חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסנילנד הונג קונג באי לנטאו, הונג קונג מדריך למטיילים

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

חקור את הקסם של דיסנילנד הונג קונג, הממוקם באי לנטאו, עם מדריך המטיילים המקיף שלנו. גלה אטרקציות, אפשרויות לסעודה וטיפים פנימיים שיהפכו את הביקור שלך לבלתי נשכח.

ברוכים הבאים לדיסנילנד הונג קונג

האם אתה מוכן לחוות את הקסם של המקום המאושר ביותר עלי אדמות? ברוכים הבאים לדיסנילנד הונג קונג, שם חלומות מתגשמים וסיפורי אגדות הופכים למציאות. כדיסנילנד הקטן ביותר בעולם, דיסנילנד הונג קונג מחזיק בקסם ייחודי שמושך מבקרים מכל רחבי העולם. ממוקם באי לנטאו בהונג קונג, פארק השעשועים הקסום הזה מבדר מבקרים מאז פתיחתו ב-2005.

עם הכניסה לפארק, יקבלו את פניכם מיקי מאוס האייקוני וחבריו. משם, הקסם של דיסנילנד הונג קונג יתגלה לנגד עיניכם. עם שש אדמות הנושא שלו, הפארק מציע מגוון אטרקציות, מופעים וחוויות הנותנות מענה למבקרים בכל הגילאים ותחומי העניין.

בין אם אתה מחפש הרפתקאות או חובב סיפורי דיסני קלאסיים, יש משהו לכולם בדיסנילנד הונג קונג. מטיולים מרתקים כמו הר היפרספייס וחווית איש הברזל ועד אטרקציות נוסטלגיות כמו "זה עולם קטן" וכובען התה המטורף, הפארק מציע בידור אינסופי.

אבל דיסנילנד הונג קונג הוא יותר מסתם טרמפים ואטרקציות. הפארק גם מציג את היופי והתרבות של הונג קונג דרך אדמות הנושא שלה. מ- Tomorrowland העתידני ועד לפנטזילנד המיסטית, כל ארץ נושאית מציעה חוויה ייחודית המעבירה מבקרים לעולם אחר.

ובל נשכח את האוכל! דיסנילנד הונג קונג מציעה מגוון אפשרויות לסעודה, החל מביס מהיר ועד ארוחות ישיבה. בין אם אתם במצב רוח למאכלים אמריקאים קלאסיים או למטבח הונג קונגי מסורתי, בפארק יש משהו לספק את בלוטות הטעם שלכם.

מבט אווירי של דיסנילנד הונג קונג באי לנטאו
מבט אווירי של דיסנילנד הונג קונג באי לנטאו

מה מייחד את דיסנילנד הונג קונג?

דיסנילנד הונג קונג הוא אולי הדיסנילנד הקטן ביותר בעולם, אבל יש בו קסם וייחודיות. הפארק מציע חוויה מיוחדת במינה המייחדת אותו משאר פארקי דיסני ברחבי העולם. הנה כמה מהדברים שהופכים את דיסנילנד הונג קונג לייחודית:

ראשית, זה המיקום. ממוקם באי לנטאו, דיסנילנד הונג קונג מתגאה בנופים מדהימים של ים סין הדרומי וההרים שמסביב. הסביבה הטבעית של הפארק מציעה רקע ציורי ליום טיול קסום.

שנית, דיסנילנד הונג קונג היא ביתם של הרכיבה הראשונה אי פעם בנושא מארוול, חווית איש הברזל. הנסיעה המרגשת הזו לוקחת את המבקרים להרפתקה עם גיבור העל האהוב, טוני סטארק, ומציעה חוויה סוחפת שאפשר למצוא רק בדיסנילנד הונג קונג.

שלישית, העיצוב והארכיטקטורה של הפארק מציגים את היופי והתרבות של הונג קונג. מהפנסים הסיניים האיקוניים בצורת מיקי מאוס ועד לארכיטקטורה הסינית המסורתית של בנייני הרחוב הראשי, דיסנילנד הונג קונג משלבת בצורה חלקה את קסמי דיסני עם כשרון מקומי.

רביעית, ההתמקדות של הפארק בתרבות ובמסורות הסיניות מבדילה אותו משאר פארקי דיסני. מהופעה של ריקוד האריות במהלך ראש השנה הסיני ועד לדמויות דיסני דים סאם במסעדת קריסטל לוטוס, דיסנילנד הונג קונג מציעה חוויה תרבותית ייחודית שהמבקרים לא ימצאו בשום פארק דיסני אחר.

לבסוף, המחויבות של הפארק לקיימות היא תכונה בולטת. המאמצים של דיסנילנד הונג קונג לצמצם את הפסולת ולקדם שיטות ידידותיות לסביבה ניכרים ברחבי הפארק. מהשימוש בכלים מתכלים ועד לפחי המחזור המוצבים ברחבי הפארק, דיסנילנד הונג קונג פועלת לקראת עתיד ירוק יותר.

"באושר ועושר" – אטרקציות אייקוניות של דיסני

שום טיול לדיסנילנד הונג קונג אינו שלם מבלי לחוות כמה מהאטרקציות האייקוניות של הפארק. מטיולי דיסני קלאסיים ועד לרכבות הרים מרגשות, בדיסנילנד הונג קונג יש משהו לכולם.

הנה כמה מהאטרקציות שחובה לעשות בפארק:

ראשית, הרכיבה "זה עולם קטן" היא קלאסיקה אהובה שלוקחת את המבקרים לשיט סירה גחמני בין מדינות ותרבויות שונות. שיר הנושא הקליט והבובות האנימטרוניות המקסימות הופכים את הרכיבה הזו לחביבת המעריצים.

שנית, מופע הזיקוקים של "דיסני בכוכבים" הוא מחזה עוצר נשימה המתרחש מדי לילה מעל טירת היפהפייה הנרדמת. המופע כולל פירוטכניקה מסנוורת, שירי דיסני אהובים והקרנות של דמויות דיסני האהובות על הטירה.

שלישית, הרכיבה "שודדי הקאריביים" היא הרפתקה מרגשת שלוקחת את המבקרים למסע דרך אי קריבי שורץ פיראטים. הנסיעה כוללת פיראטים אנימטרונים, סצנת קרב ואפילו ירידה ללגונה חשוכה.

רביעית, הנסיעה ב"אחוזת מיסטיקה" היא אטרקציה ייחודית שניתן למצוא רק בדיסנילנד הונג קונג. נסיעה זו לוקחת את המבקרים לסיור דרך ביתם הקסום של הלורד הנרי מיסטיק והקוף השובב שלו, אלברט. הנסיעה כוללת אפקטים מיוחדים מדהימים ושיר נושא קליט.

לבסוף, הנסיעה "Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars" היא רכבת הרים מרגשת שלוקחת את הרוכבים לטיול פראי בין ההרים. הנסיעה כוללת פניות חדות, נפילות פתאומיות ואפילו קטע אחורה.

מבקרים הנהנים מאטרקציה קלאסית של דיסני, כמו It's a Small World
מבקרים הנהנים מאטרקציה קלאסית של דיסני, כמו It's a Small World

טיולים מרתקים למחפשי הרפתקאות

למי שחושק בקצת אדרנלין, בדיסנילנד הונג קונג יש מגוון של טיולים מרתקים כדי לספק כל מחפש הרפתקאות. מרכבות הרים ועד טיולי מים מהירים, הנה כמה מהאטרקציות המרגשות ביותר בפארק.

אחת הרכיבות הפופולריות ביותר עבור מחפשי ריגושים היא "חווית איש הברזל", שלוקחת את המבקרים לטיסה מרגשת ברחובות הונג קונג לצד איירון מן עצמו. הרוכבים זוכים לחוות את תחושת הטיסה כשהם ממראים באוויר ומתחמקים ממכשולים.

אטרקציית חובה נוספת למחפשי הרפתקאות היא ה"RC Racer", שהיא רכבת תחתית מהירה שלוקחת את הרוכבים לרכיבה מרגשת במעלה ובמורד מסלול חצי צינור. התחתית מגיעה למהירויות של עד 80 קמ"ש ומציעה נופים מדהימים של הפארק.

למי שנהנה להירטב, טיול המים "גריזלי גולץ'" הוא חובה לנסות. רכיבה זו לוקחת את המבקרים להרפתקת רפטינג במים לבנים דרך ההרים של גריזלי גולץ', עם פיתולים, סיבובים ונפילות פתאומיות. הרוכבים צריכים לצפות להיות ספוג על זה!

חובבי ריגושים ייהנו גם מרכבת ההרים "הר החלל", שלוקחת את הרוכבים למסע במהירות גבוהה בגלקסיה. עם נפילות פתאומיות, פניות חדות וחושך שחור גמור, הנסיעה הזו אינה מיועדת לבעלי לב חלש.

לבסוף, הנסיעה ב"הרפתקאותיו הרבות של פו הדוב" אולי נראית כמו אטרקציה לילדים, אבל היא למעשה כוללת ריגושים מפתיעים. נסיעה זו לוקחת את המבקרים למסע קופצני ביער מאה עכו, עם נפילות פתאומיות והפתעות לאורך הדרך.

לחקור את ארצות הנושא

דיסנילנד הונג קונג מחולקת לשבע ארצות עם נושא, לכל אחת אווירה ואטרקציות ייחודיות משלה. מהעולם העתידני של Tomorrowland ועד לג'ונגלים האקזוטיים של ארץ ההרפתקאות, יש משהו לכל אחד לחקור.

פנטזילנד הוא לב ליבו של דיסנילנד, הכולל אטרקציות קלאסיות של דיסני כמו "זה עולם קטן" ו"טירת היפהפייה הנרדמת". אדמה זו מושלמת למשפחות עם ילדים צעירים, שכן רבות מהרכיבות והאטרקציות מכוונות אליהן.

למי שאוהב כל מה שקשור למלחמת הכוכבים, Tomorrowland הוא ביקור חובה. ארץ זו היא ביתו של "מלחמת הכוכבים: עמדת פיקוד", שבו מבקרים יכולים לפגוש את הדמויות האהובות עליהם במלחמת הכוכבים ואפילו לקחת חלק באימון חרב אור.

ארץ ההרפתקאות מושלמת למי שרוצה לחקור ארצות אקזוטיות ולצאת להרפתקאות מרגשות. כאן, המבקרים יכולים לחוות את "השייט בנהר הג'ונגל", שייט בסירה דרך הג'ונגלים של ארץ ההרפתקאות עם חיות אנימטרוניות ומדריך טיולים מצחיק.

Frontierland היא מחווה למערב הישן האמריקאי, הכוללת אטרקציות כמו "מכוניות המכרות הגדולות בהר גריזלי נמלט" ו"גלאון הזהב". ארץ זו מושלמת עבור אלה שאוהבים את הריגוש של המערב הפרוע ורוצים לחוות אותו ממקור ראשון.

מיסטיק פוינט היא ארץ מסתורית וקסומה, הכוללת את האטרקציה "אחוזת מיסטיקה". נסיעה זו לוקחת את המבקרים למסע דרך ביתו הקסום של החוקר האקסצנטרי לורד הנרי מיסטיק והקוף השובב שלו, אלברט.

שום ביקור בדיסנילנד הונג קונג אינו שלם בלי טיול ל-Toy Story Land, שם המבקרים יכולים להתכווץ לגודל של צעצוע ולחקור את החצר האחורית של אנדי. כאן, המבקרים יכולים לנסוע ברכבת "Slinky Dog Spin" ואפילו לפגוש את הדמויות Toy Story האהובות עליהם.

נוף פנורמי של אחת מאדמות הנושא, כמו ארץ ההרפתקאות
נוף פנורמי של אחת מאדמות הנושא, כמו ארץ ההרפתקאות

טעימה מהונג קונג: אפשרויות אוכל בדיסנילנד

אחד משיאי כל טיול לדיסנילנד הונג קונג הוא האוכל. עם מגוון רחב של אפשרויות לבחירה, המבקרים יכולים לטעום מגוון של המטבחים הטעימים של הונג קונג.

לנשנוש מהיר, הקפד לנסות את וופל הביצים, אוכל רחוב פופולרי בהונג קונג. הוופלים הפריכים והרכים האלה מבושלים לפי הזמנה וניתן למצוא אותם ברחבי הפארק.

למשהו לבבי יותר, לכו למסעדת קריסטל לוטוס במלון דיסנילנד לקצת דים סאם. המטבח הקנטונזי המסורתי הזה כולל כופתאות מאודות, לחמניות ושאר תענוגות בגודל נגיסה.

אם אתה במצב רוח למשהו מתוק, הקפד לנסות את טארט הביצים בצורת מיקי מאוס במאפיית הרחוב הראשי. המאפים המתקלפים האלה ממולאים בקרם ביצים שמנת והם אהובים על המבקרים.

לארוחה מלאה, גשו לאולם האירועים המלכותי בארץ הפנטזיה לקצת מאכלים מהמטבח הסיני האותנטי. מסעדה זו מציעה מגוון מנות, כולל ברווז פקין ואטריות מוקפצות.

אם אתם מחפשים משהו מערבי יותר, בדוק את מסעדת Explorer's Club במיסטיק פוינט. כאן תוכלו להתפנק עם מגוון מאכלים בינלאומיים, כולל איטלקי, הודי ואמריקאי.

לחוויית אוכל ייחודית, נסו את ה"דמות דים סאם" במסעדת קריסטל לוטוס. מנות הדים סאם הללו מעוצבות כמו דמויות פופולריות של דיסני, כמו מיקי מאוס ו-פו הדוב.

איפה חלומות מתגשמים: מלון דיסנילנד

מלון דיסנילנד הוא המקום המושלם לשהות בו לחוויה קסומה באמת. מלון מפואר זה ממוקם במרחק צעדים ספורים מהפארק ומציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ככל האפשר.

המלון כולל 750 חדרי אירוח וסוויטות, כל אחד עם נושא דיסני ייחודי משלו. מהפנטהאוז של מיקי מאוס ועד לסוויטת האגדות, כל חדר נועד להעביר את האורחים לעולם של פנטזיה ודמיון.

בנוסף לחדרי המוטיב, המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת הגן הקסום ומסעדת קריסטל לוטוס.

עבור אלו המעוניינים להירגע ולהירגע, המלון מציע מגוון פעילויות פנאי, לרבות בריכת שחייה, מרכז כושר וספא.

אבל אולי המאפיין הקסום ביותר של מלון דיסנילנד הוא מופע הזיקוקים הלילי שניתן לצפות בו מרבים מהחדרים. דמיינו את עצמכם צופים בשמים מוארים בפרצי צבע ושומעים את צליל מוזיקת דיסני מהנוחות של החדר שלכם.

השהייה במלון דיסנילנד מגיעה גם עם כמה הטבות נוספות, כמו כניסה מוקדמת לפארק וגישה לארוחת הבוקר של דיסני.

החלק החיצוני של מלון דיסנילנד המפואר
החלק החיצוני של מלון דיסנילנד המפואר

ניווט בפארק: עצות תחבורה

דיסנילנד הונג קונג הוא פארק גדול ויכול להיות מהמם עבור מבקרים בפעם הראשונה. עם זאת, עם מעט תכנון וטיפים תחבורה אלה, להסתובב בפארק יהיה משב רוח.

אחת הדרכים הקלות ביותר להתנייד בפארק היא באמצעות רכבת דיסנילנד. רכבת זו לוקחת את האורחים לסיור נופי בפארק ועוצרת בארבע תחנות שונות. זוהי דרך מצוינת לקחת הפסקה מהליכה ולראות את הפארק מנקודת מבט אחרת.

אמצעי תחבורה פופולרי נוסף הוא הונג קונג Disneyland Resort Shuttle. אוטובוס הסעות זה מספק תחבורה בין הפארק למלונות שונים באזור, כולל מלון דיסנילנד.

למי שמחפש קצת הרפתקאות, שייט נהר הג'ונגל הוא דרך מהנה וייחודית להתנייד בפארק. שייט זה לוקח את האורחים לסיור בג'ונגל וכולל חיות אנימטרוניות וכמה הפתעות בדרך.

אם אתם מעדיפים ללכת ברגל, יש שפע של שבילים ושבילים ברחבי הפארק. הקפידו לנעול נעליים נוחות וקחו הפסקות לפי הצורך כדי למנוע עייפות.

כמו כן, חשוב לציין שעגלות זמינות להשכרה בפארק, מה שיכול להיות אופציה מצוינת עבור משפחות עם ילדים קטנים.

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר?

ההחלטה מתי לבקר בדיסנילנד הונג קונג יכולה להשפיע מאוד על החוויה שלך. הפארק פתוח כל ימות השנה, אבל יש זמנים טובים יותר מאחרים בהתאם להעדפותיך.

אם אתם מחפשים להתחמק מההמונים, הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא מחוץ לעונה. זה כולל בדרך כלל ימי חול במהלך שנת הלימודים ותקופות שאינן חופשות. עם זאת, זכור שחלק מהנסיעות והאטרקציות עשויות להיות סגורות לרגל תחזוקה בזמנים אלו.

מצד שני, אם אתם מחפשים לחוות את דיסנילנד הונג קונג במהלך אירוע מיוחד, הקפידו לבדוק את לוח השנה של הפארק. הפארק מארח מספר אירועים במהלך השנה, כולל חגיגות ליל כל הקדושים וחגיגות חג המולד.

אם אתם מתכננים טיול בחודשי הקיץ, היו מוכנים למזג אוויר חם ולח. חשוב לשמור על לחות ולקחת הפסקות באזורים ממוזגים כדי להימנע מתשישות חום.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא חג ראש השנה הסיני. אמנם זה יכול להיות זמן מצוין לחוות את החגיגות של הפארק, אבל זו גם אחת התקופות העמוסות ביותר של השנה. היו מוכנים לזמני המתנה ארוכים ולעומס רב.

לוח שנה של קהל המציג את הזמנים הטובים ביותר לבקר בדיסנילנד הונג קונג
לוח שנה של קהל המציג את הזמנים הטובים ביותר לבקר בדיסנילנד הונג קונג

כמה זה עולה?

ביקור בדיסנילנד הונג קונג יכול להיות חוויה קסומה, אבל חשוב לתקצב בהתאם. מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לתקופת השנה ולסוג הכרטיס שאתה רוכש. כרטיס ליום אחד למבוגר בעונת השיא יכול לעלות בסביבות HKD 639 (כ-82 דולר ארה"ב), בעוד שכרטיס לילד יכול לעלות HKD 475 (כ-61 דולר ארה"ב).

אם אתם מתכננים לבקר מספר ימים, ייתכן שיהיה משתלם יותר לרכוש כרטיס למספר ימים. כרטיס ליומיים למבוגר עולה HKD 825 (כ-106 דולר), בעוד שכרטיס לשלושה ימים עולה HKD 1,092 (כ-141 דולר).

בנוסף למחירי הכרטיסים, חשוב לקחת בחשבון את עלות האוכל והמזכרות. מחירי האוכל בפארק יכולים להיות גבוהים יותר מאשר במסעדות חיצוניות, לכן מומלץ לתקצב בהתאם. גם מחירי המזכרות יכולים לעלות במהירות, אז הקפידו לקבוע עדיפות איזה פריטים אתם באמת רוצים לקחת הביתה.

אם אתם שוהים במלון דיסנילנד, קחו בחשבון שתעריפי החדרים יכולים להשתנות גם בהתאם לתקופת השנה. בעונת השיא, חדר סטנדרטי יכול לעלות בסביבות HKD 3,000 (כ-386 דולר ארה"ב) ללילה, בעוד שחדר דלוקס יכול לעלות HKD 4,000 (כ-515 דולר ארה"ב) ללילה.

האם יש מחסום שפה?

הונג קונג היא עיר רב תרבותית, ואנגלית מדוברת בהרחבה, כולל בדיסנילנד הונג קונג. שלטים ואטרקציות מסומנים באנגלית ובסינית, מה שמקל על אנשים שאינם דוברי סינית לנווט בפארק.

עם זאת, ייתכן שלחלק מחברי השחקנים יש שליטה מוגבלת בשפה האנגלית, כך שתמיד כדאי להחזיק אפליקציית תרגום או שיחון בהישג יד. בנוסף, להונג קונג יש דיאלקט ייחודי משלה של קנטונזית, שעשוי להישמע שונה מסינית מנדרינית המדוברת בדרך כלל ביבשת סין.

אם אתם מחפשים עזרה, ישנם מיקומים של שירותי אורחים ברחבי הפארק שבהם תוכלו לבקש עזרה באנגלית. רבים מהמופעים וההופעות זמינים גם באנגלית, כך שמחסמי שפה לא צריכים למנוע מכם ליהנות מהבידור.

חבר צוות ידידותי המסייע לאורח באנגלית
חבר צוות ידידותי המסייע לאורח באנגלית

מה ללבוש?

כאשר מתכננים טיול לדיסנילנד הונג קונג, חשוב לשקול מה ללבוש כדי להבטיח חוויה נוחה ומהנה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להחליט מה ללבוש:

  • לבוש למזג האוויר:
    בהונג קונג יש אקלים סובטרופי, מה שאומר שהוא יכול להיות חם ולח במהלך חודשי הקיץ (יוני עד אוגוסט). חשוב להתלבש בבגדים קלים ונושמים כדי להישאר קריר ונוח. במהלך חודשי החורף (דצמבר עד פברואר), זה יכול להיות קריר, אז הקפד להביא ג'קט או סוודר.
  • נעליים נוחות:
    אתה תעשה הרבה הליכה ועמידה במהלך היום, לכן חשוב לנעול נעליים נוחות ותומכות. הימנע מנעליים חדשות או נעלי עקב, מכיוון שהן עלולות לגרום לשלפוחיות ולכאבים בכף הרגל. נעלי ספורט או נעלי הליכה הן אופציה מצוינת.
  • בגדים בנושא דיסני:
    אורחים רבים אוהבים להראות את רוח דיסני שלהם על ידי לבישת בגדים עם הדמויות האהובות עליהם או לבוש בנושא דיסני. אמנם זה לא חובה, אבל זה יכול להוסיף לאווירה המהנה והחגיגית של הפארק. תוכלו למצוא מגוון של בגדים ואביזרים בנושא דיסני בחנויות המתנות של הפארק, או שתוכלו להביא משלכם.
  • קוד לבוש:
    אמנם אין קוד לבוש קפדני בדיסנילנד הונג קונג, אבל יש כמה קווים מנחים שכדאי לזכור. אסור ללבוש שפה או גרפיקה פוגענית, ואסור לאורחים ללבוש תחפושות או מסכות (למעט ילדים מתחת לגיל 14). כמו כן, הקפד לבדוק באתר האינטרנט של הפארק עבור כל אירוע או אירוע מיוחד שעשויים לדרוש קוד לבוש ספציפי.

איך לנצח את ההמונים?

דיסנילנד הונג קונג הוא יעד פופולרי, מה שאומר שהוא יכול להיות צפוף, במיוחד בעונת השיא. עם זאת, יש דרכים לנצח את ההמונים ולהפיק את המרב מהביקור שלך.

  • להגיע מוקדם:
    אחת הדרכים הטובות ביותר להתחמק מההמונים היא להגיע מוקדם לפארק. הפארק נפתח בדרך כלל בשעה 10:30 בבוקר, אבל אם תוכל להגיע לפני כן, תהיה לך הזדמנות לחוות כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר עם פחות קהל. זה גם זמן מצוין לצלם ולחקור את הפארק לפני שהוא יהיה עמוס מדי.
  • ביקור במהלך עונת השיא:
    אם יש לך את הגמישות לתכנן את הביקור שלך מחוץ לעונת השיא, תחווה זמני המתנה קצרים יותר ופחות קהל. עונת השיא נופלת בדרך כלל במהלך חודשי הקיץ והחגים הגדולים, אז שקול לבקר במהלך חודשי הסתיו או החורף לחוויה שקטה יותר.
  • השתמש ב-FastPass:
    FastPass הוא כלי נהדר להימנעות מתורים ארוכים באטרקציות פופולריות. כל שעליך לעשות הוא להכניס את כרטיס הפארק שלך למכונת FastPass, וזה ייתן לך משבצת זמן לחזור לאטרקציה עם זמן המתנה קצר יותר. זה מאפשר לך ליהנות מאזורים אחרים בפארק בזמן שאתה מחכה לתורך.
  • נצלו את שעות הקסם הנוספות:
    אם אתם מתארחים במלון דיסנילנד בהונג קונג, תהיה לכם גישה לשעות הקסם הנוספות, המאפשרות לכם להיכנס מוקדם לפארק או להישאר מאוחר. זוהי הזדמנות מצוינת ליהנות מהאטרקציות עם פחות קהל ולהפיק את המרב מהזמן שלך בפארק.

מבקרים נהנים מזמני המתנה קצרים יותר באמצעות FastPass
מבקרים נהנים מזמני המתנה קצרים יותר באמצעות FastPass

האם אוכל לפגוש את הדמויות האהובות עליי של דיסני?

כן, המפגש עם דמויות דיסני האהובות עליך היא אחת החוויות המרגשות ביותר בדיסנילנד הונג קונג. תהיה לך הזדמנות לצלם תמונות, לקבל חתימות וליצור אינטראקציה עם רבות מהדמויות האהובות עליך ברחבי הפארק.

ישנן מספר דרכים לפגוש דמויות, כולל מפגש וברכות מתוכנן ותצפיות אקראיות של דמויות ברחבי הפארק. אתה יכול לבדוק את לוח הזמנים היומי למפגש וברכות בעירייה או בכניסה לפארק. זה ייתן לך מושג מתי ואיפה הדמויות האהובות עליך יהיו זמינות לתמונות וחתימות.

דרך מהנה נוספת לפגוש דמויות היא השתתפות בחוויית אוכל אופי. בארוחות אלו, תזכו ליהנות מארוחה טעימה בזמן שדמויות מבקרים בשולחן שלכם לתמונות ואינטראקציות. זוהי דרך מצוינת להתקרב לדמויות האהובות עליך וליצור זיכרונות מתמשכים.

אם אתם מעוניינים לפגוש כמה מהדמויות הפופולריות יותר, כמו מיקי או מיני מאוס, מומלץ להגיע מוקדם ולצאת ישר למקום המפגש והברכה שלהם. לדמויות האלה יש זמני המתנה ארוכים יותר, כך שהגעה מוקדמת יכולה לעזור לך להימנע מההמונים.

אירועים מיוחדים של דיסנילנד הונג קונג

דיסנילנד הונג קונג מארח מגוון אירועים מיוחדים לאורך השנה המציעים חוויות ייחודיות למבקרים. אחד האירועים הפופולריים ביותר הוא חגיגת ליל כל הקדושים של דיסני, שמתקיימת מספטמבר עד אוקטובר. במהלך אירוע זה, הפארק הופך לארץ פלאות מפחידה עם קישוטים, תהלוכות ומופעים בנושא ליל כל הקדושים. האורחים יכולים גם ליהנות מפינוקים מיוחדים לליל כל הקדושים ולפגוש את הנבלים של דיסני האהובים עליהם.

אירוע פופולרי נוסף בדיסנילנד הונג קונג הוא חגיגת זמן חג המולד של דיסני, שמתקיימת מנובמבר עד ינואר. אירוע זה כולל קישוטים חגיגיים, מצעד חג המולד ומופעי חג מיוחדים. האורחים יכולים גם ליהנות מפינוקים עונתיים ולפגוש את סנטה קלאוס ודמויות דיסני אהובות אחרות לבושות במיטב החג שלהן.

בנוסף לאירועים עונתיים אלו, דיסנילנד הונג קונג מארח גם מגוון אירועים לזמן מוגבל לאורך השנה. לדוגמה, הפארק אירח אירועים בנושא מלחמת הכוכבים, אירועי גיבורי על של מארוול ואפילו אירוע בנושא נסיכת דיסני. אירועים אלו מציעים חוויות ייחודיות למבקרים ומהווים דרך מצוינת ליהנות מהפארק בצורה חדשה ומרגשת.

אם אתם מתכננים טיול לדיסנילנד הונג קונג, הקפידו לבדוק את לוח האירועים של הפארק כדי לראות אילו אירועים מיוחדים יתקיימו במהלך ביקורכם. באירועים אלו יש לרוב מופעים מיוחדים, תהלוכות ואטרקציות שזמינות רק במהלך האירוע, כך שלא תרצו לפספס. בנוסף, השתתפות באירוע מיוחד יכולה להפוך את הביקור שלך לבלתי נשכח ומרגש עוד יותר.

אירוע מיוחד או חגיגה עונתית בדיסנילנד הונג קונג
אירוע מיוחד או חגיגה עונתית בדיסנילנד הונג קונג

יצירת זיכרונות בלתי נשכחים: טיפים לחוויה קסומה

ביקור בדיסנילנד הונג קונג הוא חוויה של פעם בחיים שלעולם לא תשכחו. כדי להפיק את המרב מהביקור שלך וליצור זיכרונות בלתי נשכחים, יש כמה טיפים וטריקים שכדאי לזכור.

ראשית, נצל את מערכת FastPass. מערכת זו מאפשרת לכם לשריין מקום בתור לאטרקציות פופולריות, מה שיכול לחסוך לכם זמן רב בהמתנה בתור. הקפד לתפוס FastPass ברגע שאתה נכנס לפארק, כי הם יכולים להיגמר במהירות.

שנית, הקפד לצלם הרבה תמונות וסרטונים כדי ללכוד את כל הרגעים האהובים עליך. אתה יכול אפילו לרכוש דיסני PhotoPass כדי לצלם תמונות מקצועיות ברחבי הפארק.

שלישית, אל תפחד ליצור אינטראקציה עם חברי השחקנים של הפארק. הם שם כדי להפוך את החוויה שלך לקסומה ככל האפשר, והם תמיד שמחים לשוחח ולצלם עם אורחים.

רביעית, קחו את הזמן כדי לחקור את האדמות והאטרקציות של הפארק. לכל ארץ אווירה ואטרקציות ייחודיות משלה, אז הקפידו לבדוק את כולן.

חמישית, שקול להזמין חווית אוכל אופי. זה מאפשר לך ליהנות מארוחה תוך כדי אינטראקציה עם דמויות דיסני האהובות עליך.

שישית, קחו הפסקות לאורך היום כדי להימנע מלהיות עייפים מדי או מוצפים. תוכלו להירגע באחת מהמסעדות הרבות של הפארק או לחטוף חטיף ולצפות באנשים.

שביעית, שקול להישאר במלון דיסנילנד לחוויה האולטימטיבית של דיסני. המלון ממוקם ממש בסמוך לפארק ומציע חדרים לפי נושא, חוויות אופי ועוד.

שמינית, השתתפו באחד מהאירועים המיוחדים של הפארק לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

מה עוד אני יכול לעשות באי לנטאו?

האי לנטאו הוא לא רק ביתם של דיסנילנד הונג קונג אלא גם להרבה אטרקציות אחרות שכדאי לבקר בהן. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר היא הבודהה הגדול ומנזר פו לין. פסל הבודהה מתנשא לגובה של 34 מטרים והוא מוקף בגנים יפים ובנופים מדהימים של האי.

אטרקציה נוספת שחובה לבקר בה היא Ngong Ping 360, נסיעה ברכבל שלוקחת אתכם למסע נופי מעל האי לנטאו. הנסיעה מציעה נופים עוצרי נשימה של האי ואפשרות לראות את הבודהה הגדול מלמעלה.

לחובבי הטבע, יש באי מספר מסלולי הליכה לחקור, כולל שביל Lantau ו-Sunset Peak Trail. שבילים אלה מציעים נופים מדהימים של היערות, החופים וההרים של האי.

אם אתם מחפשים יום חוף, באי לנטאו יש מספר חופים יפים לבחירה, כולל חוף צ'ונג שה, חוף Pui O וחוף סילברמיין ביי. חופים אלה מציעים חול לבן נקי ומים צלולים, מושלמים לשחייה, שיזוף ופעילויות מים.

לבסוף, לטעימה מהתרבות המקומית, בקרו בכפר הדייגים טאי או, כפר דייגים מסורתי שקיים למעלה מ-100 שנה. כאן תוכלו לראות בתי כלונסאות, לטעום פירות ים מקומיים ולשוט בסירה כדי לראות את הדולפינים הורודים המפורסמים שחיים במים סביב האי לנטאו.

נוף מרהיב של האטרקציות של האי לנטאו, כמו הבודהה הגדול
נוף מרהיב של האטרקציות של האי לנטאו, כמו הבודהה הגדול

לטייל עם ילדים: הפק את המרב מהביקור שלך

ביקור בדיסנילנד הונג קונג עם ילדים הוא חוויה קסומה שהם לעולם לא ישכחו. כדי להפיק את המרב מהביקור שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. בראש ובראשונה, תכננו מראש והזמינו כרטיסים ומקומות לינה מראש כדי למנוע מתח של הרגע האחרון.

בכל הנוגע לפארק עצמו, דאגו לנצל את מערכת FastPass, המאפשרת לדלג על התורים לאטרקציות פופולריות. זה יכול להיות מועיל במיוחד כאשר מטיילים עם ילדים שאולי אין להם סבלנות להמתין בתורים ארוכים.

טיפ נוסף לטיולים עם ילדים הוא לעשות הפסקות במהלך היום. דיסנילנד הונג קונג יכול להיות סוחף ומעייף, במיוחד עבור ילדים צעירים, ולכן חשוב לקחת הפסקות כדי לנוח ולהיטען מחדש. יש שפע של ספסלים, אזורים מוצלים ומסעדות ברחבי הפארק שבהם אתה יכול לקחת הפסקה ולהירגע.

בנוסף לרכיבות והאטרקציות, דיסנילנד הונג קונג מציעה מגוון מופעים והופעות לאורך כל היום. מופעים אלה יכולים להיות דרך מהנה לקחת הפסקה מהרכיבות ולתת לילדים הזדמנות לנוח תוך כדי הנאה מהקסם של דיסני.

לבסוף, אל תשכחו לנצל את המפגש והברכות של הדמות. המפגש עם דמויות דיסני האהובות עליהם יכול להיות גולת הכותרת של הטיול לילדים, אז הקפידו לתכנן מראש ולבדוק את לוח הזמנים של הופעות הדמויות.

הקסם מחכה: ההרפתקה שלך מתחילה

כשאתה עובר בשערי דיסנילנד הונג קונג, אתה מועבר לעולם של קסם ופליאות. מהטירה האייקונית ועד לרכיבות המרגשות, יש משהו לכולם בפארק השעשועים האהוב הזה. זה מקום שבו חלומות מתגשמים ויוצרים זיכרונות.

בין אם אתם חובבי דיסני מושבעים או סתם מחפשים יום כיף, לדיסנילנד הונג קונג יש מה להציע. הפארק מחולק לאדמות נושא, לכל אחת אטרקציות ואווירה ייחודיים משלה. מטומורולנד העתידני ועד לאזור ההרפתקאות הפראי וההרפתקני, יש עולם שמחכה לחקור אותו.

אחד משיאי כל ביקור בדיסנילנד הונג קונג הוא האטרקציות האייקוניות של דיסני. מכוסות התה המסתובבות של ספלי התה של הכובען המטורף ועד לטיפות מסמרות השיער של מכרות ה-Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars, האטרקציות האלה הן חובה לראות לכל מעריץ דיסני.

אבל דיסנילנד הונג קונג עוסקת לא רק ברכיבות. הפארק הוא גם ביתם של מגוון מופעים ומופעים, שכל אחד מהם מציג את הכישרונות של המבצעים והאמנים של דיסני. ממופע הזיקוקים המסנוור ועד האקסטרווגנזה המוזיקלית של מיקי והספר המופלא, לא חסר בידור בפארק הזה.

ובל נשכח את האוכל! דיסנילנד הונג קונג מציעה מגוון אפשרויות לסעודה, מדוכני חטיפים בשירות מהיר ועד למסעדות ישיבה. בין אם אתה במצב רוח למאכל אמריקאי קלאסי או למטבח טעים בסגנון הונג קונג, בטוח תמצא משהו שישביע את התשוקה שלך.

אורחים שנכנסים לפארק בהתרגשות וציפייה
אורחים שנכנסים לפארק בהתרגשות וציפייה

מדריך דיסנילנד הונג קונג:

משיכה אפשרויות לסעודה מחיר (ILS) עצות פנימיות
ארץ הפנטזיה קפה מיקי 163.51 הקפידו לבצע את הרכיבות בסדר משמאל לימין
ארץ ההרפתקאות מסעדת אקספלורר'ס קלאב 87.22 אל תחמיצו את השייט בנהר הג'ונגל
ארץ המחר סטארלינר דיינר 101.49 הקפד לקבל FastPass עבור Space Mountain
גריזלי גולץ' טופו בית קפה 67.45 סעו במכוניות מכרות ה-Big Grizzly Mountain Runaway Mine בלילה לחוויה אחרת

עם השילוב הקסום של קסם דיסני, אטרקציות ייחודיות וחוויות תרבותיות, דיסנילנד הונג קונג באי לנטאו הוא יעד חובה לבקר עבור מטיילים בכל הגילאים. תכננו את הטיול שלכם באמצעות המדריך שלנו וצרו זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!