבות עתיקות, להתנדנד על גפנים, ואפילו לגלות מפל נסתר. יש גם מספר אפשרויות לסעודה באי אדוונצ'ר, כולל מסעדת Explorer's Club, המגישה מאכלים טעימים בהשראת המטבח האסייתי.

הרכיבה המרגשת של אי ההרפתקאות, Roaring Rapids
הרכיבה המרגשת של אי ההרפתקאות, Roaring Rapids

Tomorrowland: The Future is Now

Tomorrowland היא אחת מאדמות הנושא הפופולריות ביותר בדיסנילנד שנגחאי, ולא בכדי. הארץ הזו עוסקת בחקירת העתיד ולדמיין מה אפשרי. הנה כמה מהאטרקציות והמאפיינים העיקריים של Tomorrowland:

  • 1. TRON Lightcycle Power Run:
    רכיבה זו היא חובה לעשות עבור כל מחפש ריגושים. המבקרים מרותקים למחזור אור ונשלחים להסתער בעולם בהשראת טרון מואר ניאון במהירות מסחררת. זו חוויה מרגשת שלא מיועדת לבעלי לב חלש.
  • 2. Jet Packs:
    האטרקציה הזו מושלמת למי שאי פעם חלם לטוס. המבקרים קשורים ברתמה ומועלים לאוויר, ומעניקים להם מבט ממעוף הציפור על Tomorrowland. זו חוויה ייחודית ומרגשת שאסור לפספס.
  • 3. Buzz Lightyear Planet Rescue:
    רכיבה זו היא מועדפת משפחתית שמושלמת לכל הגילאים. המבקרים עולים על סיירת חלל ומצטרפים ל-Buzz Lightyear במשימתו להציל את הגלקסיה מהקיסר המרושע זורג. הנסיעה היא אינטראקטיבית, ומאפשרת למבקרים לירות לייזרים לעבר מטרות ולצבור נקודות.

    בנוסף לאטרקציות הללו, ל-Tomorrowland יש גם מספר אפשרויות לסעודה המושלמות למי שמחפש ביס מהיר או ארוחה לשבת. אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא מסעדת מלחמת הכוכבים, המגישה מאכלים גלקטיים טעימים.

    הנושא ב- Tomorrowland הוא באמת מדהים ומוסיף לחוויה הסוחפת של הפארק. המבקרים יכולים לחקור ערים עתידניות, נמלי חלל, ואפילו לפגוש כמה מהדמויות האהובות עליהם במלחמת הכוכבים. ההקפדה על הפרטים הקטנים מרשימה, כשהכל מהארכיטקטורה ועד המוזיקה יוצרים עולם עתידי מגובש ומשכנע.

טירת ספר הסיפורים הקסומה: חוויה מלכותית

טירת ספר הסיפורים הקסומה היא החלק המרכזי של דיסנילנד שנגחאי והיא טירת דיסני הגבוהה בעולם. הוא עומד בגובה של 196 רגל והוא באמת מראה לעין. הנה כמה מהמאפיינים המרכזיים של הטירה ומה שהופך אותה לחוויה מלכותית כזו:

  • 1. האולם הגדול:
    כשהמבקרים נכנסים לטירה, את פניהם מקבל האולם הגדול המהמם. האולם כולל חלון ויטראז' יפהפה המספר את סיפורה של שלגיה, כמו גם נברשת גדולה שנוצצת מעל הראש. זו כניסה מפוארת שנותנת את הטון לשאר הטירה.
  • 2. אולם אירועים מלכותי:
    הטירה כוללת גם אולם אירועים מלכותי מהמם, המושלם למי שמחפש לסעוד בסטייל. האולם מעוטר בציורי קיר יפהפיים וכולל תפריט אוכל טעים המתאים לבני המלוכה. זוהי חוויה בלתי נשכחת המושלמת לאירועים מיוחדים.
  • 3. בוטיק ביבידי בובידי:
    למי שמחפש מהפך קסום, בוטיק ביבידי בובידי הוא המקום המושלם ללכת אליו. המבקרים יכולים לבחור מתוך מגוון חבילות הכוללות שיער, איפור ותחפושות שהופכות אותם לנסיכת דיסני האהובה עליהם. זוהי חוויה מושלמת לילדים ולמבוגרים כאחד.

    טירת ספר הסיפורים הקסומה היא גם ביתם של מגוון מופעים ואטרקציות, כולל המסע אל מערת הקריסטל וההרפתקה של פעם. הטירה היא באמת מוקד פעילות והיא יעד חובה לכל מי שמבקר בדיסנילנד שנגחאי.

    אחת התכונות הייחודיות ביותר של הטירה היא העובדה שהיא לא מבוססת על אף נסיכת דיסני, אלא חוגגת את כולם. המבקרים יכולים לחקור חדרים שונים ולראות תצוגות המוקדשות לשלגיה, סינדרלה, בל ורבים אחרים. זו חגיגה של כל מה שקשור לדיסני ומהווה מחווה לקסם של סיפור סיפורים.

הפנים המלכותי של טירת ספר הסיפורים הקסום
הפנים המלכותי של טירת ספר הסיפורים הקסום

אטרקציות וטיולים שאסור לפספס

שנגחאי דיסנילנד הוא ביתם של מגוון רחב של אטרקציות ורכיבות שבטוח ירגשו מבקרים בכל הגילאים. הנה כמה מהאטרקציות והרכיבות שאסור לפספס שבטוח יהפכו את הביקור שלך לבלתי נשכח:

  • 1. TRON Lightcycle Power Run:
    רכבת הרים המהירה הזו לוקחת את הרוכבים למסע מרגש בעולם של TRON. עם מהירויות של עד 60 קמ"ש ומסלול שאורכו מעל 3,000 רגל, זה בהחלט לא לבעלי לב חלש.
  • 2. שודדי הקאריביים:
    קרב על האוצר השקוע:
    רכיבה זו לוקחת את המבקרים להרפתקה מרתקת בעולם של שודדי הקאריביים. עם אפקטים מיוחדים מדהימים ושייט בסירה שבטוח יקפיץ לכם את הלב, זוהי אטרקציית חובה.
  • 3. דאיה מעל האופק:
    נסיעה זו לוקחת את המבקרים לסיור עוצר נשימה בכמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר בעולם. ממגדל אייפל ועד החומה הסינית, זו נסיעה שבטוח תשאיר אותך ביראת כבוד.
  • 4. רפידות שואגות:
    טיול המים הזה לוקח את המבקרים למסע פראי דרך המפלים, עם פיתולים וסיבובים שבטוח יספגו אותך עד העצם. זוהי דרך מצוינת להתקרר ביום חם וליהנות קצת עם חברים ובני משפחה.
  • 5. טירת ספרי סיפורים קסומים:
    בתור המרכז של דיסנילנד שנגחאי, טירת ספרי הסיפורים הקסומים היא אטרקציה שחובה לבקר בה. המבקרים יכולים לחקור את החדרים והתצוגות הרבות של הטירה, כמו גם ליהנות ממגוון מופעים ואטרקציות שבוודאי ישמחו.

עולם של תענוגות קולינריים: אפשרויות לסעודה בדיסנילנד שנגחאי

דיסנילנד שנגחאי הוא לא רק עולם קסום של כיף והרפתקאות אלא גם גן עדן קולינרי. עם למעלה מ-70 אפשרויות לסעודה הפרוסות על פני הפארק, יש משהו לכל בלוטת טעם. ממעדנים סיניים ועד מאכלים בינלאומיים, אפשרויות הסעודה בדיסנילנד שנגחאי בטוח ישאירו אתכם מרוצים ורוצים עוד.

למי שרוצה לחוות מטבח סיני אותנטי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. מסעדת Wandering Moon מציעה מנות סיניות מסורתיות כגון דים סאם, לחמניות חזיר ברביקיו ואורז מטוגן. המבקרים יכולים גם לנסות את הברווז הצלוי הטעים בבייג'ינג באולם האירועים המלכותי או ליהנות מארוחה חמה בבית התה של הירח הנודד.

אם יש לכם מצב רוח למטבח בינלאומי, לא תתאכזבו. בפארק יש מגוון רחב של אפשרויות, כולל קלאסיקות אמריקאיות, אהובות איטלקיות וסושי יפני. לארוחה בסגנון אמריקאי, גשו ל-Toy Box Café עבור המבורגרים, צ'יפס ומילקשייק. מי שאוהב פסטה יכול לבקר ב-Pinocchio Village Kitchen למנות איטלקיות טעימות כמו לזניה וספגטי. המסעדה היפנית של הפארק, Remy's Patisserie, מציעה סושי, קופסאות בנטו ושאר התמחויות יפניות.

לבעלי שן מתוקה, דיסנילנד שנגחאי יש הרבה אפשרויות. המבקרים יכולים להתפנק עם גלידה, צמר גפן מתוק ושאר פינוקים מתוקים במקומות שונים ברחבי הפארק. המאפיות והקונדיטוריות הרבות של הפארק מציעות מגוון מאפים, עוגות וקינוחים נוספים.

משפחה נהנית מארוחה במסעדת נושא
משפחה נהנית מארוחה במסעדת נושא

קניות לאוצרות: מזכרות וסחורה

שום טיול לדיסנילנד שנגחאי אינו שלם בלי לקחת הביתה חלק מהקסם. הפארק מציע מגוון רחב של מזכרות וסחורה שבטוח יחזירו זכרונות מביקורכם. מצעצועים קלאסיים של דמויות דיסני ועד למזכרות ייחודיות של דיסנילנד שנגחאי, יש משהו לכל אחד.

אחת מחנויות המזכרות הפופולריות ביותר בפארק היא חנות העולם של דיסני, הממוקמת בשדרת מיקי. כאן תמצאו מבחר עצום של סחורה של דיסני, כולל ביגוד, אביזרים ופריטי אספנות. אתה יכול אפילו ליצור כיסוי טלפון או חולצת טריקו בהתאמה אישית משלך בחנות.

למי שרוצה לקחת הביתה חלק ייחודי של דיסנילנד שנגחאי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. חנויות המתנות הרבות של הפארק מציעות מגוון של סחורה בלעדית של דיסנילנד בשנחאי, כולל סיכות, מחזיקי מפתחות וספלים. אתה יכול אפילו לרכוש העתק של טירת ספר הסיפורים הקסום או גרסה מיניאטורית של הרכיבה האייקונית של שודדי הקאריביים בפארק.

אם אתם מחפשים משהו מיוחד באמת, שקול לרכוש יצירת אמנות שנוצרה על ידי אחד מהאמנים המוכשרים של הפארק. חנות Art of Disney של הפארק מציעה מגוון רחב של יצירות אמנות בהשראת דיסני, כולל ציורים, פסלים והדפסים. אתה יכול אפילו להזמין יצירת אמנות מותאמת אישית לקחת איתך הביתה.

קניות בדיסנילנד שנגחאי עוסקות לא רק בקניית מזכרות, אלא גם בחוויה של הקסם של דיסני. רבות מהחנויות עוסקות בדמויות או סרטים ספציפיים של דיסני, ויוצרות חווית קניות סוחפת. אתה אפילו יכול לפגוש כמה מדמויות דיסני האהובות עליך בחנויות, כולל מיקי מאוס ומיני מאוס.

בידור ותוכניות: הקסם מתעורר לחיים

שנגחאי דיסנילנד עוסק לא רק ברכיבות ואטרקציות, אלא גם בבידור ובמופעים שמביאים לחיים את הקסם של דיסני. הפארק מציע מגוון רחב של מופעים חיים, תהלוכות ומופעי זיקוקים שבוודאי ישמחו מבקרים בכל הגילאים.

אחד המופעים הפופולריים בפארק הוא מופע הזיקוקים "להצית את החלום – מרהיב לילה של קסם ואור". התצוגה המדהימה הזו כוללת הקרנות, פירוטכניקה ומוזיקה שמספרים את סיפורן של הדמויות האהובות ביותר על דיסני. המופע מתקיים מדי ערב מול טירת ספרי הסיפורים הקסומים, והוא אתר חובה לכל מי שמבקר בפארק.

תוכנית פופולרית נוספת היא מצעד "ספר הסיפורים של מיקי אקספרס", הכולל דמויות של דיסני על גבי מצופים צבעוניים המתפתלים בפארק. המצעד התוסס הזה הוא דרך מצוינת לראות כמה מהדמויות האהובות עליך מקרוב, והוא בטוח יהיה להיט בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

למי שאוהב בידור חי, הפארק מציע מגוון מופעים לאורך כל היום. המופע "Four Fairytale Fanfare", למשל, כולל להקה חיה וזמרים המבצעים שירי דיסני קלאסיים.

המופע "Eye of the Storm: Captain Jack's Stunt Spectacular", לעומת זאת, כולל פעלולי חיים ואפקטים מיוחדים שבטוח ירגשו את הקהל.

בנוסף למופעים אלה, הפארק מציע גם מגוון הזדמנויות לפגוש ולברכת אופי. אפשר לפגוש את כולם ממיקי מאוס ומיני מאוס ועד אלזה ואנה מ"פרוזן". חוויות המפגש והברכה הללו הן דרך מצוינת להתקרב לדמויות דיסני האהובות עליך, והן בטוחות ליצור זיכרונות מתמשכים.

הופעה חיה של מופע במה של דיסני
הופעה חיה של מופע במה של דיסני

טיפים מועילים לביקור חלק

תכנון ביקור בדיסנילנד שנגחאי יכול להיות חוויה קסומה, אבל חשוב לתכנן מראש כדי להבטיח טיול חלק ומהנה. הנה כמה עצות מועילות שכדאי לזכור:

  • 1. הגיעו מוקדם:
    כדי להפיק את המרב מהיום שלכם בפארק, עדיף להגיע מוקדם. הפארק נפתח בשעה 9:00 בבוקר, אך מבקרים רבים מגיעים מוקדם יותר כדי להתחיל את האטרקציות הפופולריות.
  • 2. השתמש באפליקציית Disneyland Shanghai:
    אפליקציית Disneyland Shanghai היא כלי חיוני לניווט בפארק. הוא מספק זמני המתנה בזמן אמת לאטרקציות, לוחות זמנים של מופעים, ואפילו מאפשר לך להזמין FastPasses לנסיעות פופולריות.
  • 3. עשו שימוש ב-FastPass:
    FastPass הוא שירות חינמי המאפשר לכם לשריין משבצת זמן לאטרקציות מסוימות ולדלג על התור הרגיל. הקפד לנצל את השירות הזה, במיוחד עבור רכיבות פופולריות כמו Tron Lightcycle Power Run ו-Pirates of the Caribbean:
    Battle for the Sunken Treasure.
  • 4. הביאו חטיפים משלכם:
    אמנם יש הרבה אפשרויות לסעודה בפארק, אבל הם יכולים להיות די יקרים. כדי לחסוך כסף, שקול להביא חטיפים ובקבוקי מים משלך לפארק.
  • 5. התלבשו בנוחות:
    דיסנילנד שנגחאי יכול להיות חם ולח, במיוחד בחודשי הקיץ. הקפידו להתלבש בבגדים קלים ונושמים ונעליים נוחות כדי למנוע אי נוחות בעת סיור בפארק.
  • 6. היו מוכנים להמונים:
    דיסנילנד שנגחאי היא אטרקציה פופולרית, ויכולה להיות צפופה למדי, במיוחד בעונות השיא של נסיעות וחגים. היו מוכנים לתורים ארוכים ושבילי הליכה צפופים, ונסו לתכנן את הביקור שלכם בשעות שפל אם אפשר.

ניווט בפארק עם אפליקציית דיסנילנד שנחאי

אפליקציית Disneyland Shanghai היא כלי חובה לכל מי שמתכנן טיול לפארק. הוא זמין להורדה בחינם גם במכשירי iOS וגם במכשירי אנדרואיד, ומספק שפע של מידע שיעזור לך לנווט בפארק ולהפיק את המרב מהביקור שלך.

אחת התכונות השימושיות ביותר של האפליקציה היא זמני ההמתנה בזמן אמת לאטרקציות. זה מאפשר לך לתכנן את היום שלך בצורה יעילה יותר על ידי הימנעות מתורים ארוכים והפקת המרב מהזמן שלך בפארק. אתה יכול גם להשתמש באפליקציה כדי להזמין FastPasses לנסיעות פופולריות, מה שמאפשר לך לדלג על התור הרגיל ולחסוך זמן.

בנוסף לזמני המתנה וכרטיסי FastPasses, האפליקציה מספקת גם מידע על לוחות זמנים למופעים, מפות פארק, אפשרויות לסעודה ועוד. אתה יכול אפילו להשתמש באפליקציה כדי לאתר דמויות ברחבי הפארק, ולקבל הנחיות לאטרקציות האהובות עליך.

אחד המאפיינים החדשים ביותר של האפליקציה הוא ספר ההדרכה הדיגיטלי, המספק מידע מפורט על כל הרכיבות, האטרקציות והמופעים בפארק. זהו משאב נהדר למבקרים בפעם הראשונה, והוא יכול לעזור לך לתכנן את היום שלך בצורה יעילה יותר.

תכונה שימושית נוספת של האפליקציה היא שירות ההזמנות הנייד, המאפשר לכם להזמין אוכל ושתייה ממסעדות נבחרות ולהכין אותם לאיסוף עם הגעתכם. זה יכול להיות חיסכון עצום בזמן, במיוחד בשעות השיא של האוכל כאשר התורים יכולים להיות ארוכים.

אורח בודק את אפליקציית Disneyland Shanghai בסמארטפון שלו
אורח בודק את אפליקציית Disneyland Shanghai בסמארטפון שלו

לינה במלון שנגחאי דיסנילנד ריזורט: האם זה שווה את ההוצאות?

אם אתם מתכננים טיול לדיסנילנד שנגחאי, אולי אתם תוהים האם כדאי לבזבז על שהייה באחד ממלונות אתר הנופש. התשובה תלויה בתקציב ובסדר העדיפויות שלך, אבל בהחלט יש כמה יתרונות להישאר באתר.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שהייה במלון שנגחאי דיסנילנד נופש הוא גורם הנוחות. אתם תהיו במרחק צעדים ספורים מהכניסה לפארק, מה שאומר שתוכלו בקלות לחזור לחדר שלכם למנוחה או כדי למסור מזכרות. בנוסף, לא תצטרכו לדאוג לגבי תחבורה אל הפארק וממנו, דבר שיכול להיות טרחה אם אתם שוהים מחוץ לאתר.

יתרון נוסף של שהייה במלון נופש הוא הנושא והאווירה. המלונות בדיסנילנד שנגחאי נועדו להעביר אתכם לעולם קסום, עם נושאים ותפאורה ייחודיים המשקפים את ששת האדמות בפארק. זה יכול להוסיף שכבה נוספת של כיף והתרגשות לטיול שלך, במיוחד אם אתה מעריץ גדול של דיסני.

בנוסף לנושאים, מלונות הנופש מציעים גם מגוון שירותים ושירותים שיכולים לשפר את השהות שלך. אלה עשויים לכלול מסעדות באתר, בריכות, מרכזי כושר ועוד. בנוסף, אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים, חלק מהמלונות מציעים הטבות מיוחדות כמו ארוחות בוקר אופי או הפתעות בחדר.

כמובן שהשהות במלון שנגחאי דיסנילנד נופש עשויה להיות יקרה, ולכן חשוב לשקול את העלויות והיתרונות לפני קבלת החלטה. אם התקציב הוא דאגה, יש הרבה מלונות מחוץ לאתר והשכרות נופש באזור שמציעות אירוח זול יותר. עם זאת, אם אתם מחפשים חווית דיסני סוחפת באמת ולא אכפת לכם להתבזבז קצת, להישאר באתר יכולה להיות אופציה מצוינת.

מסקנה: הרפתקה קסומה מחכה

לסיכום, ביקור בדיסנילנד שנגחאי הוא חובה לכל חובב דיסני או חובב פארקי שעשועים. עם הנושא הייחודי שלו, האטרקציות המרגשות והבידור ברמה עולמית, הוא באמת עומד במוניטין שלו כ"המקום המאושר ביותר בסין". בין אם אתם מטיילים עם משפחה, חברים או סולו, יש משהו לכל אחד ליהנות ביעד הקסום הזה.

מהליכה בשדרת מיקי וסיור בגני הדמיון, ועד לעמידה על רכבות ההרים באי אדוונצ'ר וליהנות מארוחת בוקר אופי, האפשרויות לכיף ולהרפתקאות הן אינסופיות. ועם מגוון אפשרויות לסעודה וקניות, כמו גם מלונות באתר למי שרוצה להישאר בלב הקסם, דיסנילנד שנגחאי מציעה חוויה שלמה שקשה לנצח אותה.

כמובן, כמו כל פארק שעשועים, עשויים להיות המונים ותורים להתמודד איתם, אבל עם קצת תכנון קפדני וסבלנות, אתה יכול להפיק את המרב מהביקור שלך. בין אם אתה טיימר ראשון או מקצוען מנוסה, הקפד לבדוק את אפליקציית דיסנילנד של שנחאי לקבלת זמני המתנה מעודכנים, לוחות זמנים של הופעות ועוד.

זיקוקים פורצים מעל טירת ספרי הסיפורים הקסומים
זיקוקים פורצים מעל טירת ספרי הסיפורים הקסומים

שנגחאי דיסנילנד בפודונג, שנגחאי, מדריך טיולים בסין:

משיכה סוג מחיר כרטיס (ILS) משך
שודדי הקאריביים שייט 75 10 דקות
Tron Lightcycle Power Run רכבת הרים 90 2 דקות
ארץ צעצוע של סיפור אזור נושא חינם משתנה
התזמורת הפילהרמגית של מיקי מופע 4D 60 15 דקות

עם השילוב הייחודי של קסם דיסני ותרבות סינית, דיסנילנד שנגחאי מציע חוויה מיוחדת במינה למבקרים בכל הגילאים. מדריך טיולים זה משמש כמפת דרכים לחקר האטרקציות הרבות של הפארק וליצירת זיכרונות מתמשכים עם בני משפחה וחברים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!